دستگاه تفت استیل آراد ماشین

دستگاه تفت دست دوم آراد ماشین را با کیفیت فوق العاده از کارشناسان ما بخواهید. دستگاه تفت، یکی از دستگاه های مهم در خط تولید تخمه پزی، آجیل، کنجد و… است. این دستگاه در ابعاد مختلف و ظرفیت های متفاوتی تولید و عرضه می شود.

به طور کلی تفت، دستگاهی جهت بو دادن محصول است. این دستگاه با حرارت و چرخش دورانی خود، محصول شمارا کاملا حرارت داده و پسته، تخمه، کنجد، بادام هندی و… به طور کامل تفت داده می شود.

 

برای دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با دستگاه تخمه پزی کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید:
09197313849 

 

دستگاه تفت آجیل دست دوم

آجیل شامل محصولاتی است که باید در میزان تفت آنها دقت کنیم. دستگاه تفت ظرفیت های مختلفی دارد اما برعکس تصور عموم، نمی توان آن را بر اساس کیلو تعیین کرد! ما استدلالی منطقی برای این جمله قبل داریم:
آیا حجم یک کیلو تخمه با یک کیلو پسته برابر است؟ قطعا خیر! در نتیجه برای اندازه گیری دستگاه تفت یا باید بر اساس محصول و کیلو در کنار یکدیگر صحبت کنیم و یا باید حجم دستگاه را از قطر درام آن تشخیص دهیم چرا که حجم یک کیلو پسته با یک کیلو تخمه یکسان نیست و به یک اندازه در دستگاه جا نمیگیرد.

برای بو دادن آجیل که شامل پسته، تخمه ژاپنی، بادام و دیگر محصولات از این قبیل است باید از دستگاهی مناسب استفاده کنید که محصول شمارا نسوزاند.

 

 

بدنه دو جداره و عایق حرارت، مشعل سراسری، قیف ورودی و خروجی، طراحی مهندسی شده و حرفه ای درام و تمامی متریال مصرفی در دستگاه های تفت، تاثیر مستقیمی بر کیفیت محصول در حال فراوری شما دارد.

شما می توانید دستگاه تخمه پزی و آجیل پزی را در ظرفیت های مختلف را به صورت نو هم، از آراد ماشین تهیه کنید.

دستگاه تفت آرد ماشین برای خط تولید دمنوش نیز بسیار مناسب است. بسیاری از خط تولید های آبلیمو پس از انجام آبگیری از پوست محصول به عنوان دمنوش یا پودر های طعم دهنده استفاده می کنند. شما می توانید برای انجام این کار، مشخصات لازم در رابطه با دستگاه آبلیموگیری صنعتی دست دوم را در این صفحه بخوانید: قیمت دستگاه آبلیموگیری صنعتی دست دوم

 

خرید دستگاه تفت خشکبار دست دوم

برای خرید دستگاه تفت دست دوم، جهت بو دادن انواع خشکبار کافی است با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید. خرید دستگاه دست دوم آراد ماشین با ضمانت سلامت دستگاه و تست رایگان در محل فروش دستگاه انجام می شود.
ما جهت جلب اعتماد شما دوستان عزیز، امکان تست دستگاه با محصول شما و همچنین ضمانت سلامت دستگاه را در نظر گرفتیم تا بتوانید خریدی با خیال راحت داشته باشید.

بعد از تفت تخمه و خشکبار شما به یک دستگاه جهت شور کردن محصول نیاز دارید. اگر در فکر راه اندازی کسب و کاری بزرگ هستید، باید از دو دستگاه برای طعم زدن استفاده کنید:

  1. لووک
  2. شورکن

در ادامه در رابطه با این دو دستگاه صحبت خواهیم کرد.

 

مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه تفت تخمه و خشکبار:

جنس مخزن دستگاه آهن یا استیل
برق مصرفی دستگاه تک فار، سه فاز
موتور الکتروموتور دو اسب
نوع تمام اتوماتیک با تایمر و دماسنج اینورتر

 

دستگاه تفت آراد ماشین

 

قیمت دستگاه تفت دست دوم

به طور کلی نوسان قیمت در بازار امروز مارا از ارائه قیمت در محتوا بازمیدارد. اما به طور حدودی، شما برای خرید یک دستگاه تفت دست دوم با کیفیت خوب که به درستی دانه های شمارا فرآوری کند و نیاز به تعمیر نداشته باشد باید حدود 15 الی 20 میلیون در نظر بگیرید.

احتیاج به کاتالوگ و اطلاعات بیشتر درمورد دستگاه ها داری؟ همین الان بهمون زنگ بزن و یا توی واتس اپ برامون پیام بزار.
09359460556

برای برخی محصولات لازم است که از دستگاه تفت استیل استفاده کنیم. دستگاه تفت آرد دست دوم از جمله دستگاه های استیل است که نیاز به ظرافت و دقت بیشتری در ساخت نسبت به دستگاه های تفت معمولی دارد. شما می توانید از دستگاه تفت آرد برای تفت محصولات دیگر نیز استفاده کنید اما دستگاه های تفت دست دوم آهنی برای محصولات پودری مانند آرد توصیه نمی شود؛ چرا که معمولا این محصولات دارای خاصیت چسبندگی هستند و بهترین گزینه برای آنها دستگاه های تفت استیل است.

 

شور کن و لووک

تفاوت این دو دستگاه در نوع طعم زنی به محصول است. شما برای شور کردن مواردی مانند تخمه، بادام زمینی و بادام درختی با پوست سخت، فندق و محصولاتی از این قبیل استفاده می شود. چرا که موجود در دستگاه شور کن با سرعت بالا در حرکت است تا محصول را بچرخاند، این عمل باعث ضربه به محصول می شود.
شورکن با توجه به مدت طعم دهی محصول و مقدار محصول شما تعیین می شود. شما می توانید برای دستگاه مخزن 20 کیلویی یا بزرگ تر در نظر بگیرید.

دستگاه شور کن آراد ماشین مجهز به سیستم تخلیه و پارو استیل می باشد.

 

دستگاه لووک دست دوم

لووک با تیغه های ظریفی که دارد محصول را به آرامی و در ارتفاع کم هم میزند. این کار باعث می شود که در طول طعم زنی، هیچ آسیبی به محصول شما وارد نشود. لووک دارای یک درام است که محصول داخل آن ریخته شده و ماده طعم دهنده نیز اضافه می شود. با لمس کلید استارت، درام دستگاه رو به بالا هدایت می شود که محصول از آن خارج نشود. دستگاه شروع به چرخش میکند و طعم دهنده و محصول با یکدیگر ترکیب می شوند.

 

 خشک کن خشکبار

سرند دستگاهی برای خشک کردن خشکبار بعد از طعم زنی است. این دستگاه با استفاده از ویبره و حرارتی که توسط مشعل به آن وارد می شود خشکبار را با حرارت غیر مستقیم و به آرامی و دقت خشک می کند.
دستگاه سرند برای خشک کردن خشکبار گزینه کاملا مناسبی است. این دستگاه با صفحه آهنی و حرارتی که به محصول وارد میکند به آرامی آن را خشک می کند.
چرا شما در خط تولید به دستگاه خشک کن سرندی نیاز دارید؟
در دستگاه های طعم زن که شامل لووک و شور کن است شما هیچ حرارتی نخواهید داشت، وقتی محصول در این دستگاه طعم داده می شود خیس باقی می ماند، به این ترتیب شما برای خشک کردن محصول به این دستگاه نیاز دارید.

 

خشک کن سرندی آراد ماشین

جنس بدنه:

آهن با رنگ کوره ای

سیستم گارمایش:

کوره، جت هیتر گازی، برقی، گازوئیلی

ظرفیت تولید:

400 کیلو گرم در ساعت

تجهیزات:

مجهز به موتور وسیستم ویبره قوی

برق مورد نیاز:

تک فاز/ سه فاز

وزن دستگاه:

210 کیلو گرم

بالابر نمک و بالابر مواد

بالابر مواد مشابه نوار نقاله z است. این دستگاه با پیمانه هایی که با جنس پلی اتیلن برای آن طراحی شده است مواد را بالا برده و درون دستگاه تفت تخلیه می کند.
شاید جالب باشد که بدانید نمک در دستگاه تفت، صرفا نقش انتقال دهنده حرارت به صورت یکسان به تخمه ها را اجرا می کند. بالابر نمک دارای یک مکنده است که نمک را از مخزن به سمت دستگاه تفت میکشد و هدایت می کند.

زیر مخزن دستگاه تفت یک سرند قرار میدهیم تا نمک از تخمه جدا شود و دوباره توسط مکنده به دستگاه تفت انتقال پیدا کند. جنس این بالابر، آهنی است و می توان آنرا به صورت استیل نیز ساخت.

 

دستگاه بسته بندی خشکبار

دستگاه بسته بندی خشکبار تقریبا مرحله نهایی است. در این مرحله ما به یک نوار بالا بر z جهت انتقال بار به داخل مخزن دستگاه احتیاج داریم.
دستگاه بسته بندی خشکبار آراد ماشین، با سرعت ها و ظرفیت های مختلف، با یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

شما میتوانید دستگاه بسته بندی خشکبار را به صورت دست دوم تهیه کنید. ما به شما کمک میکنیم دستگاهی مناسب با کار خود و با کیفیت بالا خریداری کنید.

کافی است از طریق پل های ارتباطی ما: تلگرام، واتسپ و همچنین پیامک و یا تماس با شماره 09197313849 ، با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط قرار بگیرید.

 

خرید دستگاه بسته بندی خشکبار دست دوم

دستگاه بسته بندی دست دوم آراد ماشین

نوار جلو بسته بندی

این نوار، جلوی دستگاه بسته بندی قرار میگیرد تا پس از دوخت و برش نهایی سلفون، محصول از ارتفاع خروجی روی زمین سقوط نکند.

2.1 9 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین
امین
1 ماه قبل

سلام دستگاه نو چند قیمت واسه تخمه آفتاب گردون میخواستم وقیمت لووک چنده قیمتشون نزدین ممنون لووک دسته دوم دارید