فروش دستگاه قند شکن دست دوم

دستگاه قند شکن دست دوم از مدل های بسیار مختلفی برخوردار می باشد و فروش بهترین نوع از آن به صورت اینترنتی امکان پذیر شده است.
خرید دستگاه قند شکن دست دوم این امکان را فراهم می آورد تا این دستگاه را بتوان با قیمت بسیار مناسب تری تهیه نمود و همین عامل سبب شده تا این دستگاه سهم فروش بسیار بالایی باشد.
از مهم ترین مزیت هایی که استفاده از دستگاه قند شکن در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد آن است که با استفاده از این دستگاه می توانند با صرف کمترین هزینه یک خط تولیدی را افتتاح نمایند و سود مطلوبی را کسب نمایند.
دستگاه قند شکن از جمله دستگاه هایی محسوب می شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و کمترین نیاز به تعمیر را پیدا خواهد کرد.

 

انواع قند شکن دست دوم

قند شکن دارای دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک است. در مدل اتوماتیک کله قند ها با تعداد بالا با کمک یه اهرم به صورت ورقه ای برش داده می شود و با استفاده از نوار انتقال دهنده به سمت تیغه ها هدایت می شوند و به صورت حبه ای و یک دست خرد می شود ود آخر بر رو ی یک سرند ریخته و خاکه قند ها را از حبه ای قند جدا می کند. برای جمع کردن غبار حاصل از خرد کردن قند ها می توان به این دستگاه غبارگیر هم نصب کرد. در مدل نیمه اتواتیک، کله قند به کنک دست بر روی یک صفحه دو تیغه قرار میگیرد و به صورن ورقه ای برش داده می شود و با عبور از تیغه ها به شکل حبه ای خرد می شود. مدل اتوماتیک از نظر سرعت بیشتر و ظرفیت بالا قابل مقایسه با دستگاه نیمه اتوماتیک نیست.

 

خرید قند شکن دست دوم آراد ماشین

خرید قند شکن دست دوم آراد ماشین از نظر کیفیت بالا و هزینه مناسب قابل اهمیت است. آراد ماشین تمام دستگاه های دست دوم را قبل از فروش به طور کامل سرویس می کند و همچنین این دستگاه های دست دوم را همراه با ضمانت سلامت قطعات به مشتری ارائه می دهد. جهت خرید با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید.

شماره تماس با کارشناسان فروش آراد ماشین: 09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها