دستگاه بسته بندی کوچک

ارزان قیمت ترین دستگاه بسته بندی ماست یک نفره ، با بسته بندی های متنوعی از بزرگ و کوچک، برای خرید آماده اند.
دستگاه بسته بندی، به نوع تک نفره می تواند با توجه به محصولی که بسته بندی می کنند، مانند ادویه جات و نمک، پودری جات، چای،شکر، سس، سالاد، ترشی، ماست، نوشیدنی ها و..، مدل های متنوعی داشته باشد.
دستگاه بسته بندی ماست در اندازه های قابل تنظیم به صورت تمام اتوماتیک و با سیستم سریع و دقیق، به قیمت مناسب و ارزان و با ضمانت خرید، نصب و راه اندازی رایگان، به فروش می رسد.

کارشناسان و مشاوران آراد ماشین، با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستند.

انواع دستگاه تک نفره

دستگاه های بسته بندی با توجه به نوع بسته بندی و محصول درون آن به انواع مختلفی تقسیم می شوند. دستگاه های بسته بندی شکر، نمک، چای و … که بسته بندی سلفونی دارند بسیار متفاوت با دستگاه بسته بندی ماست یک نفره هستند.
دستگاه های سیل توانایی بسته بندی محصولاتی که درون ظرف ریخته می شوند را دارند.
دستگاه های بسته بندی تک نفره دستگاه های ساشه نام دارند. بسته بندی به وسیله دستگاه های ساشه  بسیار ساده است. دستگاه، عمل پر کردن، دوختن و انبار کردن محصول را به طور خودکار انجام می دهد و اپراتور فقط مقدار وزن هر بسته را تعیین می کند.

دستگاه بسته بندی سیل

دستگاه بسته بندی سیل آراد ماشین درب ظروف شما را به طور کامل پرس می کند.
این دستگاه دارای چهار نوع دستی، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و تمام اتومات می باشد. دستگاه تمام اتومات آراد ماشین عمل بستن کشو ای که ظرف در آن قرار می گیرد را هم انجام می دهد.
دستگاه بسته بندی ماست یک نفره با استفاده از رول انتخابی شما و المنت هایی که به وسیله برق داغ می شوند، رول را دور تا دور ظرف پرس می کند.

انواع دستگاه سیل

از انواع دستگاه سیل می توان به نمونه دستی آن اشاره کرد. این دستگاه دارای دو اهرم می باشد که کار کشیدن رول و سیل کردن به وسیله اپراتور انجام می شود. در این سیستم با استفاده از ماژول دستگاه دما و زمان لازم برای سیل شدن ظرف را انتخاب می کنیم و با استفاده ا ز اهرم ها ظرف را سیل می کنیم. لازم است کشویی که قالب آن برگرفته از ابعاد دهانه ظرف است را با دست به درون دستگاه هدایت کنیم.
در نمونه دستگاه بسته بندی ماست یک نفره نیمه اتومات، تنها پیچیدن رول به صورت اتومات انجام می شود و دیگر موارد به وسیله اپراتور انجام می گیرد.
دستگاه سیل اتومات پیچیدن رول و سیل کردن را انجام می دهد و تنها کافیست کشوی محتوای ظرف را به داخل دستگاه هول دهیم.
دستگاه سیل فول اتومات تمامی عمل سیل کردن یک ظرف را انجام می دهد.
در ظرفیت های بزرگ و صنعتی از نمونه خطی این دستگاه و یا نمونه چند قالب و یا روتاری بهره می برند. در دستگاه سیل روتاری محلی ک ظرف در آن قرار می گیرد میچرخد و تا دستگاه عمل سیل ظرف قبلی را انجام دهد، ظرف های بعدی را درون آن قرار می دهیم.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها