دستگاه شستشو

دستگاه شستشوی میوه و سبزیجات شرکت آراد ماشین در انواع و ظرفیت های مختلف و با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسد. این دستگاه بصورت اتوماتیک عمل می کند.

دستگاه شستو شو از جمله تجهیزات مورد نیاز برای کسانی است که در فکر راه اندازی کسب و کارهای بزرگ و کوچک هستند.

میوه ها و سبزیجات به دلیل خاصیت فراوانی که دارند بهترین مکمل برای تامین انرژی افراد هستند و جزء جدایی ناپذیر در صنعت های مواد غذایی و بهداشتی می باشد. از این رو برای برخورداری از این محصولات و فواید آن، باید به شستو شوی کاملا بهداشتی آنها توجه کنیم که در کسب و کارهای بزرگ و صنعتی نیازمند دستگاه های پیشرفته و صنعتی می باشد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

وان شست و شو گردش در آب

شرکت آراد ماشین توسط مهندسین حاذق و تیم حرفه ای،  وان های شستو شوی گردش در آب را با کیفیت عالی طراحی و تولید کرده است. این کار خیال خریدارانی که به نکات بهداشتی اهمیت می دهند را آسوده کرده است.

با دستگاه های طراحی شده شرکت آراد ماشین می توان خط کامل شستو شو توسط وان های گردش در آب و همچنین کانوایرها(نوار نقاله) را راه اندازی کرد.

دستگاه شستشو میوه و سبزی

خط کامل شست و شو

مناسب ترین روش شستو شو با دارا بودن سه وان گردش در آب، طی چهار مرحله مورد تایید وزرات بهداشت است که در ادامه به توضیح این چهار مرحله خواهیم پرداخت.

در مرحله اول با قرار دادن میوه و سبزیجات در وان اول، پاکسازی میوه و سبزی از گل و لای و برگ ها و شاخه های اضافی انجام می گیرد.

در مرحله دوم که مخصوص سبزیجات است، انگل زدایی  محصول، با ریختن سبزیجات ومواد ضدعفونی کننده در آب انجام می شود. سپس محصولات، توسط نوار نقاله به وان سوم که وان آخر است، انتقال می یابند.

در مرحله سوم آبکشی میوه و سبزیجات صورت می گیرد.  به این صورت که آب با فشار توسط لوله های طراحی شده در بالای کانوایر(نوار نقاله) خارج می شود و محصول را به سرعت و با دقت می شوید.

دستگاه شستشو

لیست قیمت، فیلم عملکرد و کاتالوگ مشخصات دستگاه شستشو با ارسال پیام از طریق واتساپ و تلگرام و یا تماس با شماره های زیر:
09120807304

برای بسته بندی محصولات یا انجام عملیات دیگر بر روی میوه و سبزیجات پس از شستشو، باید آب سطحی این محصولات گرفته شود. این کار سبب افزایش ماندگاری محصول می شود.

دستگاه آبگیری سانتریفیوژی سبزیجات، در ظرفیت های مختلف برای گرفتن آب سبزیجات و خشک کردن آن ها استفاده می شود. جهت مشاهده ویژگی های این دستگاه و نوع عملکرد آن بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

عملکرد دستگاه وان گردش در آب

دستگاه با داشتن یک مخزن استیل برای قرارگیری محصول و پاروها و بلوورهای طراحی شده در بدنه دستگاه، گل و لای موجود در بین سبزیجات و غیره را بر می دارد. در واقع  این کار به کمک فشار آب و حباب ایجاد شده توسط بلوور انجام می شود. بلوور با تولید هوای فشرده و دمیدن آن، باعث ایجاد حباب در وان شده و آب را به گردش در می آورد.

کانوایرهای دستگاه به صورت صفحات مشبک هستند که لبه های آن باعث حرکت محصول به وان بعدی می شود. در نهایت آب آلوده از محصول جدا شده و توسط لوله طراحی شده، آب تمیز روی محصول ریخته و محصول شما، از آلودگی پاک می شود. در زیر مخزن وان، محلی برای تخلیه آب وجود دارد.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه شستشوی تمام اتوماتیک شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

قیمت دستگاه شستشوی میوه و سبزیجات صنعتی

عواملی مانند ظرفیت و ابعاد وان، قدرت و نوع موتور، جنس بدنه و قطعات، تجهیزات بکار رفته در دستگاه مانند بلوور و  عوامل دیگری بر روی قیمت دستگاه های شستشو اثرگذار هستند. همچنین با توجه به اینکه دستگاه های صنعتی بصورت سفارشی و مطابق با نیاز مشتری ساخنه می شوند و نوسانات قیمت تجهیزات و مواد اولیه در بازار بر روی قیمت این دستگاه اثرگذار است، امکان درج قیمت در سایت وجود ندارد.  لیست قیمت دستگاه شستشو را از طریق برقراری ارتباط با کارشناسان آراد ماشین دریافت کنید.

شرکت آراد ماشین انواع دستگاه شستو شو را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان می گذارد.

جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه شستشوی میوه و سبزیجات و یا کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان و مشاورین آراد ماشین ارتباط برقرار کنید. با لمس دکمه زیر به صفحه مشاوره رایگان بروید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها