قیمت دستگاه تفت کنجد

امروزه فروش دستگاه تفت تخمه دست دوم در بازار رایج شده است؛ مجموعه ما سازنده و ارائه دهنده این دستگاه ها بوده که این اقدام جهت توسعه کاری تاجران خشکبار امر مفیدی واقع شده است.
تخمه دارای انواع گوناگونی است، این محصولات برای بوجار شدن نیاز به دستگاه تفت تخمه دارند که در دو نوع نو و دست دوم توسط ما با قیمت مناسب به فروش میرسد.
دستگاه تفت دست دوم، قیمت مناسب تری نسبت به نمونه نو آن دارد ولی باید به کارایی آن توجه نمود چراکه راندمان دستگاه های دست دوم اندکی پائین تر است.
ضمنا هدف ما رضایتمندی مشتری می باشد لذا خرید دستگاه نو، با توجه به راندمان و بازدهی بهتر آن توصیه می شود.

برای مشاوره و خرید دستگاه تفت تخمه دست دوم با کارشناسان شرکت آراد ماشین در ارتباط باشید.

شماره تماس:    09359460556

مشاوران آراد ماشین، آماده پاسخ به پرسش های شما عزیزان و همچنین مشاوره تلفنی رایگان هستند. شما می توانید با تماس با کارشناسان آراد ماشین از قیمت و کیفیت دستگاه آگاه شوید.

فروش دستگاه تفت تخمه

دستگاه تفت تخمه، توسط تیم آراد ماشین، با کیفیتی عالی طراحی شده است.
مهندسین و کارشناسان شرکت آراد ماشین، از بهترین مواد اولیه برای ساخت دستگاه ها استفاده می کنند. همین امر موجب شده است که برند آراد ماشین، به برندی معتبر و پر طرفدار تبدیل شود. شرکت آراد ماشین به پاس این اعتماد برای دستگاه های خود یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.
همچنین شما می توانید با آراد ماشین تماس بگیرید و با کارشناسان حاذق ما در ارتباط باشید و از مشاوره تلفنی و حضوری ما برخوردار شوید.

برای آشنایی دقیق با کارایی دستگاه تفت آراد ماشین، ویدئویی یک دقیقه ای برای شما آماده کرده ایم:

دستگاه تفت خشکبار آراد ماشین

دستگاه تفت خشکبار آراد ماشین دستگاهی کاملا اصولی و بهداشتیست.
این دستگاه دارای یک مخزن برای ورود خشکبار است.  تخمه، پسته و… را در دستگاه ریخته و نمک را از مخزن و به وسیله بالابر اضافه می کنیم.  به مدت حداکثر یک ربع (زمان تفت با توجه به نوع محصول متفاوت است.) منتظر می مانیم تا محصول کاملا تفت بگیرد. به این ترتیب محصولی با کیفیتی عالی خواهیم داشت.

محصولات آراد ماشین را دنبال کنید.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها