خرید دستگاه بسته بندی خشکبار دست دوم

دستگاه بسته بندی دست دوم آراد ماشین


امروزه بسته بندی یکی از پرسود ترین کسب و کار ها است. دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم یکی از پرفروش ترین دستگاه های بسته بندی است که به دلیل قیمت پایین و سود بالا مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

پر کردن حبوبابت و خشکبار به صورت کاملا بهداشتی و در بسته بندی های سلفونی، کاری است که دستگاه پرکن حبوبات آراد ماشین انجام می دهد. دوخت بهداشتی لبه محصول و همچنین نوع بسته بندی آن، از جمله مسائلی است که برای مشتریان اهمیت بسزایی دارد. آراد ماشین تلاش کرده است تا بهترین نوع بسته بندی را با استفاده از دستگاه هایی که می سازد ارائه دهد. آراد ماشین ارائه دهنده انواع دستگاه بسته بندی دست دوم بصورت اورهال شده و تضمین سلامت دستگاه است.

در این مقاله به انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و ظرفیت های مختلف آن اشاره خواهیم کرد.

برای دریافت مشاوره، از طریق لمس دکمه تماس با ما اقدام کنید. کارشناسان ما با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستند.
09197313849

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم

دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم، برای افرادی که قصد دارند با هزینه اندک شروع به کار کنند گزینه مناسبی است. قاعدتا دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم نسبت به نمونه آکبند آن ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. به طور کلی محصولات آراد ماشین، نمونه های دست دوم بسیار کمی دارند چرا که به صورت بیست و چهار ساعته از خدمات مناسب برخوردار هستند و همین مسئله کمک شایانی در پیشرفت و سودآوری مشتریان عزیز آراد ماشین داشته است.

شما می توانید دستگاه بسته بندی حبوبات دست دوم و یا دستگاه بسته بندی خشکبار دست دوم آراد ماشین را کاملا اورهال شده و با ضمانت سلامت دستگاه، با امکان بازدید در کارخانه خریداری کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر کافی است با ما تماس بگیرید.

انواع دستگاه بسته بندی آراد ماشین، در ابعاد، ظرفیت، جنس بدنه و… متنوع ساخته می شود. آراد ماشین، دستگاه پرکن و بسته بندی در حجم خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی، در قیمت های متفاوت و ظرفیت های متنوع ساخته و ارائه کرده است.
برخی از دستگاه بسته بندی حبوبات، عمل پر کردن را به همراه بسته بندی انجام می دهند که سبب سرعت زیاد دستگاه می شود و برای کسب و کار های صنعتی بسیار مناسب است. اما اگر قصد بسته بندی در ظرفیت های نیمه صنعتی و خانگی را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید و بهترین پیشنهاد ها را دریافت کنید!

دستگاه بسته بندی حبوبات سلفونی

به طور کلی به تمامی دستگاه هایی که محصول شما را در سلفون بسته بندی می کنند، دستگاه بسته بندی سلفونی میگویند. دستگاه های سلفونی بر اساس وزن و نوع محصول شما متفاوت هستند. برای مثال اگر قصد بسته بندی محصولی مانند آرد را داشته باشید بهتر است از دستگاه بسته بندی پودری دست دوم استفاده کنید.

دستگاه بسته بندی سلفونی با سیستم عملکرد و پرکن اوگر برای مواد پودری، سیستم توزین برای محصولات گرانولی و سیستم حجمی برای محصولات حجیم ساخته می شود.
با توجه به تنوع در جنس سلفون و نوع دوخت، دستگاه های پرکن سلفونی نیز با دوخت های مختلفی ساخته می شوند یا بر اساس نیاز شما اصلاح می شوند.

دستگاه توزین دار

با توجه به اینکه حبوبات و خشکبار از جمله محصولات گرانولی هستند، ما برای بسته بندی این محصولات به دستگاهی با سیستم توزین نیازمند هستیم. دستگاه بسته بندی توزین دار از جمله دستگاه های دقیق در اندازه گیری مقدار محصول است. این دستگاه در ظرفیت های مختلف ارائه می شود. با افزایش تعداد توزین ها سرعت دستگاه بالا می رود. دستگاه های توزین تا 12 توزین نیز ساخته می شوند که اصطلاحا به این دستگاه مولتی هد می گویند.

دستگاه بسته بندی توزین از جمله دستگاه هایی است که مناسب بسته بندی انواع مواد گرانولی از جمله خشکبار، غلات، شکر، برنج، سویا، قند، چای، تافی، میوه جات خشک، چیپس و غیره طراحی گردیده است. تنظیم طول بسته در لفاف چاپ شده و شفاف به راحتی امکان پذیر است و عرض بسته با تعویض لوله یقه قابل تنظیم می باشد. این دستگاه مجهز به پی ال سی با صفحه تاچ اسکرین فارسی می باشد. دستگاه، قابلیت نصب تاریخ زن حرارتی، سیستم غبارگیر، سیستم فرم پاکت زن، سیستم تزریق گاز ازت را دارد.

سیستم دستگاه به صورت وزنی است و بسته شما با حجم دلخواهتان پر خواهد شد. این دستگاه قابلیت بسته بندی از وزن 50 گرم تا 2 کیلو را دارد.

دریافت مشاوره و لیست قیمت، از طریق لمس دکمه تماس با ما اقدام کنید.
09197313849

دستگاه دوخت

دستگاه دوخت از جمله دستگاه هایی است که برای دوختن دهانه محصولاتی که در بسته های سلفونی پر شده اند، از آن استفاده می کنیم. این دستگاه ها در دو نوع ریلی و حرارتی ارائه می شوند.
دستگاه های دوخت دارای ابعاد کوچکی هستند و به راحتی قابل حمل هستند. از مزایای این دستگاه ها می توان به وزن کم آنها اشاره کرد.

دستگاه دوخت ریلی آراد ماشین، دهانه بسته سلفونی شما را تا عرض 30 سانتی متر دوخت میزند. سرعت دستگاه بستگی به سرعت اپراتور دارد.

دستگاه دوخت ریلی آراد ماشین به صورت متری بسته شما را دوخت می زند. این دستگاه توان دوخت تا 12 متر در دقیقه را دارد.
دستگاه دوخت ریلی سرعت بیشتری نسبت به دوخت حرارتی در بسته بندی محصولات دارد. اما به طور کلی دستگاه های دوخت به علت پر کردن و آماده کردن پاکت توسط اپراتور، برای استفاده در ظرفیت های بالا توصیه نمی شود.

 

  • اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات دست دوم آراد ماشین را مطالعه کنید: دستگاه دست دوم

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها