دستگاه خشک کن

راهنمای خرید دستگاه خشک کن : جهت خریداری دستگاه خشک کن برای میوه، سبزی، گوشت، میلورم، جلبک و … و دستگاه های مورد نیاز در خط تولید هر کدام نکات مهمی در این مقاله عنوان شده است.

نحوه خرید دستگاه خشک کن به چه صورت است؟

خرید دستگاه خشک کن به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. برای خرید حضوری به شرکت مراجعه کرده و دستگاه مورد نظر خود را از نزدیک ببینید و با نحوه کار آن آشنا شوید. امکان تست دستگاه خشک کن با  نمونه محصول شما وجود دارد. در صورتی که تمایل به خرید غیر حضوری دارید یا به دلیل اینکه در استان های دیگر و یا در خارج از ایران زندگی می کنید و امکان خرید حضوری را ندارید کافی است از طریق راه های عنوان شده درسایت با کارشناسان آراد ماشین ارتباط برقرار کنید. عکس، فیلم، کاتالوگ و قیمت دستگاه های خشک کن برای شما ارسال خواهد شد، به سوالات شما پاسخ داده شده و امکان تماس تصویری برای مشاهده دستگاه ها و محیط کارخانه وجود دارد. مشاوران و کارشناسان آراد ماشین برای انتخاب دستگاه مناسب و راه اندازی کسب و کارتان به شما مشاوره خواهند داد. پس از طی مراحل فوق در صورت تمایل با شما قرارداد بسته خواهد شد تا دستگاه خشک کن مورد نظر برای شما ساخته شود.

آراد ماشین

چه محصولاتی را می توان توسط دستگاه خشک کن خشک کرد؟

دستگاه های خشک کن آراد ماشین در مدل های مختلف کابینی و تونلی طراحی و ساخته می شوند و برای محصولات مختلفی نظیر میوه ها(سیب، آلو، پرتقال، انجیر، انگور، موز، آناناس، توت فرنگی و…)، سبزیجات(گیاهان دارویی، نعناع، آویشن و…)، گوشت، مرغ، ماهی، میگو، جلبک، کرم میلورم، کشک، مواد دارویی، مواد شیمیایی، گچ برگ و … کاربرد دارند. مراحل پیش از خشک کردن و تنظیمات مورد نیاز دستگاه برای خشک کردن هر کدام از محصولات مانند دما، زمان، رطوبت نهایی و… متفاوت می باشد که توسط پشتیبانان شرکت آراد ماشین به مشتریان ارائه می گردد.

دستگاه خشک کن

انتخاب دستگاه خشک کن مناسب

یکی از موارد بسیار مهم پیش از خرید دستگاه خشک کن، انتخاب دستگاه خشک کن مناسب است. شرکت آراد ماشین دستگاه های خشک کن خود را در دو مدل تونلی و کابینی به مشتریان خود عرضه می کند. به خاطر داشته باشید که ظرفیت، یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب دستگاه خشک کن است. باید بدانید که در روز تصمیم دارید چند کیلو میوه، سبزی، گوشت و… خشک کنید. زمانی که به سازنده دستگاه خشک کن و یا فروشنده دستگاه، ظرفیت تولید خود در روز را اعلام می کنید، به این نکته نیز توجه داشته باشید که منظور شما، میزان محصول ورودی به دستگاه است یا میزان خروجی از دستگاه. تقریبا خروجی دستگاه میوه خشک کن بین 10 الی 20 درصد محصول ورودی است. این میزان با توجه به نوع محصول و میزان رطوبت آن متفاوت می باشد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه های خشک کن کابینی آراد ماشین برای ظرفیت های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی ساخته می شوند و تعداد سینی ها در هرکدام ظرفیت دستگاه را مشخص می کند. این دستگاه با کیفیت بسیار بالایی محصولات را خشک کرده و به صورت کاملا هوشمند این کار را انجام می دهد. دستگاه خشک کن تونلی به صورت سفارشی ساخته می شود و برای تناژهای بالای تولید مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به صورت پیوسته(کانتینیوس) عمل کرده و زمان خشک کردن محصولات در آن نسبت به خشک کن کابینی کم تر است. ابعاد دستگاه(طول و عرض) و تعداد طبقات دستگاه خشک کن تونلی با توجه به فضای در اختیار و میزان تولید شما طراحی و تولید می شود.

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

قیمت دستگاه خشک کن چقدر است؟

قیمت دستگاه های خشک کن با توجه به نوع و ظرفیت آن ها متفاوت است همچنین به دلیل کیفیت و عملکرد بالای آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. قیمت، جزو فاکتورهایی است که همیشه در خرید دستگاه خشک کن یا هر دستگاه دیگری به آن توجه می شود. در خشک کن های کابینتی تعداد سینی ها نشان دهنده ظرفیت دستگاه است. دستگاه های خشک کن کابینی آراد ماشین بین 15 سینی الی 168 سینی دارند.

  • دستگاه خشک کن خانگی (15 سینی 50*25 سانتی متر)
  • دستگاه خشک کن نیمه صنعتی ( 30 سینی 50*60 سانتی متر)
  • دستگاه های خشک کن صنعتی(42 الی 168 سینی 72*72 سانتی متر)

در شرکت های مختلف ظرفیت تنها عامل تفاوت در قیمت دستگاه های خشک کن نمی باشد. افراد با جستجو در فضای مجازی و ارتباط گرفتن با کارشناسان فروش شرکت های مختلف، شاهد تفاوت قیمت چشمگیری برای دستگاه های خشک کنی که اتفاقا تعداد و ابعاد سینی ها در آن ها یکسان است هستند.

دستگاه خشک کن کابینی

علت تفاوت قیمت دستگاه های خشک کن چیست؟

تفاوت قیمت بین دستگاه های خشک کن دلایل متفاوتی دارد. استفاده از قطعات و تجهیزاتی که دارای کیفیت های متفاوتی هستند همچنین داشتن ویژگی های خاص، نوع خدمات ارائه شده و … می تواند از دلایل تفاوت قیمت خرید دستگاه خشک کن باشد. به عنوان مثال: بدنه دستگاه های خشک کن آراد ماشین، به صورت سه لایه است، دو لایه ورق گالوانیزه که در بین آن ها عایق حرارتی XPS قرار داده شده است. XPS  عایق بسیار مقاومی در برابر حرارت، رطوبت و صدا است و عمر بالایی دارد. بسیاری از شرکت ها در ساخت دستگاه خشک کن از عایق پشم سنگ استفاده می کنند. قیمت این عایق تقریبا یک سوم عایق XPS است. پشم سنگ طول عمر کمتری نسبت به XPS داشته و همین امر سبب افزایش استهلاک دستگاه های که از این عایق استفاده می کنند می شود.

عایق xps

امکان  سفارشی سازی دستگاه های خشک کن آراد ماشین با توحه به نیاز و درخواست مشتری وجود دارد.

علاوه بر بدنه دستگاه انتخاب قطعات و تجهیزات دیگری نظیر فن های تخلیه رطوبت(سانتریفیوژی)، فن های گردش هوا(آکسیال)، تابلو برق دستگاه، مشعل، المنت ها، کنتاکتور و حتی چرخ های تعبیه شده در زیر دستگاه، سینی ها و …  همگی در قیمت تمام شده دستگاه اثرگذارند. شرکت آراد ماشین در ساخت دستگاه خشک کن از بهترین قطعات موجود در بازار استفاده می کند. تابلو برق دستگاه خشک کن به صورت اختصاصی برای این شرکت طراحی شده است و کاملا هوشمند عمل می کند. پیش از خرید دستگاه خشک کن از شرکت سازنده بخواهید تا مشخصات و ویژگی های دستگاه مورد نظرتان را در قالب کاتالوگ برایتان ارسال کند.

تجهیزات استبل

شرکت آراد ماشین، دستگاه های خشک کن ورژن جدید خود را با دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می کند.

میزان سوخت مصرفی دستگاه خشک کن چقدر است؟

در دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین گرمای مورد نیاز برای خشک کردن محصولات با استفاده از المنت های برقی یا مشعل گازی یا گازوئیلی تامین می شود. همچنین این امکان وجود دارد تا دستگاه به صورت دو گانه یا سه گانه ساخته شود. کیفیت محصول خشک شده در دستگاه با هر سه نوع سوخت گازی، برقی یا گازوئیلی کاملا یکسان است و هنگام انتخاب سوخت دستگاه باید به این نکته توجه کنید که کدام یک در دسترس شما بوده و برای شما صرفه اقتصادی دارد. گاز در ایران سوخت مقرون به صرفه تری است اما در مناطقی که از این سوخت بی بهره هستند می توان از دستگاه خشک کن گازوئیلی یا برقی استفاده کرد. وجود عایق حرارتی XPS سبب شده تا از اتلاف حرارت جلوگیری شود و مصرف سوخت دستگاه های خشک کن حدود 40 درصد کاهش پیدا کند.

جدول میزان سوخت مصرفی دستگاه خشک کن آراد ماشین

در این مطلب(راهنمای خرید دستگاه خشک کن) سعی کردیم تا مواردی که برای تهیه دستگاه خشک کن مناسب باید در نظر بگیرید را عنوان کنیم. در جدول زیر برخی از مشخصات دستگاه های خشک کن کابینی شرکت آراد ماشین به همراه حد اکثر توان مصرفی منبع گرما(المنت، مشعل گازی یا گازوئیلی) آن در هر ساعت نوشته شده است.

ردیف مدل ابعاد تعداد و ابعاد سینی میزان سوخت مصرفی قیمت
1 مینور 60*60*80 15عدد (25*50) 1000 وات برق تماس بگیرید
2 مینی 130*70*150 30عدد (60*50) 3000 وات برق یا یک متر مکعب گاز تماس بگیرید
3 تک کابین 210*150*220 42عدد (72*72) 6000 وات برق یا 3 متر مکعب گاز یا 3 لیتر گازوئیل تماس بگیرید
4 دو کابین 300*150*220 78عدد (72*72) 12000 وات برق یا 5 متر مکعب گاز یا 5 لیتر گازوئیل تماس بگیرید
5 سه کابین 390*150*220 132عدد (72*72) 16000 وات برق یا 7 متر مکعب گاز یا 7 لیتر گازوئیل تماس بگیرید
6 سه کابین پلاس 390*150*220 168عدد (72*72) 18000 وات برق یا 8 متر مکعب گاز یا 8 لیتر گازوئیل تماس بگیرید

دکمه زیر را لمس کرده و وارد صفحه مشاوره رایگان  محصولات شوید. از طریق راه های ارتباطی موجود، با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

در این مقاله که با عنوان راهنمای خرید دستگاه خشک کن منتشر شده است، سعی کردیم تا مطالب مورد نیاز در هنگام خرید دستگاه های خشک کن در اختیار شما قرار داده و به سوالات متداول در این زمینه پاسخ دهیم. با انتشار این راهنمای خرید امیدواریم به شما در انتخاب و دستگاه خشک کن مناسب کمک کرده باشیم. در انتهای این صفحه و در قسمت نظرات سوالات خود را از ما بپرسید تا در اسرع وقت یه شما پاسخ داده شود همچنین می توانید با مشاوران آراد ماشین تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها