دستگاه میوه خشک کن صنعتی

دستگاه خشک کن خانگی ، صنعتی و نیمه صنعتی،  تحولی عظیم در صنعت غذایی به شمار می آید. ساخت دستگاه های خشک کن، باعث تولید چیپس میوه با حفظ خواص و رنگ میوه شده است که به همین سبب طرفداران زیادی را هم جذب خود کرد.
این دستگاه موجب آن شده که افرادی که علاقه مند به کسب و کار در این حیطه هستند، از روش های سنتی برای تولید چیپس میوه (که البته در اکثر موراد با مشکلات زیادی اعم از خرابی و پلاسیدگی و یا کرم زدگی مواجه می شد) دست بکشند. البته همینطور که از اسم دستگاه مشخص است، میتوان از آن برای استفاده ی شخصی در خانه نیز بهره برد.
روش خشک کردن با دستگاه های خشک کن به راحتی می تواند در صرفه جویی زمان به ما کمک کند. روشی کاملا بهداشتی است و بر پایه اصولی تولید شده که می تواند مارا طی  فرایند های به صرفه به نتیجه ی مطلوب برساند.

آراد ماشین، برای کمک به مشتریان عزیز خود، کارشناسانی در نظر گرفته که می توانید از طریق پل های ارتباطی با آنها ارتباط برقرار کنید.
برای خریدی آگاهاه و به صرفه با مشاوران ما تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی رایگان برخوردار شوید.
09197313849

شرکت آراد ماشین که از برجسته ترین ها در تولید دستگاه های خشک کن است، دستگاه های ساخته شده ی کمپانی خود را به سه دسته تقسیم کرده است:

  • دستگاه خشک کن میوه صنعتی
  • دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی
  • دستگاه خشک کن میوه خانگی

در ادامه این مقاله به بررسی دستگاه های مذکور خواهیم پرداخت.

دستگاه خشک کن میوه خانگی و صنعتی

دستگاه های خشک کن، تنوع بالایی در ابعاد و اندازه دارند و همچنین به صورت صنعتی و خانگی ساخته شده اند و عملیات خشک کردن محصول را انجام می دهند.
تنوع این دستگاه باعث شده ما به راحتی بتوانیم محصول مناسب با نیازمان را انتخاب کرده و از  آن به بهترین نحو بهره مند شویم. البته که بهتر است برای خرید هر محصولی از کمک کارشناسان و مشاوران آشنا به آن محصول بهره مند شویم.

ویژگی دستگاه خشک کن صنعتی

دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی آراد ماشین دارای شش نوع دستگاه می باشد.

دستگاه خشک کن تک کابین و تک کابین پلاس:
این دستگاه دارای یک کابین می باشد. تعداد سینی های ورژن چهار دستگاه (تک کابین) 28 سینی، و تعداد سینی های جا گرفته در ترولی دستگاه تک کابین پلاس(ورژن پنج) 42 سینی می باشد.
سیستم گرمایشی دستگاه بنا به سفارش مشتری به صورت برقی، گازی، دوگانه و گازوئیلی ساخته می شود. عایق بدنه دستگاه تک کابین، ساخته شده از XPS و تک کابین پلاس نیز از جنس XPS می باشد.

دستگاه خشک کن دو کابین و دو کابین پلاس:
دستگاه دارای دو کابین می باشد و به طبع ظرفیت بیشتری از میوه را در خود جا خواهد داد. عایق بدنه ورژن چهار و پنج این دستگاه نیز همچون دستگاه تک کابین می باشد.دستگاه ها مجهز به سیستم تخلیه رطوبت به صورت اتوماتیک و هوشمند می باشد که از هرگونه پوسیدگی و خرابی میوه ها جلوگیری می کند. سیستم گرمایشی دستگاه به سفارش مشتری ساخته خواهد شد.
دستگاه سه کابین و سه کابین پلاس که هم اکنون بزرگ ترین ظرفیت ساخته شده دستگاه های خشک کن است برای کسب و کار های بزرگ و با ظرفیت بسیار بالا تهیه می شود.
این دستگاه دارای بدنه ای با عایق حرارتی پشم سنگ و XPS است و برق مصرفی آن به سفارش شما مشتریان گرامی ساخته خواهد شد. مجهز به 74 سینی در ابعاد 72*72 در ورژن چهار و 110 سینی با همان ابعاد در سه کابین پلاس ها. ورقه ی استفاده شده داخل دستگاه گالوانیزه است. مجهز به سیستم تخلیه رطوبت و کانوکشن حرارتی.
و هزاران ویژگی برتر دیگر که دستگاه های خشک کن آراد ماشین را از دیگرخشک کن ها متمایز می کند.

به منظور اطلاعات دقیق تر روی خشک کن های آراد ماشین کیلیک کنید.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی

ویژگی دستگاه خشک کن نیمه صنعتی

دستگاه های نیمه صنعتی شرکت آراد ماشین، با نام های مینی و مینی پلاس شناخته می شوند. دستگاه مینی دارای 20 سینی در ابعاد 50*60، و مینی پلاس دارای 30 سینی در ابعاد 50*60 می باشد. بدنه دستگاه ساخته شده از ساندویچ پنل با رنگ استاتیک کارخانه ای می باشد و دارای عایق حرارتی XPS است.
سیستم گرمایشی هر دو دستگاه به سفارش مشتری گازی و برقی ساخته می شود. دستگاه مینی پلاس دارای رطوبت سنج می باشد و قبلیت تنظیم درجه حرارت تا 100 درجه سانتی گراد امکان پذیر است.

قیمت دستگاه خشک کن میوه نیمه صنعتی

دستگاه چیپس میوه خانگی

دستگاه خشک کن خانگی که به اسم مینور نام گذاری شده از بهترین دستگاه های خشک کن کمپانی بزرگ آراد ماشین می باشد. دستگاه مینور آراد ماشین بهترین گذینه برای کسب و کار های کوچک و همچنین مصارف خانگی می باشد.
دستگاه مینور، با بهترین کیفیت و قطعات ساخته شده و با قیمتی مناسب فروخته می شود. این دستگاه دارای 15 سینی در ابعاد 50*30 می باشد. ابعاد کوچک این دستگاه سبب شده خواهان زیادی داشته باشد. این دستگاه به اندازه ی یک ماشین ظرفشویی است و به راحتی در آشپزخانه و دیگر مکان های محدود جا می گیرد.
سیستم گرمایشی دستگاه برقی می باشد و بدنه دستگاه مینور دارای عایق XPS می باشد. دستگاه دارای سیستم کنترل دما، تایمر دیجیتال و رطوبت سنج می باشد.این دستگاه به علت مصرف کم برق بسیار به صرفه می باشد. اصلا لازم نیست نگران رطوبت داخل دستگاه باشید؛ دستگاه خشک کن میوه مینور آراد ماشین دارای سیستم تخلیه رطوبت، به صورت هوشمند می باشد.

اطلاعات  دقیق تر در رابطه با دستگاه مینور را اینجا بخوانید:

دستگاه خشک کن مینور آراد ماشین

دستگاه خشک کن میوه و سبزی

برای خرید از آراد ماشین، نگران کیفیت دستگاه نباشید.
تمامی خشک کن های آراد ماشین، دارای دو سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش هستند و شما می تونید بهترین دستگاه های خشک کن رو همراه با آموزش کامل و رایگان تهیه کنید.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سبزی خشک کن
سبزی خشک کن
3 سال قبل

I’m impressed, I must say. Seldom do I come across a blog
that’s both educative and amusing, and let me tell you,
you have hit the nail on the head. The problem is something too few people are
speaking intelligently about. I am very happy I stumbled across this in my hunt for something concerning this.