خرید بی واسطه دستگاه خشک کن میوه صنعتی

دستگاه خشک کن صنعتی

خرید بی واسطه دستگاه خشک کن میوه صنعتی توسط شرکت آراد ماشین امکان پذیر است. این شرکت به صورت تخصصی بر روی دستگاه های خشک کن کار می کند.

دستگاه خشک کن میوه صنعتی از کاربردی ترین و بهترین مدل از دستگاه های می باشد که خرید آن به صورت بی واسطه با قیمت مناسبی فراهم شده است.
دستگاه های خشک کن میوه صنعتی دارای ظرفیت های مختلفی هستند که با توجه به این ظرفیت و قدرت بالایی که این دستگاه داراست، از آن می توان در صنایع استفاده نمود.

با استفاده از دستگاه خشک کن میوه می توان در کوتاه ترین زمان ممکن  میوه و سبزی خشک بسیار باکیفیتی را تولید کرد و در دسترس مصرف کنندگان قرار داد.

این دستگاه به صورت بی واسطه و با قیمت مناسبی نسبت به بازار عرضه شده است تا بتوان در بسیاری از هزینه های مختلف به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه خشک کن میوه صنعتی کابینی

دستگاه خشک کن میوه صنعتی کابینی در مدل های تک کابین، دوکابین و سه کابین طراحی و ساخته شده است. با استفاده از این دستگاه خشک کن کابینی انواع میوه ها، سبزیجات، گوشت، ماهی و میگو، کشک، بسیاری از مواد شیمیایی و دارویی و غیره را می توان خشک کرد.

این دستگاه ها دارای سینی هایی به ابعاد 72*72 سانتی متر هستند و دارای 28 الی 130 سینی از جنس کرم آبکاری شده، گالوانیزه و یا استیل می باشند.

دستگاه خشک کن کابینی

دستگاه خشک کن میوه صنعتی تونلی

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که دارای ابعاد بسیار بزرگی می باشد که طول آن در حدود 15 متر می باشد و به همین جهت تنها می توان از آن جهت استفاده صنعتی، بهره مند شد. دستگاه خشک کن میوه تونلی نسبت به سایر مدل دستگاه های خشک کن از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد. همچنین می توان اشاره نمود که این دستگاه دارای نوار نقاله ای است.

دستگاه خشک کن تونلی

جهت اطلاع از قیمت خرید بی واسطه دستگاه خشک کن میوه صنعتی ، دریافت کاتولوگ دستگاه ها و همچنین بهره مندی از مشاوره رایگان، از طریق راه های ارتباطی موجود درسایت با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها