انواع دستگاه آبگیری صنعتی و نیمه صنعتی

دستگاه آبگیری صنعتی

انواع دستگاه آبگیری صنعتی در شرکت آراد ماشین طراحی، تولید و به فروش می رسد. دستگاه آبگیری چند کاره، پرسی، ماردونی و … برای آبگیری محصولات مختلف مانند گوجه، انگور، لیمو، انار، غوره، سیب و … بکار گرفته می شود.

دستگاه آبگیری

یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

دستگاه آبگیری چند کاره

دستگاه های آبگیری صنعتی در انواع مختلف و برای محصولات مختلفی تولید شده اند و دارای ظرفیت های متفاوتی هستند. دستگاه های آبگیری مکانیزم های عملکردی متنوعی دارند که بر اساس نوع بافت میوه ساخته می شوند؛ اما طراحی دستگاه آبگیری چند کاره به شکلی است که قابلیت آبگیری چندین محصول را دارد.

مهم ترین نکته در خرید دستگاه آبگیری صنعتی چند کاره این است که شما می توانید در تمام فصول سال از این دستگاه و برای محصولات مختلف از آن استفاده کنید.

مشخصات دستگاه آبگیری چندکاره

  • تمام استیل با قابلیت جا به جایی آسان
  • ظرفیت آبگیری ۲۰۰ الی ۳۰۰ کیلو به بالا
  • قدرت موتور:قدرت موتور در دستگاه های آبگیری بستگی به ظرفیت و سرعت تولید شما دارد.
  • برق مصرفی دستگاه می تواند به صورت تک فاز و یا سه فاز ساخته شود
  • دارای مخزن جهت دپوی محصول
  • دارای قابلیت پرتابل (جابجایی).
    این موضوع به شست و شوی آسان تر دستگاه و همچنین کسب درآمد بیشتر کمک می کند. چرا که شما می توانید از این دستگاه، به صورت سیار نیز استفاده کنید.
دستگاه آبگیری چندکاره

قیمت دستگاه آبگیری چند کاره

همانطور که قبل تر گفتیم دستگاه آبگیری چند کاره قابلیت آبگیری چند نوع محصول در تمام فصول را دارد و در نتیجه، قیمت این دستگاه نسبت به دستگاه های آبگیری متفرقه متفاوت تر است.

دستگاه آبگیری صنعتی چند کاره آراد ماشین با بدنه استیل ضد زنگ و در گرید غذایی ساخته شده است و تمام استاندارد های لازم برای دستگاه آبگیری را دارد. برای دریافت قیمت دقیق دستگاه، کافی است با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید: 091208073304

در فیلم زیر کارکرد دستگاه آبگیری چندکاره برای محصول لیمو نشان داده شده است:

دریافت قیمت بروز دستگاه های آبگیری آراد ماشین، از طریق پیام به واتساپ، تلگرام یا تماس با شماره های زیر:

09120807304

دستگاه های آبگیری صنعتی با قدرت آبگیری بسیار بالا و ظرفیت منحصر به فردی که دارا هستند، این امکان را فراهم می آورند تا بتوان در مدت زمان بسیار کوتاهی حجم قابل ملاحظه ای از محصولات مختلف را آبگیری نمود و مورد استفاده قرار داد. بهره گیری از آبمیوه های تازه و خوشمزه بر روی سلامت بدن تاثیرات بسیار شگفت انگیزی را به همراه دارد و همین امر سبب شده تا این دستگاه به میزان قابل ملاحظه ای مورد استفاده قرار گیرد.

مکانیزم دستگاه آبگیری چند کاره

دستگاه های آبگیری صنعتی دارای انواع مختلفی هستند. عملکرد دستگاه های آبگیری که برای محصولات مختلف استفاده می شود با هم متفاوت است. اما بطور کلی دستگاه های آبگیری شرکت آراد ماشین با مکانیزم های زیر ساخته می شوند:

  1.  ماردونی
  2. پرسی
  3. ماردون پرس
  4. پارویی

همه این دستگاه ها در ظرفیت های صنعتی و نیمه صنعتی ساخته و ارائه می شوند. دستگاه های نام برده شده در ابعاد مختلف و به سفارش مشتری ساخته می شود. برق مصرفی انواع دستگاه های آبگیری آراد ماشین تک فاز و یا سه فاز، به سفارش خود مشتری می باشد.

آراد ماشین کارشناسان و مشاوران برجسته ای در نظر گرفته است که با توجه به نیاز شما دوستان عزیز، اطلاعاتی در رابطه با دستگاه مد نظرتان ارائه می دهد. کافیست دکمه تماس با ما را لمس کنید و با ما در ارتباط قرار بگیرید.

دستگاه آبگیری ماردونی

دستگاه آبگیری ماردونی، قابلیت آبگیری لیمو، غوره و … را دارد. دستگاه، دارای یک ماردون در مخزن دستگاه است که با شروع کار به حرکت درمی آیند. به این ترتیب میوه های داخل مخزن توسط این ماردون ها له شده و آب آنها خارج می شود. ماردون ها با فشاری که بر روی میوه ها وارد می کنند عمل آبگیری را انجام داده و هسته میوه را خرد نمی کنند.

دستگاه های ماردونی دارای بدنه با دو جنس متفاوت هستند. دستگاه آبگیری ماردونی با بدنه آلومینیوم و دستگاه آبگیری ماردونی با بدنه استیل نگیر. پیشنهاد آراد ماشین به شما دوستان عزیز دستگاه آبگیری ماردونی استیل می باشد چرا که در دستگاه های آلومینیومی امکان خرده شدن دستگاه توسط اسید آب میوه وجود د ارد و همین امر سبب کاهش کیفیت محصول می شود.

دستگاه آبگیری پرسی

آبگیری پرسی آراد ماشین دارای سیستم پرس است و با فشار بر محصول باعث ترکیدگی آن می شود. دستگاه آبگیری پرسی برای محصولاتی مانند گوجه مناسب نیستند. چراکه در راسته ی ترکیدن گوجه تخم آن به سمت مش ها پرتاب می شود و احتمال خارج شدن آن و ورود به داخل آب میوه می باشد. بدنه انواع دستگاه های آبگیری استیل است. آراد ماشین جهت جلوگیری از زنگ زدگی و خردگی بدنه از استیل نگیر استفاده می کند

دستگاه آبگیر پرسی

دستگاه آبگیری ماردون پرس

دستگاه آبگیری ماردون پرس از بهترین سیستم های عملکرد و مورد تایید در انواع دستگاه آبگیری صنعتی است. این دستگاه با دو سیستم عملکرد ماردون و پرس میوه ها را در بهترین حالت از تفاله جدا می کند. دستگاه آبگیری ماردون پرس آراد ماشین، قابلیت آبگیری انواع میوه و سبزیجات را دارد. این دستگاه دارای تخلیه تفاله به صورت خودکار است و به راحتی قابل شست و شو می باشد.

عملکرد دستگاه آبگیری ماردون پرس را در کلیپی کوتاه برای شما آماده کرده ایم:

دستگاه آبگیری پارویی

دستگاه آبگیری پارویی آراد ماشین نوعی دیگر از انواع دستگاه آبگیری است که در گرفتن آب گوجه مهارت زیادی دارد. این دستگاه دارای پارو درون مخزن است که با چرخش مکرر خود میوه را له کرده و آنرا آبگیری می کند. تمامی دستگاه های آراد ماشین پرتابل و دارای چرخ می باشند. این اقدام جهت جا به جایی آسان دستگاه است و برای ثابت نگه داشتن آن از ترمز ها کمک می گیریم.

دستگاه ابگیری پارویی آراد ماشین:

دستگاه آب گوجه گیری

دستگاه آب گوجه گیری آراد ماشین در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود. این دو دستگاه با دو مکانیزم پارویی و پره ای، گوجه را آبگیری می کند. جهت مطالعه مشخصات، ویزگی ها و فیلم عملکرد این دستگاه، صفحه دستگاه آبگیری گوجه آراد ماشین را مطالعه کنید.

دستگاه آبگیری لیمو و غوره

دستگاه های آبگیری لیمو و غوره آراد ماشین با دو عملکرد ماردون و ماردون پرس محصولات را آبگیری می کنند. این دستگاه برای مصارف صنعتی و نیمه صنعتی ساخته می شود. دستگاه آبگیری دوکاره و چندکاره برای آبگیری لیمو و غوره مناسب هستند. فیلم کارکرد دستگاه، همراه با مشخصات آن در صفحه دستگاه آبگیری لیمو و غوره آراد ماشین قابل مشاهده است.

دستگاه آبگیری انگور

انگور از میوه های بسیار محبوب و پر مصرفی است که با آبگیری آن فرآورده های بسیاری تولید می شود. محصولاتی همچون شیره، کنسانتره و … با دستگاه های آبگیری پرسی تولید می شوند و برای فرآورده های دیگر از دستگاه های خوشه گیر اتومات و نیمه می توان استفاده کرد. آشنایی بیشتر با این دستگاه ها به ورود به صفحات زیر:

دستگاه آبگیری انار

دستگاه آب انار گیری آراد ماشین با توان آبگیری 300 کیلو گرم الی 5 تن محصول در هر ساعت ساخته می شود. دستگاه آبگیری پرسی آراد ماشین و دستگاه آبگیری چن کاره برای آب انار گیری مناسب هستند. برای جلوگیری از تلخ شدن آب انار بهتر است تا انار را پس از جدا کردن پوست و پیه آن آبگیری کنید. دستگاه انار دون کن آراد ماشین در ظرفیت های مختلف و با داشتن عملکرد بسیار عالی، درصد بالایی از دانه انار را از پوست و پیه جدا می کند. مطالعه مشخصات و ویژگی ها و مشاهده فیلم عملکرد با ورود به صفحه دستگاه آبگیری انار آراد ماشین.

انواع دستگاه آبگیری صنعتی آراد ماشین را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دریافت کنید. همچنین در نظر داشته باشید که آراد ماشین پشتیبانی بیست و چهار ساعته برای تمامی دستگاه ها در نظر گرفته است. برای دریافت لیست قیمت دستگاه آبگیری چندکاره و دستگاه های آبگیری مخصوص گوجه، انگور، لیمو، غوره و… به کارشناسان ما تماس بگیرید.

ظرفیت تولید دستگاه های آبگیری در هر ساعت چقدر است؟

دستگاه های آبگیری صنعتی و نیمه صنعتی آراد ماشین در ظرفیت های مختلف و با توجه به نیاز مشتری ساخته می شوند. میزان آبگیری دستگاه های مختلف در سایت قابل مشاهده است.

دستگاه های آبگیری از چه جنسی ساخته می شوند؟

دستگاه های آبگیری از جنس استیل ساخته می شوند بنابراین در مقابل زنگ زدن و خوردگی مقاوم هستند.

قدرت موتور و سرعت تولید دستگاه های آبگیری به چه صورت است؟

قدرت موتور در دستگاه های آبگیری با توجه به ظرفیت و سرعت تولید مشخص می شود.

میزان و نوع برق مصرفی دستگاه های آبگیری چه مقدار است؟

با توجه به نیاز و درخواست مشتری دستگاه های آبگیری بصورت تک فاز یا سه فاز ساخته می شوند. میزان برق مصرفی دستگاه مورد نظر خود و دریافت اطلاعات بیشتر با ورود به سایت آراد ماشین

قیمت دستگاه آبگیری آراد ماشین چقدر است؟

بدلیل اینکه آراد ماشین طراح و سازنده دستگاه های آبگیری است این دستگاه را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رساند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدی
محمدی
2 سال قبل

سلام، دستگاه آبگیری برای چند محصول مختلف میخواستم، لطفا قیمت و کاتالوگ محصولات رو برام بفرستین.