دستگاه بسته بندی قارچ

با انواع دستگاه ارزان قیمت، هوشمند، مرغوب و با دوام  بسته بندی انواع قارچ دکمه ای در ابعاد مختلف و به صورت بهداشتی، در خدمت شما هستیم تا در کنار کیفیت بالا، سود زیادی نیز به شما عزیزان بدهیم.

خواص بی نظیر قارچ بر کسی پوشیده نیست و همه افراد در سنین مختلف به این ماده غذایی مهم نیازمندند.

کارشناسان و مشاوران آراد ماشین، پاسخگوی تمامی سوالات شما در رابطه با محصولات آراد ماشین هستند.
با لمس دکمه تماس با ما، با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط قرار بگیرید.

دستگاه بسته بندی قارچ

دستگاه بسته بندی قارچ، دارای سایز های متنوعی است و می تواند با برنامه ریزی قبلی و بدون نیاز به دخالت دست، قارچ هارا بسته بندی کند.
قابلیت های بی نظیر این دستگاه، مانند بسته بندی به صورت بهداشتی، با عالی ترین کیفیت و سرعتی باور نکردنی، بدون پارگی و عیب و نقص انواع قارچ و سبزیجات یا محصولات مشابه را به خوبی و با ظرفیتی بالا، بسته بندی می نماید.

در اکثر مواقع، در تولیدی ها قارچ های سالم و درسته را با دست پر کرده و طبق وزنی حدودی به خط بسته بندی میرسد. در خط بسته بندی، با استفاده از دستگاه سلفون کش، ظرف حاوی قارچ را سلفون می کنند.

آراد ماشین، دستگاه سلفون کش را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به مشتریان عزیز عرضه می کند.

دستگاه سلفون کش

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

جدیدترین دستگاه های بسته بندی قارچ

دستگاه های دیگری که برای بسته بندی قارچ، می توان استفاده کرد دستگاه سیل و دستگاه توزین است. با استفاده از دستگاه سیل یک لایه سلفون بر روی ظروفی که از قارچ پر شده است، پرس می شود. به کمک دستگاه سیل می توان درون ظرف گاز ازت یا CO2 تزریق کرد تا زمان ماندگاری قارچ افزایش یابد.

دستگاه های توزین برای بسته بندی مواد گرانولی مانند حبوبات، خشکبار، شکلات و… استفاده می شوند. با استفاده از این دستگاه قارچ را هم میتوان در پاکت های سلفونی بسته بندی کرد.

انواع دستگاه های بسته بندی خشکبار

فروش دستگاه بسته بندی قارچ

فروش تمامی مدل های دستگاه سلفون کش به صورت اتوماتیک یا خانگی، سیل حرارتی، دستگاه های توزین دار و سایر دستگاه به همراه سایز بندی های از بزرگ تا کوچک برای مکان های مختلف، توسط شرکت بزرگ آراد ماشین از چندین سال پیش آغاز و هم اکنون پیشرو در زمینه ارائه دستگاه های بسته بندی می باشد.

لیست قیمت، کاتالوگ و فیلم کارکرد دستگاه های بسته بندی را با برقراری ارتباط با مشاوران آراد ماشین دریافت کنید.

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها