دستگاه بسته بندی میوه خشک

دستگاه های بسته بندی میوه جات خشک ، با ظرفیت مختلف، در پاکت سلفون، ظروف پلاستیکی، بطری، جعبه و …بسته بندی را انجام می دهد. بسته بندی میوه خشک و انواع چیپس میوه

دستگاه های آراد ماشین دارای یک سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش، نصب، راه اندازی و آموزش رایگان، پشتیبانی 24 ساعته، امکان ارسال به تمام نقاط ایران و کشورهای دیگر.

دستگاه بسته بندی وکیوم چیپس میوه

میوه جات و سبزیجات، با دستگاه های مختلف وکیوم، هوا زدایی و میکروب گیری می شوند و سپس توسط سلفون و یا انواع جلد پلاستیکی یا کارتنی، روکش قرار گرفته و بسته بندی می شوند و پس از آن هم اکسیژن و آلودگی ها، تا زمان باز کردن بسته بندی، امکان نفوذ ندارند.
برای این دستگاه فرقی نمی کند که میوه جات تر باشند یا خشک و یا گیاهان خشک شده و دارویی را نیز به راحتی و تنها با فشردن کلید استارت، بسته بندی می نماید و امکان بسته بندی در اوزان و اشکال مختلف را هم دارد.

جهت اطلاع ازقیمت انواع دستگاه بسته بندی با شماره زیر تماس بگیری: 09120807304

دستگاه بسته بندی میوه خشک در منزل

برای بسته بندی میوه خشک در خانه می توان از دستگاه های بسته بندی ارزان قیمت استفاده کرد و میوه خشک را با ظاهری شکیل و قیمت بالایی به فروش رسانید. دستگاه پرکن رومیزی، دستگاه دوخت و دستگاه وکیوم خانگی پیشنهاد های خوبی برای انجام این کار هستند.

برای بسته بندی میوه خشک با صرف هزینه کم بهتر است پاکت های آماده تهیه کنید و میوه های خشک شده را به صورت دستی در آن پر کنید. سپس به وسیله دستگاه دوخت پلاستیک دهانه پاکت را دوخت بزنید.

 

 

بسته بندی میوه خشک به صورت صنعتی

برای بسته بندی میوه خشک در ظرفیت بالا از دستگاه های توزین استفاده می شود. این دستگاه در مدل های دو توزین، چهار توزین، شش توزین و … ساخته می شوند و سرعت بسته بندی این دستگاه با افزایش توزین ها بیشتر می شود.

 

 

جهت مشاهده مشخصات، ویژگی ها و انواع دستگاه بسته بندی صنعتی میوه خشک صفحه دستگاه توزین اتوماتیک را مطالعه کنید.

 

بسته بندی میوه خشک در ظروف پلاستیکی

یکی دیگر از روش های بسته بندی میوه خشک استفاده از ظروف پلاستیکی است که در آن چیپس میوه و یا میوه خشک حبه ای در ظرف های مختلف ریخته شده و دهانه ظرف پلمپ می شود. پرکردن ظرف از محصول در ظرفیت های پایین بصورت دستی انجام می شود اما در ظرفیت های بالاتر می توان از دستگاه های پرکن اتومات ونیمه اتومات استفاده کرد.

دستگاهی که برای پلمپ کردن ظرف یعنی چسباندن سلفون بر دهانه آن استفاده می شود، دستگاه سیل وکیوم است. با توجه به اهمیت تازه نگه داشتن میوه خشک و حفظ طعم و ظاهر آن امکاناتی مانند پمپ وکیوم و سیستم تزریق گاز، بر روی دستگاه نصب می شود.

 

 

قیمت دستگاه بسته بندی میوه خشک

آراد ماشین سازنده دستگاه های مورد نیاز در خط تولید میوه خشک می باشد. با تماس با مشاوران آراد ماشین کاتالوگ و لیست قیمت دستگاه های بسته بندی آراد ماشین را دریافت کنید.

 

مطالب مرتبط:

دستگاه میوه خشک کن

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها