انواع فر دست دوم

فر برقی و گازی

قیمت انواع فر شیرینی پزی دست دوم درست مانند هر محصول دست دوم دیگری از نمونه نو آن ارزان تر است. فر ها از جمله مهم ترین وسایل در صنعت پخت و پز هستند و فر های شیرینی پزی نیز در این بین از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.
فر های شیرینی پزی اگر چه نامشان این حس را به خواننده القا می کند که این فر ها فقط توانایی پختن شیرینی ها را دارد، اما این طور نیست! این فر ها علاوه بر شیرینیجات مختلف، قابلیت پخت انواع کلوچه ها و انواع کیک ها و حتی برخی از نان ها را نیز دارند.
ما در کارخانه آراد ماشین تلاش می کنیم تا بهترین دستگاه دست دوم را با کیفیت عالی و قیمت خوب در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. شما با خرید محصولات دست دوم از شرکت آراد ماشین می توانید با خیال راحت از کیفیت دستگاه های استوک آنها را خریداری کرده و استفاده کنید.

 

برای خرید فر نو و دست دوم با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید.

شماره تماس: 09197313849 

 

فر شیرینی پزی خانگی دست دوم

فر شیرینی پزی خانگی دست دوم در دماهای متفاوتی کار می کنند بنابراین می توانید با خیال راحت برشته شدن و یا نرم تر از آب در آمدن محصول را خودتان انتخاب کنید. حرارت مستقیم، تایمر و پنل آنالوگ به کار رفته در فر های مذکور به شما امکان انتخاب نوع پخت محصولتان را می دهد.

همچنین داشتن برنامه های پخت مختلف نیز از قابلیت های این فر هاست که سهولت استفاده از آن را نیز دوچندان می کند. دستگاه های فر را می توانید با تعداد سینی های 4، 6،8 و… به صورت نو و دست دوم نیز سفارش دهید.

 

فر برقی دست دوم

فر های آراد ماشین به انتخاب شما به صورت تمام برقی و یا تمام گازی تولید می شوند. سیستم فن دو طرفه در فر ها باعث پخت یکدست محصول شما می شود و از خام ماندن و یا بیش از حد سرخ شدن محصول جلوگیری میکند.
ما برای دستگاه های فر دست دوم درزگیر سیلکونی و درب دو جداره شیشه ای در نظر گرفته ایم تا بهترین کیفیت و کارایی را به شما ارائه دهیم. فر برقی برند آراد ماشین را با اطمینان از قابلیت ذخیره 99 برنامه خریداری کنید.

فر برقی دست دوم معمولا در ابعاد و ظرفیت های خانگی تولید می شود؛ به همین دلیل آراد ماشین به ظاهر این سبک از دستگاه ها توجه ویژه ای می کند. پنل دیجیتال، رنگبندی و طراحی ارگونومی این دستگاه بسیار زیبا و کاملا مهندسی شده است.

 

فر 8 دیس بخار

 

فر کلوچه پزی دست دوم

برای پخت کلوچه علاوه بر پخش یکنواخت هوای گرم به بخار مناسب جهت خشک نشدن روی کلوچه نیز نیاز داریم که البته این مورد برای کلوچه های حجیم و نان فانتزی و… مورد استفاده قرار میگیرد. فر های بخاردار نسل جدید فر های آراد ماشین هستند که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

 

فر بخار دست دوم

در نسل پیشرفته فر شیرینی پزی خانگی دست دوم آراد ماشین، بخار به دو صورت بخار به صورت مستقیم و ژنراتور بخار تولید می گردد.
در بخار مستقیم با تعیین درصد بخار، فر بخاردار آراد ماشین به صورت اتوماتیک آب را درون محفظه وارد می کند و با پاشش به کوره های قدرتمند گازی یا المنتهای برقی، بخار مورد نیاز را تولید می کند.
ژنراتور بخار قدرتمند موجود در فر های پیشرفته آراد ماشین مستقل و جدا از محفظه فر، بخار تازه را در هر زمان برای پخت با کیفیت عالی تامین میکند. در نتیجه باعث شادابی بیشتر مواد غذایی می گردد.
آب درون انژکتور هر 24 ساعت به صورت اتوماتیک تخلیه می شود. این سیستم اطمینان حاصل می کند که آب پس از هر 24 ساعت پخت و پز به طور مداوم تعویض می شود که کیفیت بالا و بهداشت در داخل مخازن را تضمین می کند.

 

قیمت فر قنادی دست دوم

فر قنادی دست دوم آراد ماشین نسل دیگری از فر ها هستند که علاوه بر پخت عالی و بی نظیر، ظرفیت و ابعاد سینی بسیار مناسب دارند و دارای تایید استاندارد می باشند. تمامی قطعات فر آراد ماشین کاملا استاندارد سازی شده است و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، بهترین گزینه برای قنادی ها هستند.

قیمت فر قنادی دست دوم با توجه به میزان کارکرد، جنس عایق بدنه، سلامت دستگاه و… متفاوت است. اما به طور حدودی قیمت مینی فر قنادی دست دوم از 14.000.000 میلیون تومان شروع می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تمامی دستگاه های فر آراد ماشین با شماره 09197313849 تماس بگیرید.
کارشناسان ما با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستند.

 

فر صنعتی دست دوم

فر های صنعتی برای کسب و کار های بزرگ و پیشرفته گزینه بسیار مناسبی هستند. این فر ها با تعداد سینی متنوع و قدرت بالا، توانایی پخت انواع نان و شیرینی، کلوچه و حتی نان فانتزی را دارند. فر صنعتی دست دوم می تواند به صورت گازی و یا برقی ارائه شود و با توجه به متریال فوق العاده به کار رفته در این دستگاه، در اکثر مواقع گارانتی و خدمات نیز با توجه به دستگاه به شما ارائه می شود.

 

قیمت فر نان فانتزی

فر نان فانتزی دارای سیستم بخار است. سیستم بخار به پخت بافت های داخل نان فانتزی و سفت نشدن لایه رویی آن کمک بسزایی می کند. قیمت فر نان فانتزی با توجه به تعداد سینی ها و ظرفیت متفاوت است اما به طور کلی قیمت فر نان فانتزی از قیمت فر های معمولی گران تر است.
فر های نان فانتزی و یا فر بخار با امکانات مختلفی همچون حرارت غیر مستقیم، پخت با هوای گرم با بخار مستقیم، سیستم تخلیه اتومات فاضلاب و… از جمله فر های محبوب هستند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!