دستگاه آبمیوه گیری دست دوم

دستگاه آبمیوه گیری مناسب برای انواع میوه ها


دستگاه آبگیری دست دوم را می توان به صورت بی واسطه از طریق سایت آراد ماشین که مرکز فروش دستگاه آبگیری است تهیه کرد و از آن در منازل و فروشگاه ها استفاده نمود.
آبگیری ها در مدل های مختلفی تولید شده و به صورت مستقیم از طریق کارخانه آراد ماشین تولید شده و در بازار سراسر کشور عرضه می شود و در دسترس مراکز صنعتی تولید کننده آبمیوه و منازل می باشد. این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید شده است و دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی محصولات خود را طبق متد های روز دنیا طراحی کرده است. برای تهیه این محصولات می توانید به صورت مستقیم از طریق واتس آپ و یا تماس با کارشناسان فروش، در ارتباط باشید.

ویژگی دستگاه آبگیری

استفاده از دستگاه های آبگیری برای تولید آبمیوه در شرکت های صنعتی بسیار سود دهنده بوده و از آن ها در منازل برای تولید بهترین آبمیوه های صد در صد طبیعی می توان استفاده نمود. این محصول در مدل های مختلف و برای میوه های متفاوت تولید شده. دستگاه آبگیری لیمو دست دوم، غوره، انار و… در دسته بندی این محصولات قرار میگیرند.

سازنده های بسیاری در بازار هستند که این دستگاه را عرضه می کنند، اما شما برای خرید دستگاه آبگیری دست دوم باید به چند مورد توجه کنید:

  1. جنس بدنه و قطعات درگیر با مواد
  2. توان و ظرفیت موتور
  3. تک فاز و یا سه فاز بودن
  4. چگونه خارج شدن تفاله
  5. میزان صافی آب محصول
  6. میزان خشک بودن تفاله
  7. قابل حمل بودن و جا به جایی آسان

قیمت انواع دستگاه آبگیری دست دوم آراد ماشین

دستگاه آبگیری دست دوم

روش کار دستگاه آبگیری دست دوم آراد ماشین

دستگاه های آبگیری دست دوم  آراد ماشین با توجه به نوع عملکرد، از روش های متنوعی پیروی می کنند. این دستگاه ها از جنس استیل هستند که از هرگونه خردگی توسط آب و مواد اسیدی جلوگیری می کنند. موتور استفاده شده در این محصول طوری در نظر گرفته شده است که با استفاده از برق شهری و میزان کم اما قدرت بالا کار کند. کار با دستگاه آبگیری نیاز به آموزش تخصصی ندارد و اپراتور به راحتی می تواند با آن کار کند. آراد ماشین، مرکز فروش دستگاه آبگیری نو و دست دوم است و شما می توانید با خیال راحت و ضمانت آراد ماشین دستگاه را خریداری کنید.

دستگاه آبگیری شرکت آراد ماشین دارای مش هستند که قبل از خروج تفاله از دستگاه، آب محصول توسط این مش ها کاملا صاف شده و نتیجه مطلوب حاصل می شود. دستگاه ها در ظرفیت های متنوع و قابل تغییر ساخته شده اند و به صورت دست دوم و نو، بنا به نیاز شما عرضه می شوند. همچنین شما می توانید بدون نگرانی از حمل و نقل دستگاه آن را خریداری کنید؛ چراکه دستگاه های آراد ماشین دارای چرخ های تعبیه شده هستند.

شما می توانید با استفاده از این دستگاه، انواع محصول همچون گوجه و همچنین آبگیری انگور را انجام دهید.

مشاوران و کارشناسان آراد ماشین به طور تخصصی آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید:09359460556   

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها