قیمت انواع دستگاه فلافل سرخ کن رومیزی

دستگاه فلافل زن

دستگاه های فلافل سرخ کن رو میزی مناسب برای پختن فلافل در تعداد متوسط می باشد. قیمت انواع دستگاه فلافل سرخ کن رومیزی با توجه به تیراژ تولید و عملکرد آن متفاوت می باشد.
دستگاه های فلافل سرخ کن دارای انواع مختلف و برای مقادیر مختلفی می باشند. این دستگاه ها فلافل ها را با کیفیت بالایی برای ارائه دادن به مشتری آماده می کنند.
یکی از مدل های این دستگاه، دستگاه فلافل سرخ کن رو میزی می باشد.
قیمت انواع دستگاه فلافل سرخ کن رومیزی در بین فروشندگان مختلف، متفاوت است، اما با خرید از آراد ماشین می توانید ضمن اطمینان از قیمت مناسب، از کارایی و کیفیت دستگاه نیز اطمینان داشته باشید.

فلافل سرخ کن رومیزی آراد ماشین

دستگاه های آراد ماشین در تمامی زمینه های مختلف صنعتی از شهرت خوبی برخوردارند چراکه این دستگاه ها با مهندسی مناسب و با علم روز دنیا و مواد اولیه مرغوب و مناسب ساخته شده اند. دستگاه فلافل سرخ کن رومیزی آراد ماشین نیز از این قاعده مستثنی نیست. این دستگاه در هر ساعت 4000 فلافل تولید می کند. جنس قطعات درگیر با مواد دستگاه از استیل می باشد. برق مصرفی دستگاه تک فاز است. ابعاد این دستگاه 55*60*70 سانتیمتر می باشد.

فیلم زیر نحوه عملکرد دستگاه فلافل زن رومیزی شرکت آراد ماشین را نمایش می دهد.

جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه ها و یا دریافت اطلاعات بیشتر، با مشاوران و کارشناسان فروش شرکت آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها