دستگاه بسته بندی مربا تک نفره

از شرکت آراد ماشین می توانید انواع دستگاه بسته بندی مربا تک نفره ، در مدل های نو و دست دوم را به قیمت مناسب و با ضمانت چند ساله، تهیه کنید.
برای داشتن دستگاهی که بهترین مکانیزم و عالی ترین سیستم بسته بندی را دارد و از مرغوب ترین قطعات و بدنه ساخته شده به شرکت آراد ماشین مراجعه کنید.
مربا در بسته بندی های مختلفی جا میگیرد که در این مقاله در رابطه با بسته بندی در ظرف های تک نفره با قالب پلاستیکی آن صحبت میکنیم.
این بسته بندی نیاز به دستگاهی به نام سیل و یک پرکن مایعات غلیظ دارد.

قیمت انواع دستگاه پرکن عسل

دستگاه بسته بندی مربا و عسل

مربا و عسل، بیشترین مصرف را در وعده صبحانه افراد در سنین مختلف دارد. به خصوص عسل که قند خون را تنظیم می کند و مورد توصیه بیشتر پزشکان و متخصصین تغذیه نیز است.
همانطور که قبل تر گفتیم دستگاه بسته بندی مربای تک نفره دستگاه سیل نام دارد.
ما برای اینکه بسته های بهداشتی مربا را داشته باشیم به یک پرکن نیز نیاز داریم. باید دقت داشته باشیم که مربا ها اگر سرد شوند رس میبندند؛ به همین منظور نیاز به یک گرمکن داریم. این گرمکن، روی دستگاه پرکن نصب می شود.
گرمکن توسط المنت گرم شده و به این ترتیب محصول درون مخزن، گرم می شود.

شرکت آراد ماشین، جهت اطمینان خاطر مشتریان گرامی خود، یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

انواع دستگاه بسته بندی مربا تک نفره

دستگاه بسته بندی سالاد، ترشی، عسل، مربا، کره و پنیر هم به صورت نو و هم دست دوم، در مدل های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک توسط شرکت آراد ماشین به فروش می رسد.
دستگاه نیمه اتوماتیک این دستگاه دارای یک پدال جهت تخلیه مایع درون مخزن به ظرف است. این دستگاه، قیمت کمتری نسبت به دستگاه تمام اتوماتیک دارد. قابلیت بسته بندی محصول از وزن پنجاه گرم الی دو کیلو را دارد و شما می توانید توسط این دستگاه محصولاتی با کیفیت بالا، با وزن های سبک بسته بندی کنید.
برق دستگاه تک فاز می باشد.لازم به ذکر است که دستگاه کم مصرف می باشد و به سفارش مشتری به صورت سه فاز نیز ساخته می شود.

اما نکته ی مهم دستگاه این است که کار با ان آسان است و اپراتور به راحتی می تواند با آن کار کند. پیشنهاد آراد ماشین به مشتریان عزیز خود نمونه ی تمام اتوماتیک این دستگاه است.
این دستگاه بسته بندی مربا تک نفره تمام اتومات نیاز به اپرتور ندارد و کار با آن بسیار ساده است.

مربا

شما می توانید به راحتی با کارشناسان حاذق آراد ماشین تماس بگیرید و با آگاهی و مشاوره قبل از خرید به سراغ محصول مورد نظرتان بروید.

همچنین می توانید به صورت حضوری به شرکت آراد ماشین آمده و با مشاوران ما صحبت کنید و به صورت حضوری از خط تولید دستگاه بسته بندی مربا تک نفره  دیدن کنید.
دستگاه بسته بندی مربا تک نفره را از آراد ماشین بخواهید.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت در صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صادق
صادق
3 سال قبل

سلام دستگاه برای شیره کنجد میخوام. راهنمایی میفرمایید ممنون میشم

خسرورجب زاده مروی
خسرورجب زاده مروی
1 سال قبل

سلام لیست قیمت دستگاه بسته بندی مربا و عسل تکنفره میخواستم بدونم درصورت امکان مساعدت بفرمایید

زمانی
زمانی
10 ماه قبل

سلام لطفا لیست قیمت دستگاه های مربا و عسل تک نفره رو برای من هم ارسال کنید