دستگاه آبگیری انا

با توجه به تقاضای زیاد از دستگاه آب انار گیری صنعتی و نیمه صنعتی در سال های اخیر، آراد ماشین این دستگاه را در ظرفیت های مختلف و با سیستم های پیشرفته و صنعتی و نیمه صنعتی ساخته و ارائه می کند. آبگیری انار با استفاده از روش های سنتی که به منظور آبگیری محصولات مختلف مورد استفاده قرار میگرفته است، بسیار دشوار است و همین امر سبب شده تا بهره گیری از دستگاه های آبگیری با رشد قابل ملاحظه ای همراه شود. دستگاه آبگیری انار با قیمت بسیار مناسب در دسترس قرار گرفته است تا تمام صنعتگران و افراد مختلف بتوانند آن را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

دستگاه آب انار گیری صنعتی

دستگاه صنعتی آبگیری انار از ظرفیت ۲۰۰ کیلو الی ۵ تن در ساعت تولید می شود. این دستگاه در ظرفیت های مختلف و برای مغازه ها، کارگاه ها و در ظرفیت های بزرگتر، برای کارخانه های صنعتی مناسب است.

در کارخانه ها از دستگاه چند کاره استفاده می شود چرا که در تولید در ظرفیت های بالا،‌ دان کردن انار پیش از ابگیری منطقی نیست. در این روش پوست انار در فشار قرار نخواهد گرفت و در نتیجه آبمیوه تلخ و یا از حد معمول گس تر نخواهد شد.

در ادامه به توضیح جزئیات انواع دستگاه خواهیم پرداخت.

اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان:

09120807304

انواع دستگاه آبگیری انار آراد ماشین

دستگاه های آبگیری انار شرکت آراد ماشین، در دو مدل چند کاره و پرسی ساخته می شوند. هر دو دستگاه با کیفیت بسیار خوبی انار را آبگیری می کنند اما تفاوت هایی با هم دارند که باعث اختلاف قیمت و کارایی دستگاه می شود. در ادامه به توضیح این دو دستگاه خواهیم پرداخت.

دستگاه آب انار گیری پرسی

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، آبگیری را با استفاده از سیستم پرسی انجام می دهد. دانه های انار تحت فشار استاندارد و بررسی شده توسط طراحان آراد ماشین، آبگیری شده و تقالع آنها به صورت خودکار از دستگاه خارج می شود.

مشخصات و ویژگی های دستگاه آبگیری پرسی:

  • جنس بدنه و قطعات درگیر با مواد استیل
  • قابلیت ساخت در ظرفیت های مختلف
  • برق مصرفی تک فاز یا سه فاز
  • ظرفیت تولید: 200 الی 800 کیلو گرم در ساعت
  • قدرت موتور: با توجه به ظرفیت تولید دستگاه مشخص می شود.

برای آشنایی شما با کارکرد دستگاه آبگیری پرسی فیلم زیر را مشاهده کنید:

آراد ماشین به پاس اعتماد شما، یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاه های خود قرار داده است.
همچنین شما می توانید پیش از خرید، به صورت حضوری از خط تولید دستگاه دیدن کنید و با آگاهی از دستگاه خرید کنید.
امکان تست دستگاه مورد نظر شما نیز وجود دارد.

دستگاه آبگیری انار چند کاره

دستگاه آبگیری چند کاره علاوه بر انار، محصولات دیگری مانند انگور، لیمو، غوره، لیمو، مرکبات و زرشک را آبگیری می کند. این دستگاه دارای توری های قابل تعویض است و برای هر محصول باید از توری مناسب برای آن استفاده شود.

مشخصات دستگاه آبگیری چندکاره:

  • بدنه و قسمت های درگیر با مواد از جنس استیل است.
  • برق مصرفی دستگاه بنا به درخواست مشتری سه فاز یا تک فاز می باشد.
  • امکان ساخت در ظرفیت های مختلف وجود دارد (200 کیلو گرم الی 5تن در ساعت)
  • قدرت موتور: با توجه به ظرفیت تولید دستگاه متفاوت است.

برای آشنایی شما با کارکرد دستگاه آبگیری چند کاره فیلم زیر را مشاهده کنید:

قیمت، کاتالوگ دستگاه و دریافت اطلاعات بیشتر از طریق ارتباط با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین.

کارکرد دستگاه آبگیری انار

معمولا سیستم عملکرد این دستگاه به شکل پرسی و یا ماردون پرس است که در هردو آنها عمل آبگیری را توسط فشاری که به دانه ها وارد می شود انجام می دهند. دستگاه های آبگیری صنعتی دارای سیستمی هستند که نیاز به دون کردن انار ندارند. کافیست انار ها را بدون تاج درون دستگاه قرار دهید تا آبمیوه ای با کیفیت بالا و کاملا صاف و شفاف خارج شود.

قیمت دستگاه آب انار گیری

دستگاه آبگیری انار قیمت های متفاوتی دارد. تفاوت قیمت به دلایل مختلفی از جمله ظرفیت دستگاه، میزان کارایی، میزان خشک شدن تفاله محصول و … بستگی دارد. دستگاه آبگیری آراد ماشین از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و جنس دستگاه از استیل می باشد که از هرگونه خوردگی و زنگ زدگی محافظت شود.
متاسفانه بدلیل نوسانات قیمت مواد اولیه در بازر امکان درج قیمت در سایت وجود ندارد. روی تماس با کارشناسان آراد ماشین کلیک کنید و قیمت دقیق دستگاه های آبگیری آراد ماشین را از کارشناسان ما دریافت کنید.

جهت آشنایی با دستگاه های آبگیری برای محصولات مختلف روی لینک های زیر کلیک کنید:

دستگاه آبگیر گوجه

دستگاه آبگیری انگور

دستگاه آبگیری چندکاره

شرکت آراد ماشین جهت آسودگی شما دوستان عزیز، نصب و راه اندازی و آموزش کار با دستگاه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده است.
پشتیبانی بیست و چهار ساعته و امکان تست رایگان از جمله دلایلی است که نظر اکثریت را به دستگاه های آراد ماشین جلب کرده است.

علاوه بر موارد فوق آراد ماشین، به ارائه مشاوره به شما عزیزان در خصوص راه اندازی کسب و کارهای تولیدی می پردازد تا بهترین انتخاب و بازدهی را داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت دستگاه آب انار گیری صنعتی با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین ارتباط برقرار کنید:

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها