دستگاه خشک کن زغال سنگی

دستگاه خشک کن زغال (ذغال) سنگی شرکت آراد ماشین، محصول جدید این شرکت بوده و در راستای رفع نیاز مشتریان ما در افغانستان، ترکیه و سایر کشورهایی ساخته شده  است که زغال سنگ سوختی مناسب از نظر قیمت برای مصرف است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه خشک کن شرکت آراد ماشین

دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین از جمله دستگاه هایی است که می توان ادعا کرد جزو بهترین دستگاه های خشک کن ساخته شده در ایران است.

این دستگاه براحتی با نمونه های خارجی خود رقابت می کند. تکنولوژی استفاده شده در این دستگاه خاص بوده و در داخل و خارج از کشور مشابهی ندارد. این دستگاه ها قابلیت خشک کردن انواع میوه، سبزی، گوشت، جلبک و … را دارند.

دستگاه خشک کن کابینی

چرا دستگاه خشک کن آراد ماشین بهترین است؟

  • هوشمند بودن دستگاه
  • داشتن حافظه
  • سیرکولاسیون قوی
  • مجهز به رطوبت سنج
  • عایق حرارتی xps
  • سینی های از جنس کروم آبکاری شده
  • ساخته شده در ظرفیت های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی
  • سوخت برقی,گازی,گازوئیلی, زغال سنگی, دوگانه, سه گانه و چهار گانه

هوشمند بودن دستگاه

دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین کاملا هوشمند عمل می کند.دستگاه دارای پارامترهای رطوبت و دما می باشد و با تنظیم آن، دستگاه بصورت هوشمند عملیات خشک کردن را انجام می دهد.

در ورژن های قبلی، دستگاه با توجه به زمان، که بصورت تجربی محاسبه می شد، عملیات خشک کردن را انجام می شد، اما در ورژن ها ی جدید دستگاه خشک کن، این پارامتر حذف شده و محصول با توجه به دما  و رطوبت خشک می شود.

به عنوان مثال ما تصمیم داریم تا محصول ما در نهایت 30 درصد رطوبت داشته باشد با تنظیم دستگاه روی این عدد، دستگاه بصورت هوشمند محصول را با این میزان رطوبت خشک می کند.

تابلو برق دستگاه خشک کن

حافظه دستگاه

دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین دارای حافظه می باشند و در صورت قطع برق، اطلاعات، در حافظه دستگاه ذخیره می شود و با وصل مجدد برق، با توجه به اطلاعات آخرین دوره خشک کردن، دستگاه ادامه مراحل خشک کردن را اجرا خواهد کرد.

فن آکسیال

سیرکولاسیون قوی

نکته مهم در انتحاب دستگاه خشک کن، این است که باید  محصول مورد نظر در آن یکدست خشک شود و نیازی به جابجا یی سینی ها توسط اپراتور در آن نباشد.

دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین، با داشتن فن های قوی جهت عمل سیرکولاسیون یا همان گردش هوا و همچنین طراحی و جانمایی درست و مهندسی شده تمام قطعات در آن، انتخاب درست و مطمعنی برای آن دسته از مشتریانی است که به دنبال محصولی با کیفیت و عملکرد بالا هستند.

سنسور دما و رطوبت

دستگاه دارای سنسور دما و رطوبت می باشد که میزان دما و رطوبت داخل کابین را اندازه گیری می کند. به این دلیل که عمل سیرکولاسیون یا گردش هوا، درون کابین ها، کاملا درست انجام می شود رطوبت داخل کابین تقریبا با رطوبت محصول برابر است.

سنسور-دما-و-رطوبت

عایق حرارتی XPS در بدنه دستگاه

بدنه دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین سه لایه است. لایه های بیرونی و درونی از جنس گالوانیزه بوده و یک لایه عایق حرارتی XPS  با دانسیته 40 در بین آن قرار دارد. این عایق در مقایسه با عایق های دیگری نظیر پشم سنگ، بسیار قوی تر است و عمر بیشتری نیز دارد.

استفاده از عایق حرارتی XPS، باعث کاهش اتلاف حرارت شده و درنتیجه سوخت مصرفی دستگاه نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

لایه بیرونی دستگاه خشک کن با رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای پوشش داده شده است.

عایق xps

تخلیه خودکار رطوبت

دستگاه دارای فن های قوی سانتریفیوژی می باشد که به صورت هوشمند عمل کرده و در صورتی که رطوبت داخل کابین به میزان مشخصی رسید،  وارد عمل می شوند و رطوبت دستگاه را بصورت خودکار تخلیه می کنند.

فن سانتریفیوژی

سوخت گازی، برقی، گازوئیلی، زغال سنگی، دوگانه، سه گانه و چهارگانه

دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین، با توجه به نیاز مشتری می توانند گازی، برقی، گازوئیلی،زغال سنگی، دوگانه، سه گانه و یا چهارگانه باشند. مشتریان با توجه به اینکه مصرف کدام یک سوخت ها برایشان بصرفه تر است آن را انتخاب می کنند.

در کشوری مانند ترکیه گاز گران بوده و استفاده  از دستگاه های خشک کن برقی و زغال سنگی آراد ماشین بصرفه تر خواهد بود.

تمامی دستگاه های آراد ماشین، دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط می باشند.

دستگاه خشک کن در ظرفیت های مختلف

دستگاه خشک کن شرکت آراد ماشین در ظرفیت های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته شده و در اختیار مشتریان ما در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است.

دستگاه های خشک کن صنعتی در انواع تک کابین، دو کابین و سه کابین طراحی شده است و دارای سینی هایی از جنس کروم آبکاری شده با ابعاد 72*72 سانتی متر است. تعداد سینی ها در دستگاه های کابینی صنعتی با توجه به نوع آن از 28 سینی  الی 130 سینی می باشد.

دستگاه خشک کن

ساخت دستگاه خشک کن زغال سنگی

شرکت آراد ماشین در راستای برآورده کردن نیاز مشتریان داخلی و خارجی ، دستگاه خشک کن را با قابلیت استفاده از سوخت های مختلف نظیر گاز، گازوئیل ، برق و زغال سنگ، طراحی و تولید کرده است. مشتریان با توجه به اینکه کدام سوخت برایشان صرفه اقتصادی دارد دستگاه خود را سفارش می دهند.
به عنوان مثال در کشور افغانستان بدلیل گران بودن سوخت هايى همچون گاز و گازوئيل و همچنین مشکلات موجود در استفاده از برق، زغال سنگ سوختی بسیار مقرون بصرفه برای استفاده است.
شرکت آراد ماشین برای اولین بار ، دستگاه خشک کن میوه، با سوخت زغال سنگ را طراحی و تولید کرده است.

در فیلم زیر، دستگاه خشک کن تک کابین پلاس شرکت آراد ماشین نشان داده شده است.

تجارت میوه خشک در افغانستان

افغانستان با داشتن باغات انگور، سیب، آلو و… ، جزو کشورهایی است که تولید میوه خشک و صادرات آن، جزو تجارت های پر سود محسوب می شود. یکی از موانع تولید این محصول، عدم استفاده از روش های صنعتی برای تولید میوه خشک و چیپس میوه است.

استفاده از دستگاه های خشک کن میوه صنعتی باعث افزایش حجم تولید، بهبود کیفیت محصول نهایی و افزایش سرعت فرایند خشک شدن محصول می شود.

میوه خشک افغانستان

پیش از این، دستگاه های خشک کن میوه با سوخت مصرفی برق ، گاز و گازوئيل، در اختیار مشتریان ما در ولایت های مختلف افغانستان قرار گرفته بود.

اگرچه میزان مصرف این نوع از دستگاه ها، استاندارد بوده و بالا نیست اما بدلیل اینکه گاز، سوختی وارداتی و گران برای افغان ها محسوب می شود و همچنین آنها با مشکلات بسیاری در تأمین برق مورد نیاز برای دستگاه های خشک کن برقی مواجه هستند، زغال سنگ سوخت جایگزین بسیار مناسبی خواهد بود.

افغانستان دارای منابع فراوان زغال سنگ بوده و قیمت این سوخت نسبت به گاز بسیار پایین می باشد.

شرکت آراد ماشین، بدلیل اطمینان کامل از کیفیت و عملکرد دستگاه هایی که تولید می کند، دستگاه های خشک کن ورژن جدید خود را با دو سال گارانتی بی قید و شرط به مشتریان داخل و خارج از کشور عرضه می کند.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن زغال سنگی شرکت آراد ماشین و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها، با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها