فروش دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی

دستگاه دو توزین دست دوم به صورت اتوماتیک کار بسته بندی محصول را انجام میدهد. امروزه کسب و کارهایی که در حوزه صنایع بسته بندی و تفکیکی فعالیت دارند جزء پر سود ترین کسب و کارها به حساب می آیند. به واسطه اینکه محصولات خام و تازه که حاصل تلاش و دست رنج کشاورزان در کشور هست، با قیمت بسیار مناسب در دسترس همه است.کسب و کارهای حوزه بسته بندی با استفاده از این پتانسیل می توانند محصولات مناسبی را برای فروشگاه های بزرگ که روز به روز در حال توسعه هستند، فراهم کند و از سود حاصل از بسته بندی بهره ببرند.

دستگاه توزین دار دقیقا برای امر بسته بندی ساخته شده است. دستگاه توزین دار دست دوم و نو می تواند برای پر کردن انواع مواد گرانولی مانند آجیل، چای خشک، حبوبات و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین این دستگاه برای بسته بندی مواد ریزتر مثل نمک و شکر هم قابل استفاده است.

از توزین ها با عنوان دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم نیز یاد می شود.

دستگاه دو توزین دست دوم

دستگاه توزین دار دست دوم

دستگاه توزین دار دست دوم قابلیت های زیادی دارد و بسیاری از مراحل فرآیند بسته بندی را آسان و تسریع می بخشد. از آنجایی که در بسته بندی محصولات خوراکی، رعایت بهداشت امری بسیار ضروری است، این دستگاه با تولید پاکت در حین انجام کار باعث رعایت کامل بهداشت مواد غذایی می شود.

دستگاه توزین دار موجود، امکان تولید انواع پاکت سلفونی، آلومینیومی، کرافت و غیره را دارد. امکان تنوع محصول برای بسته بندی در  دستگاه توزین دار دست دوم، این قابلیت را برای شما فراهم میکند که بتوانید با انواع مشاغل در حوزه تولید و بسته بندی همکاری داشته باشید. همین امر سبب می شود که دستگاه توزین دار جزء دستگاه های پر سود در امر درامدزایی به حساب بیاید.

خرید دستگاه توزین دار دست دوم

در حالی که شرکت هایی که تولیدی تمایل به توسعه کسب و کار خود دارند؛ نیاز دارند با سرمایه اندکی این کار را انجام دهند. یکی از راه های سرمایه گذاری با هزینه کم، خرید دستگاه دو توزین دست دوم است.

نمونه دستگاه دو توزین دست دوم آراد ماشین نسبت به مشابه نو آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. شرکت آراد ماشین این اطمینان را به مشتری می دهد که قیمت محصول خریداری شده بسار مناسب می باشد. همچنین مشتریان عزیز می توانند برای اطمینان بیشتر به صورت حضوری برای مشاوره و تست دستگاه اقدام کنند.

ویژگی های فنی دستگاه بسته بندی دو توزین

  • ابعاد دستگاه: 170 *110  ارتفاع 240
  • وزن دستگاه: 600 کیلوگرم
  • برق مصرفی سه فاز
  • سیستم دستگاه: توزین دار
  • دقت دستگاه: + – 5 گرم
  • سرعت بسته بندی: 10 الی 15 بسته در دقیقه
  • مجهز به سیستم برنامه نویسی plc، چهار زبانه
  • دارای چشمی فوتوسل
  • قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی، گاز ازت، فرم پاکت زن بر روی دستگاه

شرکت آراد ماشین، تمامی دستگاه های دست دوم را به صورت کامل سرویس کرده و همراه با ضمانت و خدمات ارائه می دهد.

تماس با کارشناسان آراد ماشین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها