دستگاه سیل کن ظروف یکبار مصرف

دستگاه سیل وکیوم دست دوم

دستگاه سیل کن ظروف یکبار مصرف در مدل های مختلف دستی، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و فول اتومات با تعداد قالبهای مختلف ساخته می شود.امکان نصب تاریخ زن و تزریق گاز، روی دستگاه وجود دارد.

قیمت دستگاه سیل کن با توجه به نوع دستگاه،  تعداد و اندازه های قالب متفاوت می باشد اما با توجه به عملکرد خوب و کیفیت بالای دستگاه سیل وکیوم ، استفاده از قطعات با کیفیت و ارائه خدمات ویژه آراد ماشین با قیمت بسیار مناسبی این دستگاه را عرضه می کند.

برای انتخاب دستگاه سیل مناسب، با کارشناسان آراد ماشین ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

امکان حضور در کارخانه برای مشاهده و تست دستگاه مورد نظر وجود دارد.

ظروف مناسب برای سیل کردن

انتخاب ظرف مناسب برای بسته بندی بسیار اهمیت دارد. در انتخاب ظرف به نوع محصول، وزن و حجم آن باید توجه کنید. علاوه بر این اگر قصد دارید ظرفتان را سیل کنید به جنس ظرف و سلفون نیز توجه کنید چون هر ظرفی قابلیت سیل شدن ندارد.

ظروف یک بار مصرف که معمولا از جنس پلاستیک(PP، PE و …) هستند و برای بسته بندی محصولات مختلف ازجمله مواد خوراکی و غذایی مانند سالادها، ترشیجات، انواع ساندویچ، گوشت، سبزیجات، خشکبار و غیره استفاده می شوند.

ظروف یک بار مصرف به صورت چهار گوش، دایره، بیضی و یا با هر شکل دیگری می توانند ساخته شوند. برای سیل کردن ظروف پلاستیکی با دستگاه سیل، با توجه به اندازه و شکل ظرف، قالب طراحی می شود.

سیل ظروف

معرفی انواع دستگاه سیل

به صورت کلی دستگاه های سیل به دو گروه حرارتی و القایی تقسیم می شوند. در دستگاه سیل القایی با کمک جریان های القایی گرمای مورد نیاز جهت چسبیدن سلفون به دهانه ظرف تولید می شود. دستگاه سیل القایی برای بسته بندی انواع بطری، قوطی و دبه که دارای در هستند استفاده می شود.

انواع سیل القایی

دستگاه سیل حرارتی کاربرد گسترده تری داشته و توانایی سیل کردن انواع ظروف پلاستیکی را دارند. این دستگاه در مدل های رومیزی، روتاری و خطی ساخته می شوند.

دستگاه سیل حرارتی رومیزی

دستگاه سیل حرارتی رومیزی در مدل های دستی، نیمه اتومات، اتومات و فول اتومات ساخته می شود. انتخاب هر کدام بستگی به سرعت تولید شما، ابعاد ظرف شما دارد.

اگر در بسته بندی محصول خود تصمیم دارید تا روی بسته ها تاریخ و قیمت درج شود و یا میخواهید همراه با پرس شدن ظرف برای ماندگاری محصولتان گازهایی مانند ازت و CO2 تزریق کنید، مدل های اتومات و فول اتومات دستگاه سیل برای کار شما مناسب خواهد بود. دستگاه سیل دستی و نیمه اتومات قابلیت نصب سیستم تزریق گاز و تاریخ زن را ندارند.

دستگاه سیل وکیوم دست دوم

دستگاه سیل حرارتی روتاری

دستگاه سیل روتاری(چرخشی) دارای صفحه ای می باشد که قالب هایی متناسب با اندازه ظرف روی آن قرار دارد و با چرخش صفحه قالب ها در مکان مورد نظر برای سیل شدن قرار می گیرند. معمولا برای بسته بندی محصولاتی مانند عسل، خامه، مربا و غیره که به صورت تک نفره بسته بندی می شوند و ظروف آن دارای ابعاد نسبتا کوچکی است از دستگاه سیل حرارتی روتاری استفاده می کنند.

فیلم زیر نمونه ای از یک دستگاه سیل روتاری آراد ماشین است. بر روی این دستگاه امکان نصب پرکن، تاریخ زن، ظرف گذار و … وجود دارد.

دستگاه سیل حرارتی خطی

دستگا های سیل خطی نوع دیگری از دستگاه های بسته بندی هستند که کارخانه ها  کارگاه هایی که سرعت تولید محصولات در آن ها بالا می باشد و دستگاه سیل رومیزی جوابگوی کار آن ها نیست. این دستگاه به صورت تک لاین، دو لاین یا بیشتر قابل طراحی و ساخت است و مانند دستگاه سیل روتاری می توان دستگاه پرکن، تاریخ زن، ظرف گذار و … را روی این دستگاه نصب کرد.

دستگاه دارای کنترلر برای انجام تنظیماتی مانند حرارت مورد نیاز برای سیل کردن، زمان سیل، سرعت حرکت نوار نقاله و … می باشد.

خرید دستگاه سیل کن ظروف پلاستیکی

برای خرید دستگاه سیل کن ظروف یکبار مصرف هم می توانید با حضور در کارخانه اقدام کنید و هم امکان سفارش دستگاه به صورت غیر حضوری را دارید. امکان ارسال این دستگاه به تمام نقاط ایران و کشورهای دیگر وجود دارد.

ابتدا با برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان ما و اعلام نوع ظرف، ابعاد آن و ارسال تصویر ظرفتان، دستگاه مناسب با کارتان به شما معرفی شده و قیمت، کاتالوگ وفیلم دستگاه سیل برایتان ارسال خواهد شد.

در صورت تمایل به خرید، دستگاه مطابق با نیاز شما طراحی و ساخته شده و در تاریخ مقرر به شما تحویل داده خواهد شد.  در زمان مشخص و با حضور در کارخانه و به همراه آوردن ظرف و سلفون مناسب و یا با ارسال ظروف(در صورتی که امکان حضور در کارخانه نیست)  می توانید از دستگاه تست گرفته و از عملکرد خوب دستگاه خود اطمینان حاصل کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها