دستگاه آبمیوه گیری دست دوم

دستگاه آبمیوه گیری مناسب برای انواع میوه ها


دستگاه آبگیری سیب و نیشکر هرکدام در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده اند که در شرکت آراد ماشین با قیمت مقرون به صرفه ای بفروش می رسد، در ادامه به توضیح ویژگی و قابلیت های دستگاه خواهیم پرداخت.

یکی از قسمت های خوب فصل گرما، خوردن نوشیدنی های خنک است که علاوه بر خنک بودن با دارا بودن خواص مفید و سالم به سلامت و سیستم بدن کمک می کند.

سیب با دارا بودن مقادیر زیادی مواد معدنی و ویتامین ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و سرشار از فیبر و مواد معدنی زیادی است که درکنترل فشار خون و قند خون موثر می باشد.

علاوه بر فواید این میوه می توان به ویتامین، منگنز، مس، آهن و پتاسیم موجود در سیب که سبب افزایش سوخت و ساز بدن شده و باعث قرارگیری این میوه و آب آن در برنامه های رژیم غذایی شده است، اشاره کرد.

دستگاه آبگیری سیب

دستگاه های آبگیری سیب

عملکرد دستگاه آبگیری سیب به این صورت است که سیستم ماردون پرس از شکسته شدن هسته سیب جلوگیری می کند و به شیرین بودن آب سیب کمک زیادی می کند.

برای آبگیری سیب، از دستگاه آبگیری چندکاره استفاده می شود. این دستگاه جهت آبگیری میوه هایی همچون سیب، زرشک، لیمو، غوره، انار، انگور و نیشکر استفاده می شود. جهت آبگیری، ابتدا سیب، بوسیله خردکن نصب شده روی دستگاه، خرد شده و سپس ادامه مراحل آبگیری صورت می پذیرد. آب حاصل شفاف نیست. برای داشتن آب سیب شفاف، باید آب خارج شده از دستگاه آبگیری چند کاره را در دستگاه فیلتر پرس قرار داد.

جنس بدنه دستگاه از استیل است و از زنگ زدگی و خورده شدن هنگام شستشو جلوگیری می کند.

فیلم زیر عملکرد دستگاه آبگیری چند کاره آراد ماشین را نشان می دهد.

مطالب مرتبط: دستگاه آبگیری انگور

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین دارای  ده سال خدمات پس از فرو ش و یک سال گارانتی بی قید و شرط هستند.

دستگاه آبگیری نیشکر

دستگاه آبگیری نیشکر با توجه به درخواست و نیاز مشتری در ابعاد و ظرفیت های مختلفی ساخته می شود و عموما ظرفیتی معادل 200، 400، 600 کیلوگرم در ساعت ساخته می شوند. برای آبگیری نیشکر از دستگاه آبگیری چندکاره استفاده می شود.

جنس بدنه دستگاه از استیل استنلس نگیر است که از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری می کند.

دستگاه های آبگیری نیشکر به واسطه پرس کردن نی های شکر، آب آن ها را استخراج می کند.

به علت سیستم ماردون پرس آن می توان از نی شکر، آبی شیرین و بدون تلخی ناشی از مخلوط شدن ساقه در آن بدست آورد.

نیشکر گیاهی با ارزش غذایی بسیار بالایی است از قند موجود در آن در تهیه شکر و شیرین کردن برخی مواد غذایی استفاده می شود.

این گیاه با دارا بودن ساقه ضخیم در نواحی جنوب شرقی آسیا رشد می کند و دارای خواص درمانی و غذایی بسیاری شامل: ویتامین ها، موواد معدنی  مثل کلسیم، مس، منیزیم، فسفر و غیره می باشد.

و قند موجود در نیشکر مناسب بیماران دیابتی است و هیچ ضرری نداشته و متخصصین تغذیه پیشنهاد استفاده از آن در برنامه ی غذایی  داده اند.

آبگیری نیشکر

مشخصات فنی دستگاه آبگیری نیشکر

مشخصات فنی دستگاه آبگیری نیشکر به شرح زیر است:

جنس بدنه دستگاه: تمام استیل استنلس نگیر

برق مصرفی دستگاه: سه فاز/ تک فاز

قدرت موتور دستگاه: سه اسب بخار

سیلندر دستگاه: 21 سانتی متر

نوع عملکرد دستگاه: ماردون پرسی

آبگیری چندکاره

این مطلب را بخوانید: دستگاه آبگیری چند کاره

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در صنعت ماشین سازی و صنایع غذایی، تمامی دستگاه های خود را از جمله دستگاه های آبگیری سیب و نیشکر را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هم چنین نصب و آموزش به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان خود گذاشته است.

برایاطلاع از قیمت دستگاه آبگیری سیب و نیشکر شرکت آراد ماشین و یا کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاورین ما تماس برقرار کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها