بسته بندی ساندویچ سرد

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد در مدل های مختلف ساخته می شود. انواع ساندویچ سرد، ساندویچ کلاب، همبرگر و… را می توان در پاکت های سلفونی یا ظروف پلاستیکی بسته بندی نمود. برای این کار از دستگاه های پیلوپک و سیل استفاده می شود.

انواع ساندویچ سرد و گرم، فلافل، همبرگر و غیره، را می توان با دستگاه های مختلفی، بسته بندی کرد و با حفظ کیفیت و سلامت ساندویچ، آن را به مشتریان، عرضه نمود.
جهت عرضه دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد و گرم، می بایست آن ها را بسته بندی کرد ،به صورتی که کاملا بهداشتی و سالم بمانند.
در این نوع بسته بندی، نباید محصول به دستگاه تماس مستقیمی داشته باشد و یا در معرض جریان هوا قرار گیرد، چون موجب خراب شدن و از بین رفتن کیفیت آن، می شود و یا باعث خشک شدن نان ساندویچ، می گردد.
دستگاه بسته بندی پیلوپک ارزان قیمت و جدید ما را می توانید، تنها با یک تماس، تهیه کنید.

بسته بندی انواع ساندویچ سرد در ظروف پلاستیکی با استفاده از دستگاه سیل وکیوم امکان پذیر است. فیلم نحوه عملکرد دستگاه سیل وکیوم رومیزی آراد ماشین را نشان می دهد. در این دستگاه برای ظروف مختلف با هر شکل و سایزی قالب طراحی می شود. ظرف حاوی ساندویچ پس از قرار گرفتن در دستگاه به وسیله یک لایه سلفون پلمپ می شود. همچنین با تزریق گازهای نگهدارنده مدت زمان ماندگاری آن افزایش می یابد.

بسته بندی ساندویچ سرد

اگر قصد بسته بندی ساندویچ سرد در پک های سلفونی را دارید بهترین گزینه، دستگاه بسته بندی پیلوپک آراد ماشین است.دستگاه پیلوپک برای بسته بندی انواع مواد خوراکی تک نفره مانند کیک و کلوچه، انواع ساندویچ، بسته بندی همبرگر و انواع ابزار آلات استفاده می شود؛ به همین دلیل از این دستگاه با نام دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه نیز یاد می شود.
شما می توانید با خرید دستگاه بسته بندی ساندویچ روزانه تعداد زیادی از محصولات خود را پک کنید و با نصب مواردی مانند تازیخ زن، تاریخ تولید، انقضا و قیمت را روی آن درج کنید.
برای استفاده از این دستگاه کافی است رول سلفون خود را روی دستگاه نصب کنید؛ به این ترتیب دستگاه پس از تنظیم و روشن شدن شروع به تولید پاکت و جایگزاری محصول داخل پاکت می کند.

انواع دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

بسته بندی مدل های مختلف ساندویچ سرد در کارگاه های تولیدی، رستوران ها، کیترینگ ها، فست فود ها و کارخانجات بزرگ صنعتی در ایران معمولا با دو دستگاه زیر انجام می شود:

  • دستگاه سیل وکیوم
  • دستگاه بسته بندی پیلوپک

این دو دستگاه عملکردهای کاملا متفاوتی دارند و قابل طراحی در ظرفیت های مختلفی هستند که در ادامه به معرفی آن ها بصورت کوتاه خواهیم پرداخت.

بسته بندی ساندویچ با پیلوپک

دستگاه پیلو پک یکی از پر استفاده ترین دستگاه ها در صنعت بسته بندی مواد غذایی است. با استفاده از این دستگاه انواع ساندویچ در پاکت های سلفونی بسته بندی می شوند و جهت افزایش زمان ماندگاری آن دررون بسته گازهای نگهدارنده تزریق می شود.

بسته بندی ساندویچ با دستگاه سیل وکیوم

دستگاه های سیل وکیوم یکی از جدید ترین دستگاه های بسته بندی در صنعت مواد غذایی است که می توان محصولات مختلف را با ظاهری شکیل و متفاوت روانه بازار کرد. با دستگاه سیل انواع ساندویچ های کلاب، همبرگر و … درون ظروف پلاستیکی قرار داده شده و پس از تخلیه هوای داخل ظرف پلمپ می شوند

قیمت دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد

قیمت دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد به موارد متعددی بستگی دارد. این دستگاه به صورت تک موتوره، دو موتوره و سه موتوره ساخته می شود که تعداد موتور های مصرفی در این دستگاه بستگی به سلفون شما دارد.

  1. دستگاه بسته بندی تک موتوره: از دستگاه پیلوپک تک موتوره برای بسته بندی هایی استفاده می شود که سلفون آن ساده است و دارای چاپ خاص و خال نیست. در این نوع بسته بندی ما محصدودیتی برای برش سلفون به صورت دقیق روی یک نقطه نداریم.
  2. دستگاه پیلوپک دو موتوره: از این نوع دستگاه بسته بندی در مواردی استفاده می کنیم که سلفون ما دارای چاپ خاص و دارای خال است. خال های سیاه رنگی که در سلفون وجود دارد نشان دهنده نقطه برش سلفون هستند. در این حالت باید از فتوسل استفاده کنیم.
  3. دستگاه بسته بندی سه موتوره: از نصب موتور سوم در حالتی استفاده می کنیم که عرض رول زیاد باشد و سنگینی رول باعث فشار و آسیب به دستگاه شود.

دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد دست دوم

شرکت آراد ماشین ارائه دهنده انواع دستگاه بسته بندی ساندویچ سرد دست دوم است. مجموعه آراد ماشین دستگاه های پیلوپک دست دوم را کاملا اورهال کرده و پس از اطمینان از سلامت دستگاه به مشتری میفروشد.

از دستگاه بسته بندی دست دوم نیز می تواند با تغییر سایز فک برای بسته بندی کیک و کلوچه نیز استفاده کرد. پس دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه دست دوم هم دستگاه پیلوپک با تغییر سایز فک است.
خرید دستگاه پیلوپک با حساسیت زیاد بر کیفیت و سلامت دستگاه انجام می شود و پس از اورهال شدن بدنه و انجام تست با محصول نهایی، به مشتری تقدیم می شود. دستگاه بسته بندی پیلوپک دست دوم آراد ماشین را با قیمت بسیار مناسب و با ضمانت سلامت دستگاه بخرید!

دستگاه بسته بندی همبرگر

برای بسته بندی برخی از محصولات مانند همبرگر باید توجه کنیم که محصول با کمترین جا به جایی بسته بندی شود؛ به همین دلیل از دستگاه پیلوپک سلفون از زیر استفاده می کنیم. در این دستگاه محصول روی سلفون قرار گرفته و رو به جلو هدایت و پک می شود.

از پیلوپک سلفون از زیر می توانید برای بسته بندی مواد چسبناک نیز استفاده کنید.

ارتباط با آراد ماشین

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه های آراد ماشین کافی است با ما در ارتباط باشید.
کارشناسان ما با کمال احترام پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.

شماره تماس: 09120807304

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها