دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

عرضه دستگاه بسته بندی سس تک نفره که از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار است در شرکت آراد ماشین صورت می گیرد. این دستگاه دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

جزء ثابت انواع غذاهای امروزی، سس می باشد که در تمامی فست فودها، سوپرمارکت ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه بسته بندی ساشه (تک نفره) مایعات از جمله دستگاهی است که برای بسته بندی سس به صورت تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دستگاه بسته بندی سس تک نفره و دیگر دستگاه های بسته بندی برای سایر محصولات تک نفره مانند قهوه و نسکافه، نمک و سماق و فلفل و غیره در شرکت آراد ماشین، بسیار مناسب می باشد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

خرید دستگاه بسته بندی سس تک نفره

خرید دستگاه بسته بندی سس تک نفره از شرکت های مختلف با قیمت های متنوعی انجام می شود. براساس نیاز و بودجه ی در نظر گرفته شده می توان یکی از انواع مدل های دستگاه بسته بندی را تهیه و خریداری نمود.

شرکت آراد ماشین دستگاه های بسته بندی ساشه مایعات، ساشه پودری و ساشه گرانولی را برای بسته بندی 1گرم الی 50گرم از محصولات در پاکت های سلفونی طراحی و تولید کرده است. نوع بسته بندی به شکل مدادی، سه طرف دوخت یا چهار طرف دوخت می باشد.

امکان نصب تاریخ زن و تزریق گاز بر روی دستگاه وجود دارد. این دستگاه مجهز به PLC بوده که تنظیمات لازم جهت بسته بندی، با استفاده از آن انجام می شود.

تمامی محصولات شرکت آراد ماشین دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

شروع کسب و کار با دستگاه بسته بندی تک نفره

بسته بندی انواع سس سفید، سس کچاپ، سس گوجه، سس خردل، سس فرانسوی و غیره برای مصرف به صورت تک نفره در مکان های مختلف لازم و ضروری است.

با خرید دستگاه بسته بندی تک نفره که از آن به عنوان دستگاه ساشه یاد می کنند، می توان یک بیزینس و کسب و کار خوب و پرسودی را راه اندازی کرد.

با دستگاه ساشه مایع آراد ماشین، می توان علاوه بر سس، محصولاتی مانند آبلیمو، عسل و… را به صورت تک نفره بسته بندی و آن را به بازارعرضه کرد.

در مکان های تفریحی، هتل ها، مسافرخانه ها، رستوران ها و حتی در میهمانی ها،  محصولات تک نفره بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

کار با دستگاه بسته بندی محصولات تک نفره بسیار آسان است و به هیج آموزش تخصصی نیاز ندارد.

بسته بندی تک نفره

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و با بهره گیری از تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا و به کارگیری بهترین و مجهزترین قطعات، دستگاه بسته بندی محصولات تک نفره را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان عزیز داخل و خارج از کشور می گذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها