ساخت انواع نوار نقاله تلسکوپی


انواع نوار نقاله تلسکوپی امروزه در تمامی کارخانه جات برای جابه جایی مواد و تخلیه ی آن صورت می گیرد. ساخت این نوار نقاله بسیار کاربردی می باشد.
نوار نقاله تلسکوپی امروزه در انواع کارخانه جات و کارگاه ها مثل: صنایع نساجی، کفاشی، بسته های مختلف کارتنی، کیسه های آرد و شکر، صنایع غذایی، صنایع الکترونیکی کاربرد فراوانی دارد که می توان با توجه به نیاز خود در انواع مختلف استفاده کرد. کار با این دستگاه بسیار راحت و آسان می باشد و مهم تر از آن این که سریع تر انجام می دهد و دیگر نیروی انسانی به کار نخواهد آمد. این نوار نقاله برای انتقال مواد هستند که با طول های متغییر مورد استفاده قرار می گیرند. نوار نقاله در در مدل سیار و ثابت موجود می باشد.

نوار نقاله تلسکوپی

نوار نقاله ها معمولا به صورت آکاردئونی ساخته می شوند چرا که شما می توانید به راحتی زاویه مد نظر خود را انتخاب کنید و نوار نقاله را بر اساس آن تنظیم کنید. نوار نقاله های تلسکوپی می توانند در جنس های مختلف و کاربرد های متنوعی ارائه شوند و به شکا تلسکوپ باز و بسته می شوند و قابل حمل هستند.
به طور کلی این نوع نوار نقاله استفاده زیادی در صنعت ندارد چرا که با وجود نوار نقاله های آکاردئونی که قابلیت جا به جایی، زاویه دهی و همچنین بدون نیاز به نیروی برق هستند، نوار نقاله تلسکوپی انتخاب افراد کمتری ی باشد.

 

نوار نقاله آکاردئونی

نوار نقاله های آکاردئونی در انواع ابعاد و اندازه ها تولید و عرضه می شوند. این نوع نوار معمولا در صنایعی استفاده می شوند که محصولات دارای وزن زیادی هستند و بدون استفاده از نیروی محرک خارجی روی نوار حرکت می کنند.
در نوار نقاله آکاردئونی از غلطک هایی استفاده می کنیم که بر یک محور سوار هستند. این غلطک ها با وزن محصول حرکت کرده و رو به جلو هوایت می شوند.

 

برای کسب اطلاعات دقیق در رابطه باانواع نوار نقاله کافی است با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید. ما ب کمال احترام پاسخگوی تمامی سوالات شما هستیم.

شماره تماس: 02144024700

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها