خرید دستگاه بسته بندی پیلوپک دست دوم و نو


شما می توانید دستگاه پیلوپک دست دوم را خریده و برای بسته بندی کیک، کلوچه، پریز برق، گز، باسلوق، قند های تک نفره، خرمای تک نفره و… از آن استفاده کنید.
اگر شما به دنبال راه اندازی یک شغل جدید و کم هزینه هستید می توانید با خرید دستگاه پیلوپک دست دوم برای بسته بندی موارد مختلف از آن استفاده کنید.

 

برای دریافت اطلاعات قیمت با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید. ما با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
09359460556

 

شرکت آراد ماشین با ارائه بهترین دستگاه های بسته بندی به شما کمک می کند تا پک های کاملا بهداشتی و تمیز را به بازار ارئه دهید. دستگاه های بسته بندی پیلوپک با ضمانت یکساله و ده سال خدمات پس از فروش از شرکت آراد به شما ارائه می شود تا شما بدون هیچ نگرانی ای بتوانید دستگاه را خریداری و از آن استفاده کنید.
همچنین شما می توانید با صرف هزینه ی کمتر دستگاه پیلوپک دست دوم را خریداری کنید و کار خود را شروع کرده و به سوددهی مناسب برسید. دستگاه های دست دوم آراد ماشین در شرکت کاملا سرویس و اورهال شده و با ضمانت سلامت دستگاه به فروش می رسد!

دستگاه های پیلوپک به دو صورت با PLC و بدون PLC که به دستگاه های پیلوپک مکانیکی ساخته می شوند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

خرید دستگاه پیلوپک دست دوم از آراد ماشین

شرکت آراد ماشین توانایی تامین دستگاه پیلوپک به صورت دست دوم را دارد. این دستگاه به همراه سرویس کامل، خدمات و گارانتی از طریق شرکت ارائه میشود.همکاران ما به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتری می باشند.  بنابراین مشتریان محترم میتوانند با اطمینان کامل، انواع دستگاه دست دوم را از شرکت آراد ماشین خریداری کنند.

هنگام خرید دستگاه پیلوپک نوع موتور، کیفیت رنگ، سلامت قطعات و دیگر موارد بسیار مهم می باشد. شرکت آراد ماشین با ضمانت موارد مهم در دستگاه پیلوپک این اطمینان را به مشتری می دهد که دستگاه خریداری شده بدون نقص می باشد.

دستگاه پیلوپک

از دستگاه های پیلوپک برای بسته بندی انواع محصولات تک نفره استفاده می شود. این دستگاه بر اساس محصول شما دارای یقه در سایز های مختلف است و بر اساس ابعاد بسته تنظیم می شود. ما در شرکت آراد ماشین دستگاه شما را بر اساس رول مد نظر تنظیم کرده و دستگاه به صورت خودکار پاکت ها را درست کرده و محصول را داخل پاکت گذاشته و درب آن را دوخت میزند.

دستگاه بسته بندی گز، دستگاه بسته بندی خرما تک نفره، دستگاه بسته بندی کلوچه و… در یک کلام به اسم دستگاه پیلوپک به بازار عرضه می شوند.

دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه های بسته بندی پیلوپک انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع محصول شما، سلفون انتخابی و تعداد موتور و نوع PLC و یا مکانیکی تهیه می شود.
دستگاه های بسته بندی پیلوپک، با توجه به طول و عرض و ارتفاع محصول شما تنظیم شده و با استفاده از سلفون انتخابی شما محصول را به صورت بالشی بسته بندی می کند.

شما می توانید با استفاده از اینورتر سرعت این دستگاه را کم و یا زیاد کنید. این دستگاه به صورت سفارشی تنظیم می گردد چرا که هر محصول مشخصه های خود را دارد و به صورت آماده ارائه نمی شود.

برای مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09359460556

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!