دستگاه بسته بندی ادویه

انواع دستگاه بسته بندی ادویه جات و حبوبات و خشکبار، به صورت کاملا مکانیزه، بسته بندی در سایز های مختلف را در زمان کمی، برای ارسال به بازار و مصرف طراحی و تولید می کند. شرکت آراد ماشین، برای ایجاد یک بسته بندی فوق العاده و با وزن گیری دقیق انواع ادویه جات، خشکبار و حبوبات، با قیمت تمام شده مناسب، مدل های مختلف دستگاه بسته بندی پودری و دستگاه پرکن را به تولید می کند.

کارشناسان و مشاوران آراد ماشین، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما، و ارائه مشاوره رایگان به شما هستند.
با ما تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی و حضوری آراد ماشین بهره مند شوید.

دستگاه بسته بندی ادویه جات

دستگاه بسته بندی ادویه جات آراد ماشین را به همراه بازدید حضوری از خط تولید دستگاه و یک سال گارانتی بی قید و شرط دریافت کنید.
ادویه جات مواد پودری هستند که باید با دقت بسته بندی شوند. این مواد قابلیت پخشندگی در فضای باز را دارند. این موضوع برای تولیدی های بزرگ نوعی ضرر محسوب می شود. بنابراین باید از دستگاه هایی که دقت بالایی دارند استفاده شود.  شرکت آراد ماشین، دستگاه بسته بندی ادویه جات را با توانایی وزن گیری و بسته بندی با دقت بالا طراحی و عرضه کرده است.

دستگاه های بسته بندی ادویه جات با توجه به نوع بسته بندی و وزن آن در مدل های زیر ساخته می شود:

  • دستگاه بسته بندی حجمی(10گرم الی 2000گرم)
  • دستگاه ساشه پودری(1گرم الی 50گرم)
  • دستگاه قوطی پرکن پودری
  • دستگاه کیسه پرکن پودری(بسته بندی در وزن های بالا)
  • دستگاه پرکن پودری خانگی

این دستگاه شما را از وژن کردن بسته ها، دوخت بسته، انتقال مواد به داخل بسته آسوده می کند.
کافیست رول مد نظرتان را روی دستگاه گذاشته و محصول خود را درون مخزن دستگاه بریزید و وزن دلخواهتان برای بسته بندی مواد را تعیین کنید؛ دستگاه به طور کامل عمل بسته بندی را انجام می دهد.

دستگاه بسته بندی ادویه جات در منزل

دستگاه های پرکن رومیزی که برای مواد پودری ساخته می شود گزینه ای مناسب برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی است همچنین در عطاری ها نیز می توانند از این دستگاه استفاده کنند. برای بسته بندی ادویه در منزل می توان از ظروف (قوطی، بطری، شیشه و …) و یا از پاکت های سلفونی آماده استفاده کرد و با استفاده از دستگاه دوخت لبه پاکت های سلفونی را دوخت زد.

دستگاه بسته بندی پودری رومیزی توانایی بسته بندی مواد پودری در اوزان 10 گرم الی 2000 گرم را داراست.

این دستگاه مجهز به یک پدال است که اپراتور با فشردن آن محصول را در ظرف یا پاکت مورد نظر می ریزد.

جنس بدنه دستگاه پرکن پودر، استیل است.

فروش بی واسطه دستگاه بسته بندی

جهت دریافت قیمت و اطلاعات دقیق در رابطه با دستگاه بسته بندی ادویه کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید:
شماره تماس: 09120807304

 

مکانیزم دستگاه بسته بندی ادویه

شیوه وزن کردن ادویه در دستگاه های بسته بندی ادویه، بصورت حجمی است. دستگاه بسته بندی حجمی دارای یک ماردون است که میزان چرخش آن تعیین کننده میزان باری است که وارد پاکت می شود. تنظیمات مربوط به وزن، سرعت بسته بندی و… به کمک سیستم PLC که بر روی دستگاه قرار دارد انجام می شود.

بسته بندی با دستگاه های آراد ماشین، به شما کمک می کند تا به شیوه ای کاملا جدید، بدون نیاز به دخالت دست و به صورت مرحله به مرحله بسته بندی ای دقیق را پیش ببرید و در عین حال از سرعت بالا چشم پوشی نکنید.

دستگاه بسته بندی ساشه

خط تولید ادویه

برای تولید ادویه و بسته بندی آن نیاز به دستگاه ها و ماشین آلات مختلفی است. در خط تولید و بسته بندی ادویه به دستگاه ها و ماشین آلات زیر احتیاج داریم:

  • آسیاب چکشی
  • میکسر
  • بالابر پودری
  • غبار گیر
  • دستگاه بسته بندی مواد پودری(بسته بندی حجمی، پرکن پودری قوطی و کیسه)
  • نوار جلو بسته بندی
  • نوار انتقال
  • دستگاه شیرینگ (برای بسته بندی نهایی)

آراد ماشین طراح و سازنده دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز در بسته بندی ادویه و دیگر مواد پودری است. جهت دریافت کاتالوگ، فیلم عملکرد و قیمت دستگاه های مورد نیاز در خط ادویه جات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فیلم زیر خط بسته بندی ادویه را نشان می دهد. این خط شامل بالابر پودری، دستگاه قوطی پرکن، در بند، نوار نقاله و میز ترافیک می باشد. برای بستن در قوطی ها میتوان از در گذار و دربند استفاده کرد تا تمامی مراحل بصورت خودکار انجام شود.

مدل های مختلف دستگاه بسته بندی آراد ماشین را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تهیه کنید. آراد ماشین برای تمامی مشتریان خود یک سال پشتیبانی بیست و چهار ساعته در نظر گرفته است. برند آراد ماشین، در رتبه بهترین ماشین سازان قرار گرفته است.

قیمت دستگاه بسته بندی ادویه

دستگاه های بسته بندی شرکت آراد ماشین در ظرفیت های صنعتی بصورت سفارشی سخته می شوند و به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه امکان درج قیمت در سایت نیست. جهت دریافت لیست قیمت دستگاه بسته بندی ادویه جات از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها