خرید دستگاه فر قنادی صنعتی

دستگاه فر در انواع مختلفی در بازار عرضه وتولید می گردد، شما می توانید از این دستگاه برای مصارف خانگی، قنادی ها و نیز برای انواع مشاغلی مانند صنایع غذایی و غیره استفاده نمایید.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید. ما با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
شماره تماس: 09197313849

فرقنادی صنعتی برای کارگاه های بزرگ و قنادی هایی که به صورت مستقیم شیرینی جات را در بازار عرضه می نمایند بسیار مناسب است. این دستگاه ها می توانند با سرعتی بالا در زمانی بسیار کوتاه، انواع کیک ها و شیرینی جات مختلف را برای شما آماده نمایند همچنین شما می توانید به وسیله ی این دستگاه محصولات دیگری مانند نان را نیز با کیفیتی بسیار بالا پخته و به مشتریان عرضه نمایید.

فر قنادی صنعتی در ابعاد و ظرفیت بسیار بالا تولید و ساخته می شود و از نظر فیزیکی بسیار حجیم می باشد، این نوع از فرها به هیچ وجه برای مکان هایی با محدودیت فضایی مناسب نمی باشد.

دستگاه فر

اگر قصد خرید فر قنادی صنعتی و یا خرید فر شیرینی پزی خانگی را دارید تا بتوانید مواد اولیه خود را به محصولی با کیفیت، مطلوب و قابل عرضه به مشتری تبدیل نمایید، می توانید آراد ماشین را انتخاب نمایید. تمامی فرها در آراد ماشین با دانش فنی توسط مهندیسن خبره طراحی و تولید می گردد و دارای ده سال خدمات پس از فروش بوده و تمامی سرویس ها توسط ما انجام خواهد شد.

انواع دستگاه فر صنعتی

دستگاه فر صنعتی عموما در دو نوع طراحی و عرضه می گردند مانند فرهای صنعتی گردان و فر قنادی ثابت.

فرهای صنعتی گردان از طریق چرخش سینی ها، به محصول مورد نظر به آرامی حرارت داده و آن را آماده می نمایند و همچنین در دستگاه های فر قنادی ثابت حرارت به طور یکنواخت به کل محصول داده شده و در مدت زمانی مناسب و کوتاه محصول آماده می گردد.

دستگاه فر

آراد ماشین تمامی دستگاه های خود را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می نماید همچنین نصب، راه اندازی و آموزش کار با دستگاه به صورت رایگان به عهده شرکت می باشد.

مطلب پیشنهادی:  فر شیرینی پزی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!