دستگاه شیرینگ

دستگاه شیرینگ دست دوم و یا دستگاه شرینک از جمله دستگاه های پرکاربرد در صنایع بسته بندی است. از این دستگاه در پایان تولید و به ندرت در روند تولید استفاده می کنند. برای بسته بندی محصولات کوچک و بزرگی که قرار است یک لایه سلفون دور تا دور محصول بپیچد، بهترین گزینه دستگاه شیرینگ پک آراد ماشین است. شیرینگ عمل جمع شوندگی پلاستیک را به وسیله حرارت انجام می دهد.

محصولاتی مانند باکس های آب معدنی، بسته بندی جعبه های چوبی یا مقوایی، بسته بندی کتاب ها، بسته بندی پک غذا و… از این دستگاه استفاده می کنیم تا از ورود هرگونه گرد و غبار جلوگیری کنیم و بسته بندی ای شیک داشته باشیم.

در این مقاله در رابطه با چه مباحثی صحبت خواهیم کرد؟

 

دستگاه شیرینگ دست دوم

دستگاه شیرینگ دست دوم آراد ماشین در دو نمونه شیرینگ تونلی و شیرینگ کابینی ساخته و ارائه می شود. همانطور که قبل تر گفتیم کار دستگاه شیرینگ جمع کردن سلفون به وسیله حرارت و هوای گرم داخل کابین است. اما تفاوت شیرینگ تونلی و شیرینگ کابینی چیست؟
شیرینگ های کابینی، دستگاه های کوچک و مناسب تری برای کسب و کار های خانگی و کوچک هستند. ابعاد این دستگاه با توجه به محصول شما متفاوت است اما سایز های مشخص و روتینی از این دستگاه نیز وجود دارد. دستگاه شیرینگ کابینی در مقایسه با شیرینگ های تونلی کوچک تر و ضعیف تر هستند و نمیتوانیم برای بسته بندی محصولات با سلفون های ضخیم از آن استفاده کنیم.

 

دستگاه شیرینگ تونلی دست دوم

دستگاه شیرینگ تونلی دست دوم بهترین ابزار برای افرادی است که قصد دارند محصولات بزرگ و سنگین خود را با سرعت بیشتر و  با استفاده از بسته بندی شفاف و یا حتی چاپ دار سلفونی ارائه دهند. همانطور که از نام این دستگاه پیداست، این مدل از شیرینگ پک دست دوم دارای یک تونل است که بر اساس ابعاد محصول مشتری ساخته می شود. بسته بندی برخی محصولات مانند کاشی و سرامیک ها، باکس آب معدنی، خاک های پک شده در کارتن و… از جمله محصولاتی هستند که برای بسته بندی آن از شیرینگ تونلی استفاده می کنیم.

 

دستگاه شیرینگ بطری

شیرینگ تونلی می تواند به صورت نیمه اتومات یا تمام اتومات ارئه شود. در ادامه در رابطه با کارکرد دستگاه شیرینگ تونلی صحبت خواهیم کرد.

 

نحوه کار شیرینگ تونلی نیمه اتوماتیک

در روند کار با شیرینگ های نیمه اتوماتیک عمل سلفون کشی، گذاشتن محصول داخل تونل، مرتب کردن محصول و پشت سر هم رفتن آن به داخل تونل و… به عهده اپراتور است. در این نمونه حتی می توانیم عمل دوخت سه طرف نایلکس را به عهده اپراتور بگذاریم تا قیمت دستگاه از آنچه که باید، کاهش بیابد.

 

نحوه کار با دستگاه شیرینگ اتوماتیک دست دوم

در شیرینگ های اتوماتیک روی دستگاه جک هایی نصب می شود که مسئول هل دادن، نگه داشتن بسته جهت پیچیدن راحت تر سلفون و حتی در مواردی برای پیچیدن خودکار سلفون به دور محصول اسفاده می شوند. در این نوع از شیرینگ ها می توانیم از ردیف کن و فن خنک کاری نیز بهره مند شویم تا روند تولید در این دستگاه کاملا اتوماتیک و بدون دخالت اپراتور انجام شود.

 

 

ویژگی های فنی دستگاه شیرینگ تونلی دست دوم

دستگاه شیرینگ تونلی در ابعاد و جنس های مختلف ساخته می شوند. بدنه دستگاه شیرینگ تونلی آراد ماشین از رنگ کوره ای است و با استفاده از بهترین متریال تولید شده. جنس نوار این دستگاه با توجه به محصولی که قصد بسته بندی آنرا داریم انتخاب می شود؛ برای مثال برای محصولاتی که خاصیت خرندگی دارند باید از نوار های زنجیری استفاده کنیم یا برای محصولات در گرید غذایی بهترین گزینه نوار های استیل هستند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این دستگاه با ما در ارتباط باشید: 09197313849

 

شیرینگ رومیزی دست دوم

شیرینگ کابینی دست دوم آراد ماشین مکانیزم ساده تر، ظاهر کوچک تر و سرعت پایین تری نسبت به شیرینگ های تونلی دارد. دستگاه شیرینگ کابینی یا رومیزی آراد ماشین با ابعاد کابین مختلف ساخته می شود. سایز 42*36 این دستگاه از نمونه های پرکاربرد است. البته که این ابعاد سایز مفید کابین است.

اگر قصد بسته بندی محصولات بزرگ تری را دارید نیازی به نگرانی نیست. آراد ماشین می تواند در ابعاد مختلف به شما دستگاه شیرینگ دست دوم ارائه کند و در صورت نبود دستگاه دست دوم ما میتوانیم دستگاه را با ابعاد مناسب و با کیفیت فوق العاده برای شما بسازیم!

دستگاه شیرینگ کابینی دست دوم با یک مدل و در ابعاد مختلف ارائه می شود. کار کردن با این دستگاه بسیار ساده تر از آنچه در ذهن شما میگذر است. ویدئو زیر کارکرد دستگاه شیرینگ کابینی را نشان می دهد:

 

 

با دستگاه شیرینگ تونلی چه محصولاتی را بسته بندی کنیم؟

دستگاه شیرینگ تونلی مناسب محصولاتی سنگین و یا ابعاد بزرگ و حتی محصولاتی که قصد داریم برای بسته بندی آنها از پلی اتیلن استفاده کنیم مناسب است.
بسته بندی برخی محصولات مانند کاشی و سرامیک ها، باکس آب معدنی، خاک های پک شده در کارتن و… از جمله محصولاتی هستند که برای بسته بندی آنها از شیرینگ تونلی استفاده می کنیم.

 

برای بسته بندی چه محصولاتی از شیرینگ کابینی استفاده می کنیم؟

از دستگاه شیرینگ کابینی یا رومیزی دست دوم برای محصولاتی استفاه می کنیم که:

  1. وزن آنها زیاد نباشد
  2. ابعاد آنها خیلی بزرگ نباشد
  3. قصد بسته بندی محصول با سلفون ضخیم را نداشته باشیم
  4. یک نفر اپراتور برای انجام کار داشته باشیم.

برای مثال محصولاتی مانند باکس های کوچک و سبک، شیرینگ تخم مرغ، بسته بندی غذای بیرون بر و… را می توانید با استفاده از دستگاه شیرینگ کابینی دست دوم بسته بندی کنید.

 

راه های ارتباطی با آراد ماشین

آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه های بسته بندی و دستگاه های صنایع غذایی است. ما با طراحی و ساخت حرفه ای خود، توانسته ایم از جمله برند های برتر در ساخت انواع میوه خشک کن ها، دستگاه های بسته بندی و شست و شو باشیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه های آراد ماشین می توانید روی لینک aradmachinery.com کلیک کنید و یا با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید: 09197313849

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها