دستگاه تمام اتوماتیک بسته بندی قارچ و انواع گیاهان خوراکی، به صورت نقد و اقساط، با ضمانت کامل و ارائه بهترین خدمات پیش و پس از فروش، توسط شرکت آراد ماشین به صورت نو و دست دوم، عرضه می گردد.
  
دستگاه ها مرغوب و با مکانیزم سریع و پر قدرت برای بسته بندی انواع محصولات خوراکی خشک و تر و در ابعاد خیلی کوچک تا خیلی بزرگ،  مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه بسته بندی اتوماتیک

تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن دستگاه ها، نشانگر نوع سیستم طراحی شده و به کار رفته در ساخت دستگاه است و روند کار آن را به جهت لزوم وجود اپراتور، مشخص می کند.

دستگاه تمام اتوماتیک
، پس از قرار دادن محصول و یک برنامه ریزی مختصر اولیه، برای تنظیم ابعاد و وزن بسته بندی و مسائلی از این دست، به اپراتور نیازی ندارد و مراحل را خودکار، به طور کامل، انجام می دهد.
دستگاه بسته بندی قارچ و گیاهان خوراکی نیز، از این دست است.

دستگاه بسته بندی اتوماتیک قارچ

فروش دستگاه بسته بندی قارچ
دستگاه بسته بندی قارچ، بیشتر با نام تجاری دستگاه سیل یا سیل حرارتی یا سیل وکیوم به فروش می رسد. البته دستگاه سیل وکیوم علاوه بر سلفون کشی و سیل، کار هوا گیری و خلا سازی را نیز انجام می دهد و بستگی به انتخاب شما هر کدام از دستگاه ها می توانند شکل بسته بندی را تا حدودی تغییر دهند، اما در حالت کلی همگی مناسب برای بسته بندی انواع قارچ یا هر نوع گیاهان خوراکی، میوه، سیفی جات و…، می باشند.

دستگاه بسته بندی اتوماتیک قارچ

با یک تماس می توانید در این زمینه یا هر مشکل یا مشاوره ای که نیاز دارید تا با اطلاعات جامع و کامل دستگاه مناسب خودر را انتخاب کنید، به شرکت آراد ماشین بیپوندید و از متخصصین با تجربه و کارآمد ما بهره مند شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها