دستگاه خشک کن گوشت

فروش دستگاه خشک کن گوشت، با بهترین کیفیت در شرکت آراد ماشین انجام می گیرد. گوشت حاوی مقدار زیادی پروتئین و مواد مغذی است که باعث شده بازار مصرف خوبی داشته باشد. در گذشته یکی از دغدغه هایی که بسیاری از مصرف کنندگان گوشت داشتند، جلوگیری از فساد گوشت و یافتن راهی برای نگهداری طولانی مدت از آن بوده است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های خشک کن، طراحی و ساخته شدند که گوشت را به آسانی و به بهترین نحو خشک می نمایند.

شرکت آراد ماشین با تولید و طراحی انواع دستگاه های خشک کن، با بهترین تجهیزات توانسته نیاز بازار را رفع کند.

دستگاه خشک کن توانایی بالایی در خشک کردن گوشت در ظرفیت های مختلف را دارد و این کار را در زمان بسیار کوتاهی انجام می دهد.

آب موجود در گوشت باعث فساد آن می شود و با استفاده از دستگاه های خشک کن رشد هر گونه باکتری، مخمر و کپک متوقف می شود.

مواد پروتئینی خشک شده به وسیله سرمایشی احتیاج ندارد و در مدت طولانی هیچ گونه فسادی پیدا نخواهند کرد از این رو برای فضانوردان، کوهنوردان و افرادی که اردو و پیاده روی های طولانی می روند پرکاربرد می باشد.

ویژگی دستگاه خشک کن گوشت

دستگاه خشک کن ها در دو مدل تونلی  و کابینتی طراحی و ساخته شده اند که هر کدام دارای مدل های مختلف و ظرفیت های متفاوتی هستند.

دستگاه خشک کن های کابینتی  دارای مدل های تک کابین، دو کابین و سه کابین می باشند.

دستگاه خشک کن

شرکت آراد ماشین دستگاه خشک کن گوشت را در ظرفیت های مختلف براساس نیاز و سفارش مشتری طراحی و تولید می کند. تکنولوژی استفاده شده در این دستگاه، برای خشک نمودن، استفاده از جریان هوای داغ است.

بدنه دستگاه از جنس گالوانیزه یا استیل  و جنس سینی ها از کروم آبکاری شده می باشد که مطابق اصول بهداشتی و براساس درخواست مشتری ساخته می شود.

بدنه دستگاه دارای عایق حرارتی می باشد و به همین دلیل مانع از اتلاف گرما شده  و از بالا رفتن مصرف سوخت جلو گیری می کند. بدنه دستگاه سه لایه است و یک لایه عایق حرارتی صنعتی xps و ساندویچ پنل در بین لایه ها قرار دارد.

این دستگاه در سه نوع برقی، گازی و گازوئیلی ساخته می شود که سوخت دستگاه از طریق یک مشعل که در کوره قرار دارد تامین می شود.

و هم چنین این دستگاه مجهز به تابلو برق، تایمر زمان و دمای دیجیتال و کانوکشن است.

مجهز به تخیله رطوبت به صورت اتوماتیک است و فاقد هرگونه صدا و لرزش و مورد استفاده در محیط های کوچک نیز می باشد.

شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های خشک کن را با بهره گیری از سطح بالای کیفی تکنولوژی و استفاده از به روزترین قطعات با دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و هم چنین راه اندازی و نصب به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان در سراسر ایران عزیز گذاشته است.

آراد ماشین تجربه ای متفاوت، از صنعت و خدمات

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت فروش دستگاه خشک کن گوشت ، با کارشناسان و مشاوران ما از طریق پل های ارتباطی قرار گذاشته شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها