دستگاه آبگیری انار

دستگاه آبگیری انار دست دوم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد که به صورت فروش اینترنتی و بی واسطه می توان این دستگاه ها را خریداری کرد.
دستگاه های آبگیری دست دوم به سبب برخورداری از قیمت مناسبی که دارا است، این امکان را فراهم می آورد تا سهم قابل ملاحظه ای از فروش آن را به خود اختصاص دهد. دستگاه های آبگیری دست دوم به صورت اینترنتی و با قیمت بسیار مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته است. دستگاه های آبگیری از جمله کاربردی ترین و پر فروش ترین مدل از دستگاه ها محسوب می شود که به صورت مستقیم می توان آن را تهیه نمود. این دستگاه برای تمام افراد قابل استفاده می باشد زیرا دارای کاربری بسیار ساده ای است و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

 

انواع دستگاه آبگیری

انواع دستگاه آبگیری با توجه به مدل و تنوع میوه ها در مدل های مختلفی ساخته می شود. اهمیت سلامتی جامعه و استفاده از میوه و آب میوه های تازه موجب شکوفایی خیلی از کسب و کارها شده است. تجربه نشان می دهد کسب و کار آبگیری سودآور و اقتصادی در بخش های زیر موفق است:
آب گوجه، آب لیمو، آب غوره، آب انگور، آب سیب، آب انار، آب آلبالو، آب آلو، آب پرتقال، آب نارنج. هر یک از این محصولات و محصولات مشابه دیگر اگر در فصل مناسب تولید شوند که مواد اولیه ارزان است، به سودآوری و امکان نگهداری بالایی می رسند. شاید مهمترین مزیت کسب و کار آبگیری در رقابت با محصولات کارخانه ای، اطمینان از تازگی خوراک خانواده باشد. این مزیت آنقدر مهم است که بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند در فصل میوه ها به تولید رب گوجه، آبلیمو، آب غوره و رب انار بپردازند.

دستگاه آبگیری انار دست دوم

دستگاه آبگیری انار

انواع دستگاه آبگیری انار دست دوم

در سال های گذشته انار به روش دستی آب گرفته می شد و معمولا از آبگیری دستی استفاده می شد. در مدل دستی نیاز به برق نیست و با کمک نیروی دست آبگیری انجام می شود. جنس قطعات درگبر با مواد از استیل است و برای میوه های دیگر مانند پرتقال و لیمو و غیره استفاده می شود و در مغازه های کوچک و خانه کاربرد بیشتری دارد.

امروزه برای تولید انبوه آب انار، از دستگاه های صنعتی و بزرگ تر استفاده می شود که با توجه به نیاز مشتری در ظرفیت های مختلفی ساخته می شود.جنس بدنه دستگاه استیل است ولی قسمت های درگیر با مواد از جنس استیل ضد زنگ می باشد. برای جا به جایی راحت تر در زیر پایه های دستگاه چرخ تعبیه شده است. در برخی از این دستگاه ها دانه های انار داخل دستگاه می ریزند و با فشاری که به آن وارد می شود آب انار گرفته می شود. در مدل دیگر دستگاه آب گیری انار، میوه به صورت سالم در مخزن می ریزند و دستگاه آن را با فشار له می کند و آبگیری انجام می شود و تفاله از یک طرف و آب خالص انار از طرف دیگر به صورت جداگانه خارج می شود. در این مدل می توان حجم بیشتری آب انار تولید کرد.
این دستگاه، به نام دستگاه آبلیمو گیری دست دوم نیز شناخته می شود.

 

دستگاه آبگیری انار دست دوم آراد ماشین

دستگاه آبگیری انار دست دوم آراد ماشین دارای مدل های مختلفی هستند که از جمله آن ها می توان به دستگاه های آبگیری خانگی و صنعتی اشاره نمود. دستگاه های آبگیری صنعتی به نسبت دستگاه های آبگیری خانگی دارای ظرفیت بالاتری هستند و همین امر سبب شده تا به بهترین نحو پاسخگوی نیاز تمام افراد باشد. شرکت آراد ماشین با کمک متخصصان حرفه ای تمام دستگاه های دست دوم را به طور کامل سرویس کرده و تمام دستگاه ها همراه با ضمانت سلامت به مشتری تحویل داده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان آراد ماشین جهت خرید و مشاوره: 09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها