سازنده دستگاه تفت و شورکن پسته

خرید دستگاه تفت بادام زمینی

مجموعه ما سازنده دستگاه تفت و شور کن پسته ، دستگاهی که همزمان این دو کار را انجام میدهد به شمار میرود. این دستگاه با کیفیت و قیمت متناسب در بازار ارائه میشود.
پسته محصولی با ارزش است. این محصول توسط دستگاه تفت و شور کن پسته، که ما سازنده و تولید کننده انواع آن هستیم آماده مصرف و صادرات به سایر کشورها میشود.
این دستگاه به بهترین شکل توسط مجموعه ما طراحی و تولید گردیده که کار را برای بنگاه ها و مغازه های آجیل و پسته فروشی و همچنین تاجران پسته راحت نموده است.
دستگاه مدکور، در ایران که پسته  به صورت عمده برداشت و صادر میشود، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. با توجه به ارزش زیاد این محصول، برای نگهداری طولانی مدت برای صادرات و حفظ و بهبود طعم آن نیاز به تفت و شور کردن دارد.

مشاوران و کارشناسان آراد ماشین، همواره به صورت کاملا تخصصی پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.
آراد ماشین جهت کمک به خرید آگاهانه شما مشتریان عزیز، مشاوره تلفنی و حضوری رایگان در نظر گرفته است تا دستگاه مورد نیاز خود را با ظرفیت دلخواه و مناسب با کار خود تهیه کنید.

سازنده دستگاه تفت و شورکن پسته

دستگاه تفت و شور کن پسته، در ایران توسط افراد زیادی ساخته می شود. انواع شرکت ها و شخصی ساز ها شروع به ساخت این محصول کرده اند که در اکثر موارد طراحی و ساخت دستگاه به صورت تخصصی و حرفه ای نبوده است. اما شما می توانید با لمس شرکت آراد ماشین و بازدید از صفحات ما متوجه برتری برند ما شوید و خریدی با خیال آسوده داشته باشید.

آیا از گارانتی یک ساله دستگاه تفت آراد ماشین مطلع هستید؟
آراد ماشین برای اطمینان خاطر مشتریان خود و کسب رضایت شما عزیزان ده سال خدمات پس از فروش و یکسال گارانتی بی قید و شرط در نظر گرفته است.

دستگاه تفت و شور کن آراد ماشین

دستگاه مذکور دارای یک مخزن است که در سه ظرفیت 20، 40 و 90  کیلویی توسط تیم آراد ماشین ساخته می شود.
محصول مورد نظرمان را در این مخزن ریخته و نمک را توسط بالابر در مخزن ریخته تا در حین اینکه درام دستگاه جهت تفت محصول در چرخش است، نمک نیز به خورد محصول برود.
به این ترتیب بعد از زمان تعیین شده جهت درام دستگاه را عوض کرده و محصول به صورت خودکار از دستگاه به سرند انتقال پیدا میکند.

سرند دستگاه شور کن و تفت چیست؟

دستگاه سرند چیست و چه نقشی در روند تفت و شور کردن پسته ایجاد می کند؟
بعد از شور شدن و تفت گرفتن پسته توسط دستگاه، نمک ها بیش از حد لازم به محصول می چسبد و در اثر این چسبندگی کیفیت محصول دچار افت می شود. آراد ماشین برای جلوگیری از این اتفاق دستگاه سرند را زیر درام گذاشته که محصول در آن تخلیه شود.
بعد از تخلیه محصول از داخل دستگاه تفت و انتقال به سرند، دستگاه شروع به کار کرده و محصول را به شکل ویبراتوری حرکت می دهد. این لرزش سبب می شود نمک های اضافه جدا شده و محصولی مرغوب داشته باشیم.

آراد ماشین، بهترین سازنده دستگاه تفت و شورکن پسته و انواع دستگاه بسته بندی خشکبار است که تمامی خط تولید خشکبار را به صورت کاملا مهندسی شده طراحی و ساخته است.
ما دستگاه تفت و شور کن، سرند، لووک و خشک کن سرندی و حتی دستگاه بسته بندی محصولات شما را ساخته و با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

اطلاعات مهم در رابطه با دستگاه مذکور را برای شما جمع آوری کرده ایم:

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

قبل از خرید دستگاه با محصولات آراد ماشین آشنا شوید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها