شرکت سازنده دستگاه قند شکن دست دوم

دستگاه قند شکن برای خرد کردن کله قند به صورت حبه ای


ساخت دستگاه قند شکن دست دوم توسط شرکت های داخلی و با کیفیت بسیار بالایی صورت می پذیرد که به سبب همین امر می توان بهترین مدل از این دستگاه را خریداری کرد.
از دستگاه های که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دستگاه قند شکن می باشد که به منظور کاهش هزینه ها می توان نوع دست دوم آن را تهیه نمود. ساخت و طراحی دستگاه قند شکن توسط شرکت های مختلفی در کشور صورت می پذیرد که همین امر سبب شده تا بتوان این دستگاه را با قیمت بسیار مناسبی تهیه نمود. دستگاه قند شکن به سبب آنکه دارای ابعاد مختلفی می باشد در مکان های متعددی و به ویژه منزل قابل استفاده است که همین امر سبب شده این دستگاه با فروش قابل ملاحظه ای همراه شده باشد.

 

انواع دستگاه قند شکن و کارکرد آن

دستگاه قند شکن در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود. این دستگاه عمل خرد کردن قند را سرعت می دهد و کار را بسیار آسان می کند. کار با دستگاه قند شکن بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. در اینجا با نوع کار انواع قند شکن آشنا می  شویم.
قند شکن اتوماتیک: این دستگاه با کمک اهرم کله قند ها را به داخل هدایت می کند و آنها را به صورت ورقه ای برش می دهد سپس به کمک نوار انتقال دهنده برش ها را به سمت تیغه ها هدایت می کند و به شکل حبه های یک دست خرد می شود.
قند شکن نیمه اتوماتیک: در این مدل کله قند بر روی صفحه قرار می گیرد و با کمک دست و دو عدد تیغه، ورقه ای برش داده می شود و بعد از گذشتن از تیغه ها خرد شده و در داخل سرند ریخته می شود تا خاک قند از حبه ها جدا شود.

 

خرید دستگاه قند شکن دست دوم از آراد ماشین

خرید دستگاه قند شکن دست دوم از آراد ماشین هم از نظر کیفیت و هم قیمت بسار عالی می باشد. شما می توانید با کمترین هزینه بهترین دستگاه را خریداری کنید. آراد ماشین تمام دستگاه های دست دوم را سرویس می کند و به همراه ضمانت سلامت قطعات به فروش می رساند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان فروش آراد ماشین: 09197313849

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها