قیمت انواع فر صنعتی نان فانتزی

قیمت فر نان فانتزی

قیمت انواع فر نان فانتزی آراد ماشین به عوامل متعددی بستگی دارد. دستگاه پخت فر نان فانتزی مانند دیگر فرها دارای ابعاد و اندازه های متفاوتی است که با توجه به انتخاب شما و نوع دستگاه قیمت گذاری های لازم انجام می شود.

 

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر همین حالا با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید. ما با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستیم.
شماره تماس: 09197313849

 

فر نان فانتزی می تواند به صورت خانگی، نیمه صنعتی و یا صنعتی باشد. دستگاه فر نان فانتزی خانگی با تعداد سینی های کمتری تولید می شود و ظاهر متفاوت تری نسبت به فر های صنعتی و نیمه صنعتی دارد. برای طراحی فر خانگی حساسیت بیشتری نسبت به فر های صنعتی و نیمه صنعتی وجود دارد چرا ظاهر فر های خانگی موضوعی حائز اهمیت است.

فر نان فانتزی نسبت به فر های معمولی متفاوت تر هستند. این دستگاه ها با استفاده از سیستم مخصوص به خود، کار می کنند و برای پخت با کیفیت نان فانتزی ملزم استفاده از آنها هستیم.

دستگاه فر نان فانتزی

از ویژگی دستگاه های فر نان فانتزی می توان به سیستم بخار و فن به کار رفته در این دستگاه اشاره کرد. دستگاه فر نان فانتزی باید دارای سیستم بخار باشد، چرا که در غیر این صورت بافت نرم داخل نان به خوبی پخته و نرم نمی شود و به دلیل سیستم سیرکوله هوای داغ در تمام کابین، ممکن است روی نان فانتزی و یا هر نوع محصول حجیمی برشته و سفت شود.

 

فر نان فانتزی

قیمت فر نان فانتزی

به طور کلی قیمت فر های مخصوص نان فانتزی و یا نان های حجیم از فر های شیرینی پزی و قنادی بالاتر است. عوامل مختلفی مانند تعداد سینی ها، سوخت گازی و یا برقی دستگاه، پنل آنالوگ و یا دیجیتال و… تاثیر زیادی بر قیمت دستگاه ها خواهند گذاشت. برای دریافت قیمت دستگاه ها کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید: 09197313849

فر گردان نان فانتزی

فر های گردان دارای ابعاد بزرگ تری نسبت به فر های معمولی هستند چراکه باید فضای کافی برای چرخیدن سینی فراهم شود. سینی این محصول معمولا به صورت گرد ساخته می شود و بدیهی است که علاوه بر طراحی خاص تر، متریال مصرفی بیشتری صرف این دستگاه می شود و همین موضوع موجب افزایش قیمت فر گردان نان فانتزی است. شما می توانید فر گردان نان فانتزی را با تعداد سینی های مدنظر خود از آراد ماشین تهیه کنید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!