فروش انواع دستگاه خشک کن سبزی صنعتی

دستگاه خشک کن

فروش انواع دستگاه خشک کن سبزی صنعتی که از دستگاه های پرکاربرد در صنایع غذایی می باشد با کیفیت بالا و قیمت مناسبی در شرکت آراد ماشین به فروش می رسد.

خشک کردن میوه و سبزی در گذشته به صورت سنتی انجام می گرفته، به این صورت که با قرار دادن محصول جلوی نور آفتاب،  محصول خشک می شد. علاوه بر اینکه زمان زیادی مصرف می شد، اصول بهداشتی نیز بصورت کامل رعایت نمی شد.

دستگاه خشک کن سبزی

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

اما امروزه با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا، دستگاه های خشک کن در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید شده اند که قادر به خشک کردن محصولات در حجم های بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن هستند.

دستگاه های خشک کن سبزی در ابعاد و اندازه های مختلف در زمینه فعالیت خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و ساخته شده اند و تولید سبزی خشک و چیپس میوه از سود آورترین خطوط کارخانه های تولید کننده در این زمینه می باشد.

در فیلم زیر، دستگاه خشک کن سه کابین شرکت آراد ماشین، معرفی شده است.

انواع دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن های طراحی شده در شرکت آراد ماشین دارای دو نوع هستند:

دستگاه خشک کن کابینتی: این دستگاه در ظرفیت های مختلف طراحی شده است و خود دارای مینی  کابین که کوچک ترین نوع این مدل می باشد و برای استفاده در منازل و کارگاه های کوچک کاربرد دارد، تک کابین، دو کابین و سه کابین که بزرگ ترین نوع این مدل از دستگاه می باشد.

دستگاه خشک کن کابینی

دستگاه خشک کن تونلی: برای استفاده در حجم با تیراژهای بالا مناسب می باشد. مانند کارخانجات بزرگ صنعتی.

عملکرد دستگاه خشک کن سبزی صنعتی

عملکرد دستگاه خشک کن سبزی صنعتی به این صورت است که برای یکنواخت خشک شدن محصول، حفظ ظاهر زیبا، طعم، رنگ و ماندگاری بالا، از گردش هوای داغ  در کابین ها استفاده می شود. عمل سیرکولاسیون به خوبی انجام می شود و محصولات بصورت کاملا یکدست خشک می شوند.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال  گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

عملکرد دستگاه خشک کن سبزی صنعتی

  • فاقد صدا و لرزش
  • مجهز به عایق حرارتی XPS
  • جنس بدنه: ورق گالوانیزه
  • دارای کنترل دما، تایمر دیجیتال و رطوبت سنج
  • مجهز به کانوکشن حرارت
  • مجهز به سیستم تخلیه رطوبت هوشمند
  • عملکرد دستگاه: اتوماتیک
  • جنس سینی ها: کروم آبکاری شده
دستگاه خشک کن تک کابین

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و با بهره گیری از بهترین و با کیفیت ترین قطعات، انواع دستگاه خشک کن از جمله دستگاه خشک کن سبزی صنعتی را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور می گذارد.

جهت اطلاع از قیمت فروش انواع دستگاه خشک کن سبزی صنعتی و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و مشاورین ما از طریق پل های ارتباطی قرار گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها