خرید فر قنادی صنعتی

خرید فر قنادی صنعتی

فر های قنادی در دسته بندی های مختلفی روانه بازار شده است. این فر ها در نمونه های صنعتی نیز تولید شده اند. خرید فر قنادی صنعتی برای مشاغلی که انواع و اقسام کیک ها و شیرینی جات را به صورت عمده و در حجم های زیاد تولید می کنند بسیار مناسب است. مشاغلی مانند شرکت های صنایع غذایی، کارگاه های بزرگ و قنادی هایی که خودشان عامل توزیع محصولات در بازار هستند.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید. ما با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
شماره تماس: 09197313849

فر های قنادی صنعتی می توانند در مدت زمان نسبتا کوتاهی انواع کیک و شیرینی جات و حتی برخی از نان ها را با کیفیت بسیار بالایی پخته و آماده تحویل دادن به مشتری نمایند.

این فر ها به علت گرفتن جای زیاد از نظر فیزیکی، و همچنین با قابلیت تولید با حجم های بسیار بالا به هیچوجه مناسب مساغل کوچک نیستند و صرفه اقتصادی نخواهند داشت.

فر های قنادی صنعتی دارای مدل های مختلفی می باشند که به معرفی برخی از این مدل ها خواهیم پرداخت.

اگر می خواهید با کیفیت بسیار بالا و مطلوبی مواد اولیه خود را به محصول قابل عرضه به مشتری نبدیل کنید، فر های قنادی صنعتی آرراد ماشین می توانند بهترین انتخاب باشند. ین فر ها در تولیدی های آراد ماشین با دانش فنی و نیروی کار بومی تولید شده بنابراین از خدمات پس از فروش قوی برخوردار می باشد، چرا که تمامی سرویس ها به دست تکنسین های آراد ماشین انجام پذیر است.

خرید فر قنادی صنعتی

انواع فر قنادی صنعتی

خرید فر قنادی صنعتی

 

فر های قنادی صنعتی را می توان به دو دسته گردان و ثابت تقسیم کرد. فر های صنعتی گردان با چرخاندن سینی های محصول، به آرادمی به آن حرارت داده و آن را می پزند، و مدل های فر قنادی ثابت نیز حرارت را به صورت یکنواخت به محصول می دهند تا در مدت زمان مناسبی به خوبی بپزد.
برای سفارش و خرید فر قنادی صنعتی در مدل های مختلف و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. خرید فر شیرینی پزی خانگی و صنعتی آراد ماشین، در ابعاد و اندازه های مختلف تولید و  به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!