دستگاه آبگیری گوجه دست دوم

دستگاه آبگیری گوجه مناسب برای انواع گوجه ها


دستگاه آب گوجه گیری صنعتی دست دوم ، برای انواع گوجه ها مناسب است و برای تهیه رب گوجه فرنگی بسیار کارآیی بالایی دارد. رب گوجه فرنگی از مهمترین و پر مصرف ترین چاشنی ها در در غذای ایرانیان است و در برنامه غذایی ما گنجانده شده است. امروزه با افزایش جمعیت و سبک زندگی آسان، معمولا تهیه رب به عهده کارخانه جات گذاشته شده است. اما تولید رب خانگی از کیفیت ویژه ای برخوردار است؛ و برای داشتن یک برنامه غذایی سالم خیلی مهم است. بنابراین تولید رب خانگی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اطلاع از قیمت و کسب اطلاعات بیشتر درخصوص دستگاه های آبگیری دست دوم: 09197313849

انواع دستگاه آب گوجه گیری صنعتی دست دوم

استفاده از روش های قدیمی برای تهیه رب گوجه فرنگی بسیار زمان بر است؛ اما با استفاده از دستگاه گوجه آبگیری دست دوم می توان در مدت زمان کوتاه تری، رب گوجه فرنگی را تهیه کرد و فرآیند تولید را تسریع بخشید.
دستگاه آب گوجه گیری صنعتی دست دوم در مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در شرکت آراد ماشین موجود است. این دستگاه در انواع مدل سطلی و آبگیری ماردون پرس ساخته می شود. مدل های دست دوم دستگاه گوجه آبگیری، با قیمت بسیار مناسب و با کیفیت بالا در دسترس مشتری قرار می گیرد. مزایای دستگاه گوجه آبگیری کی از مزایای دستگاه گوجه آبگیری دست دوم، سرعت بخشیدن و حجم تولید بالای محصول است. دستگاه آبگیری در برخی موارد برای محصولات دیگری مثل سیب، غوره و غیره هم استفاده می شود. این دستگاه، آب میوه را کاملا صاف و یک دست می کند. پس مهمترین مزایای دستگاه آبگیری کیفیت محصول شده است. دستگاه گوجه آبگیری سطلی دست دوم، به کمک یک پره در داخل دستگاه باعث له شدن کامل گوجه ها می شود و با عبور از توری تعبیه شده در داخل، پوست و دانه های میوه در مخزن باقی می ماند و آب صاف میوه از دستگاه خارج می شود. تفاله های باقی مانده از محصول مورد نظر به صورت دستی تخلیه می شود؛ به همین دلیل به این مدل نیمه اتوماتیک می گویند. این مدل به دلیل محصول نهایی خالص می تواند رب بسیار خوبی تهیه کند.

 

دستگاه آبگیری سطلی

دستگاه آبگیری دست دوم آراد ماشین

مشخصات و ویژگی فنی دستگاه آب گوجه گیری

مهمترین ویژگی دستگاه رب گیری دست دوم که پیش از خرید باید به آن توجه کنید؛ ظرفیت آبگیری است. ظرفیت این مدل برای آبگیری 700  کیلوگرم در ساعت است. در اینجا به معرفی ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه آب گوجه گیری می پردازیم:

  • ابعاد دستگاه:  50*50     ارتفاع 115 سانتیمتر
  • جنس دستگاه: استیل
  • موتور: 3 اسب
  • برق مصرفی: تک فاز – 220 ولت
  • سرعت آبگیری: 700 کیلوگرم در ساعت
  • دارای چرخ ترمزدار برای جابه جایی
  • بدون لرزش و صدا
  • قایلیت شستشوی آسان قطعات درگیر با مواد

 

خرید دستگاه آب گوجه گیری صنعتی دست دوم آراد ماشین

خرید دستگاه آب گوجه گیری صنعتی دست دوم  آراد ماشین هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بسیار مناسب و قابل قبول است.  آراد ماشین می تواند در خرید دستگاه دست دوم با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان عزیز کمک کند. تمامی دستگاه های دست دوم قبل از فروش به مشتری توسط شرکت به طور کامل سرویس می شود. آراد ماشین، دستگاه آب گوجه گیری صنعتی دست دوم را همراه با ضمانت سلامت دستگاه و خدمات ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید.

تماس با کارشناسان آراد ماشین برای خرید دستگاه دست دوم: 09197313849

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها