دستگاه خشک کن صنعتی

دستگاه خشک کن گیاهان دارویی در مدل های کابینی، تونلی و دوار ساخته شده است. مصرف سوخت پایین، عملکرد هوشمند، سیرکولاسیون دقیق و… از ویژگی های دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین است.

دو سال گارانتی و ده سال خدمات، نصب، آموزش و راه ادازی رایگان.

خشک کردن کیاهان دارویی

گیاهان مختلفی نظیر نعناع، گل گاو زبان، آویشن، گل محمدی، زنجبیل، زوفا، سنبل الطیب، بابونه و بسیاری دیگر از گل و گیاهان دارویی را می توان هم به  صورت سنتی و درمقایل نور خورشید خشک نمود و هم با استفاده از دستگاه های خشک کن در مدت زمان کمتر و بهداشتی تر خشک کرد.

خشک کردن گیاهان دارویی، نسبت به محصولات دیگر از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و دستگاهی که برای این کار استفاده می شود باید قابلیت تنظیم دقیق دما و رطوبت را داشته باشد.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

انواع دستگاه های خشک کن گیاهان دارویی

دستگاه های خشک کن در مدل های کابینی، تونلی و دوار توانایی خشک کردن انواع گیاهان و سبزیجات را دارند. در انتخاب دستگاه خشک کن توجه به ظرفیت تولید، اهمیت بالایی دارد.

برای انتخاب دستگاه خشک کن متناسب با محصول و ظرفیت تولید خود مقاله راهنمای خرید دستگاه خشک کن مناسب را مطالعه کنید.

دستگاه های خشک کن کابینی که در مدل های مینور، مینی، تک کابین، دو کابین و سه کابین طراحی شده اند. این دستگاه ها برای خشک کردن گیاهان دارویی، سبزیجات، میوه ها و …  در ظرفیت خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی قابل استفاده هستند.

دستگاه خشک کن سبزی صنعتی

قیمت مقرون به صرفه، ظرفیت و ابعاد مناسب این مدل دستگاه برای کاربرد های مختلف، امکان استفاده از سوخت های گاز، برق، گازوئیل و … ، وجود کنترلر های دقیق و هوشمند و طراحی ویژه این دستگاه سبب شده است گیاهان دارویی به صورت کاملا یکدست خشک شوند و خاصیت، رنگ و طعم خود را حفظ کنند.

توسط دستگاه خشک کن تونلی می توان سبزیجات، گیاهان، میوه ها و صیفی جات را در تناژهای بالا خشک نمود.

شرکت آراد ماشین سازنده دستگاه های خشک کن، بسته بندی، آبگیری، فر، تفت و … می باشد. دستگاه های مورد نیاز در خط تولید گیاهان دارویی و سبزیجات خشک شامل دستگاه های شستشو، خشک  کن و دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می نماید.

مشاوران و کارشناسان آراد ماشین در تمامی ساعات شبانه روزدر خدمت شما عزیزان هستند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها