دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه و خشک آراد ماشین، با توجه به نوع محصول و حجم و وزن بسته، انواع متفاوتی دارد. این شرکت انواع دستگاه های بسته بندی را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه کرده است.
با بسته بندی شکیل و با کیفیت انواع سبزیجات و قارچ خوراکی، می توانید به فروش بیشتر این محصول، دست یابید. با انواع دستگاه بسته بندی توزین دار، سیل و وکیوم، این محصولات را در بسته بندی هایی با کیفیت، در ظروف یکبار مصرف و سلفون، علاوه بر شکیل و با کیفیت بودن، سالم و بهداشتی بسته بندی کنید و با این کار مانع از ورود آلودگی و مواد مخرب، به این محصول شوید، تا بتوانید تا زمان رسیدن به دست مشتریان، از سود کافی بهره مند شوید.

دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه و خشک

جهت بسته بندی سبزیجات تازه، از دستگاه های سیل و سیل وکیوم استفاده می شود. سبزیجات خشک که بصورت پودر یا گرانول می باشند، با توجه به وزن و انداره بسته می توان از دستگاه های بسته بندی توزین، ساشه ویا از انواع دستگاه های پرکن ها استفاده نمود.

دستگاه های شرکت آراد ماشین دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قیدوشرط می باشند.

دستگاه بسته بندی سیل

دستگاه بسته بندی سیل قابلیت بسته بندی انواع ظروف PET، PP، PE و… را در اشکال و ابعاد مختلف دارد. کار با این دستگاه ها بسیار آسان می باشد و افراد به راحتی می توانند از آن ها در کارگاه ها، کیترینگ ها،کارگاه های بسته بندی سبزیجات و گیاهان دارویی و… استفاده کنند.

سیل در انواع رو میزی، روتاری و خطی ساخته می شود. قالب دستگاه سیل با توجه به نوع ظرف، می تواند بصورت لیوانی، چهارگوش و بیضی باشد.

دستگاه بسته بندی سیل

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

فروش دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی

دستگاه بسته بندی توزین

دستگاه های بسته بندی توزین دار، در انواع تک توزین، دو توزین، چهارتوزین و مولتی هد طراحی و ساخته شده است.دستگاه ت های توزین جهت بسته بندی انواع مواد گرانولی مانند چای،خشکبار، حبوبات، چای، تافی، شکر و… مناسب می باشد. عملکرد این نوع دستگاه به صورت الکترونیک و کاملا اتوماتیک بوده و مجهز به PLC و صفحه تاچ اسکرین فارسی جهت تنظیمات مربوط به بسته بندی است. دستگاه دو توزین بصورت نیمه اتومات نیز طراحی شده است.

دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه بسته بندی ساشه، جهت بسته بندی محصولات تک نفره استفاده می شود. بوسیله دستگاه های ساشه میتوان محصولات را از ۱ گرم تا ۵۰ گرم بسته بندی کرد.

در رستوران ها، کیترینگ ها و… بمنظور بسته بندی سبزیجات خشک مانند نعناع که معمولا بصورت تک نفره و در کنار غذا سرو می شوند، باید از دستگاه ساشه استفاده شود. شرکت آراد ماشین دستگاه ساشه را در انواع مختلف پودری، گرانولی و مایعات طراحی و ساخته شده است.

دستگاه بسته بندی ساشه
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها