دستگاه بسته بندی سیل حرارتی اتوماتیک

خرید دستگاه سیل سالاد که از جمله دستگاه های پرکاربرد صنایع غذایی می باشد امروزه رواج بیشتری یافته است و در شرکت آراد ماشین با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

دستگاه سیل طراحی شده آراد ماشین در دو نوع مدل به عرضه ی مشتریان گذاشته شده است: دستگاه سیل حرارتی و دستگاه سیل القایی که در ادامه به توضیح مختصر آن خواهیم پرداخت.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه سیل حرارتی برای انواع ظروف چهارگوش و لیوانی در ابعاد مختلف و در مدل های کشویی، روتاری و خطی می باشد که حرارت تولید شده برای عمل سیل را از طریق المنت های برقی به دست می آورد.

دستگاه سیل القایی دارای سه نوع مدل دستی، نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک است که حرارت تولید شده برای عمل سیل از طریق امواج القایی تامین می کند.

دستگاه سیل سالاد برای بسته بندی انواع ظروف سالاد مانند سالاد الویه، سالاد فصل، سالاد سزار و غیره در مکان هایی مانند کیترینگ ها، رستوران ها، فست فودی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی های موثر ساخت دستگاه سیل سالاد این است که از ورود گرد و غبار و هر گونه آلودگی به داخل ظرف جلوگیری می کند.

سیل ظروف

نحوه عملکرد دستگاه سیل سالاد

عملکرد و کارایی دستگاه سیل سالاد به صورت مختصر در زیر شرح داده شده است:

در ابتدا ظرف را داخل قالب قرار می دهند و به سمت داخل دستگاه هدایت می شود سپس با رویت ظرف توسط سیستم سنسور چشمی و تخلیه هوای داخل ظرف، با حرارت تولید شده توسط المنت های برقی سلفون یا فویل آلومینیوم به دهانه ظرف پرس می شود.

در نهایت سلفون اضافی توسط تیغه های برش تعبیه شده در دستگاه برداشته می شود و با اتمام زمان و حرارت تنظیم شده توسط پنل کنترل، عمل سیل انجام می شود و ظرف از دستگاه خارج می شود.

قابلیت نصب تزریق گاز بر روی دستگاه وجود دارد و گاز ازت به مقدار کم جهت ماندگاری وحفظ  کیفیت محصول به درخواست مشتری می تواند تزریق شود.

فیلم زیر، عملکر دستگاه سیل حرارتی چهار قالب فول اتومات شرکت آراد ماشین را نشان می دهد. در این دستگاه رفت و آمد کشوی دستگاه بصورت اتوماتیک و توسط جک های پنوماتیک انجام می شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط هستند.

مشخصات و ویژگی های دستگاه سیل سالاد

در زیر به ذکر مشخصات و ویژگی های دستگاه سیل سالاد می پردازیم:

  • مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال
  • قابلیت نصب تزریق گاز بر روی دستگاه
  • قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی بر روی دستگاه
  • وزن دستگاه: 35 کیلوگرمی
  • سرعت بسته بندی: 300 الی 400 بسته در ساعت
  • برق مصرفی دستگاه: تک فاز/ 220 ولت
  • نوع سیستم دستگاه: مکانیکی
  • جنس بدنه دستگاه: استنلس استیل
  • ابعاد دستگاه: 260*270*500 میلی متر
دستگاه بسته بندی سیل

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و با بهره گیری از تکنولوژی و استاندارد های روز دنیا و به کارگیری از بهترین و باکیفیت ترین قطعات، انواع دستگاه سیل از جمله دستگاه سیل سالاد را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور خود می گذارد.

جهت اطلاع از قیمت خرید دستگاه سیل سالاد و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاورین ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا تیم پشتیبانی ما در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها