دستگاه سیل وکیوم دست دوم

خرید دستگاه سیل ظروف برای بسته بندی انواع ظروف چهارگوش، لیوانی، بیضی و غیره از شرکت آراد ماشین به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است. این دستگاه در انواع و ظرفیت های مختلف تولید می شود.

دستگاه سیل که از دستگاه های پرکاربرد در صنایع غذایی می باشد، برای بسته بندی کردن انواع نوشیدنی ها، مربا، عسل، انواع سالاد و سبزی، ناگت، مرغ و غیره کاربرد دارد و در دو نوع سیل حرارتی و سیل القایی طراحی و تولید شده است.

سایز و شکل ظرف از فاکتورهای اصلی هنگام ساخت دستگاه سیل ظروف می باشد. دستگاه سیل لیوانی و چهارگوش از مدل های دستگاه سیل ظرف می باشد که براساس نیاز و درخواست مشتری به صورت کشویی، روتاری و خطی طراحی ساخته شوند.

بسته بندی ظروف با سیل

انواع دستگاه سیل

دستگاه سیل به طور کلی در دو نوع القایی و حرارتی ساخته می شود. با توجه به نوع ظرف، ابعاد آن و جنس سلفون می توان دستگاه سیل مورد نظر را انتخاب کرد.

دستگاه سیل القایی

سیل القایی برای بسته بندی ظروفی که دهانه آن گرد است مورد استفاده قرار می گیرد علاوه برگرد بودن دهانه ظرف، دردار بودن ظرف از فاکتورهای مهم برای استفاده از این دستگاه است. این دستگاه در انواع دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی و ساخته می شود. لایه ای که بر دهانه ظرف پرس می شود از جنس فویل آلومینیوم است.  دستگاه سیل القایی قابلیت سیل ظروف پلاستیکی و شیشه ای را دارد.

انواع سیل القایی

دستگاه سیل حرارتی

دستگاه سیل حرارتی با توجه به نوع عملکرد، در انواع دستی، نیمه اتومات، اتوماتیک و فول اتوماتیک(دارای جک های پنوماتیک برای رفت و آمد کشو) ساخته می شوند.

در ظرفیت های پایین و متوسط، از دستگاه سیل حرارتی کشویی می توان استفاده کرد. دستگاه سیل حرارتی کشویی اتوماتیک شرکت آراد ماشین، تقربا 300 بسته را می تواند در ساعت سیل کند.

دستگاه های سیل روتاری و سیل خطی عموما برای کارگاه ها و کارخانه هایی که تعداد بالایی از ظروف را سیل می کنند استفاده می شود.

دستگاه سیل حرارتی

دستگاه سیل حرارتی ظروف لیوانی

دستگاه سیل ظروف لیوانی برای بسته بندی کردن درب ظروف پلاستیکی لیوانی و بیضی در سایزها و ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده است که در کارگاه های بسته بندی مواد لبنی از قبیل ماست و دوغ، بسته بندی انواع ترشیجات و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

قالب دستگاه مطابق با اندازه قطر دهانه ظرف ساخته می شود. امکان قرار دادن یک رینگ که به سایز قالب اصلی نزدیک باشد براساس نیاز و درخواست مشتری هست، تا بتوان به راحتی با یک دستگاه هر دو سایز مختلف را سیل نمود.

جنس بدنه دستگاه را از گالوانیزه و استیل می سازند. برای اینکه از مقاومت بالایی برخوردار باشد و از خوردگی و زنگ زدگی در طولانی مدت جلوگیری شود.

تنظیمات مربوط به درجه حرارت و زمان سیل، از طریق نمایشگر دستگاه انجام می گیرد.

دستگاه سیل ظروف را می توان در مغازه های کوچک، کیترینگ ها، رستوران ها و غیره مورد استفاده قرار داد.

در فیلم زیر، بسته بندی محصولات با سیل لیوانی نشان داده شده است. در ابتدا توسط دستگاه پرکن رومیزی محصول درون ظرف ریخته می شود سپس اپراتور ظرف را درون دستگاه سیل رومیزی قرار می دهد و در نهایت یک لایه سلفون بر دهانه ی ظرف پرس می شود.

دستگاه سیل حرارتی ظروف چهارگوش

دستگاه سیل ظروف چهارگوش برای بسته بندی انواع ظروف سالاد، سبزی، گوشت و مرغ، انواع غذاهای رستورانی و غیره در ابعاد و ظرفیت های مختلف کاربرد دارد.

با توجه به ابعاد ظرف مورد نظر قالب دستگاه را می سازند و این مدل دستگاه مجهز به نمایشگری است که درجه حرارت و زمان مورد نیاز سیل ظروف را تنظیم می کند.

عملکرد دستگاه به این صورت است که در ابتدا ظرف مورد نظر در قالب دستگاه قرار می گیرد و با حرارت تولیده شده از طریق المنت های برقی و فشار قالب بالایی، فویل آلومینیوم یا سلفون بر دهانه ظرف پرس می شود. اضافه های سلفون توسط تیغه دستگاه، برش خورده و جدا می شوند.

دستگاه قابلیت نصب تزریق گاز، جهت افزایش ماندگاری محصولات را دارد. همچنین تاریخ زن حرارتی را جهت درج تاریخ تولید، تاریخ انقضاء و قیمت محصول می توان بر روی دستگاه نصب کرد.

تیم حرفه ای شرکت آراد ماشین با خدماتی از قبیل یک سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان، انواع دستگاه سیل از جمله دستگاه سیل ظروف را به عرضه بازار داخلی و خارجی گذاشته است.

برای خرید دستگاه سیل ظروف و دریافت لیست قیمت، از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان فروش و مشاوران شرکت آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها