دستگاه میوه خشک کن صنعتی

دستگاه خشک کن لیمو آراد ماشین قابلیت خشک کردن لیمو ترش را به صورت درسته (عمانی) و اسلایس شده دارد. لیمو ترش حاوی خاصیت های بسیاری است که می خواهیم به چند نمونه اشاره کنیم:

_سرشار از ویتامین C

_غنی از آنتی اکسیدان مفید برای پاک کردن سموم بدن

_چربی سوزی

_بهبود گردش خون

_سوزاندن کالری

_ افزایش مایع لنفاوی

_کاهش سلولیت

با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس بگیرید و با ویژگی های دستگاه خشک کن آراد ماشین آشنا شوید.

یکی از راه های ماندگاری لیمو ترش تازه، کاهش آب و رطوبت داخل لیمو است که تمامی خواص ذکر شده را در خود حفظ می کند؛ زیرا دستگاه خشک کن لیمو آراد ماشین، لیمو ها را به وسیله جریان هوای داغ به صورت غیر مستقیم، به مرحله خشک شدن می رساند؛ این کار باعث می شود لیمو بدون تلخ شدن و با کیفیتی بسیار بالا خشک شود در نهایت مورد پسند عامه مردم قرار بگیرد.

دستگاه خشک کن گوشت

لیمو خشک شده ی اسلایس شده یکی از زیبا ترین تزئیناتی است که می توان در کنار لیوان های چای و یا شربت برای پذیرایی از میهمان ها قرار داد. حتی می توان با لیمو خشک شده دمنوش بِه لیمو که برای تقویت قلب و بهبود گردش خون مفید است، دم کرد.

لیمو خشک

تولید لیمو اسلایس شده از نظر اقتصادی و بالا بودن ارزش افزوده برای تولید کنندگان لیمو خشک به صرفه تر است. در تهیه انواع غذا ها مانند قیمه، قورمه سبزی و… می توان از لیمو خشک شده به عنوان یک طعم دهنده عالی استفاده کرد و از طعم ترش لیمو خشک لذت برد.

اطلاعات لازم در رابطه با دستگاه خشک کن آراد ماشین را اینجا مطالعه کنید:

دستگاه لیمو خشک کن

دستگاه خشک کن میوه آراد ماشین در ظرفیت های مختلف برای استفاده در محیط خانه، کارگاه و کارخانه جات  طراحی و ساخته شده اند. برای مثال دستگاه های مینور و مینی تک کابین برای استفاده در خانه مناسب هستند؛ زیرا در ابعادی کوچک، بدون لرزش و عایق گرما و صدا طراحی و تولید شده اند. در نتیجه می توان از آن ها در محیط آشپزخانه، تراس و یا پارکینگ استفاده کرد.

دستگاه خشک کن قارچ

لذا با خرید یک عدد دستگاه خشک کن لیمو آراد ماشین می توانید کسب و کاری خانگی با حاشیه سودی بالا را تجربه کنید.

دستگاه خشک کن لیمو آراد ماشین مجهز به سیرکولاسیون هوای داغ و رطوبت سنج هستند. فن های سیرکولاسیون باعث گردش هوا در داخل دستگاه می شوند این عمل باعث تبخیر رطوبت داخل میوه و در نتیجه افزایش رطوبت داخل دستگاه می شوند. سپس سنسور رطوبت سنج دستور تخلیه رطوبت داخل دستگاه را به فن های تعبیه شده در دستگاه ها می دهد. این رطوبت به وسیله دستگاه تهویه هوا به خارج از دستگاه فرستاده می شوند.
سوخت دستگاه خشک کن لیمو آراد ماشین بنا به سفارش مشتری می تواند گازوئیلی، گازی و یا برقی باشد.

نحوه خشک کردن لیمو ترش

برای خشک کردن لیمو ابتدا باید پوست بیرونی آن را به خوبی شستشو دهید. این کار را می توان با وان های شستشو پلی اتیلن در خانه و یا برای تولیدات صنعتی در وان های شستشو گردش در آب تمام اتومات انجام داد. اگر قصد تهیه لیمو عمانی را دارید، لیمو ها را روی توری های نسوز روی سینی های داخل دستگاه قرار دهید. ولی اگر قصد تهیه لیمو برش خورده را دارید بعد از شستشو، لیمو ها را به وسیله اسلایسر دستی یا اسلایسر برقی، در ضخامت های دلخواهتان اسلایس کنید و روی توری هایی با جنسUV که روی سینی دستگاه ها قرار دارند بچینید و دما و زمان مناسب خشک شدن لیمو را توسط تابلو برق روی دستگاه تنظیم کنید، پس از تمام شدن زمان تنظیم شده، دستگاه به طور هوشمند خاموش شده و می توانید لیمو های خشک خود را از دستگاه خارج کنید.

دستگاه خشک کن خربزه و ملون

برای آشنایی با محصولات آراد ماشین، دکمه رو به رو را لمس کنید:

آراد ماشین مفتخر است تمامی دستگاه های خشک کن خود را با دو سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی 24 ساعته به مشتریان عزیز ارائه دهد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها