دستگاه آبگیری گوجه

قیمت دستگاه رب گیر که در فرایند تولید رب و سس گوجه مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به نوع و ظرفیت دستگاه اعلام می شود. در خط تولید رب، دستگاه شستشو، دستگاه آبگیری گوجه، دیگ پخت و دستگاه های بسته بندی نیاز است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

تولید فرآورده های گوجه فرنگی

گوجه فرنگی از محصولاتی است که در فصول گرم در بسیاری از مناطق ایران کشت می شود و بازار فروش بسیار خوبی دارد. فرآورده های آن نظیر رب و سس، بسیار محبوب است.

با توجه به اینکه در فصل کاشت گوجه فرنگی قیمت این محصول بسیار مناسب می باشد با تولید رب گوجه فرنگی، سس گوجه و یا خشک کردن گوجه فرنگی و فروش آن در فصول دیگر سود بالایی بدست آورید.

شرکت آراد ماشین سازنده دستگاه های مربوط به حوزه صنایع غذایی می باشد. دستگاه رب گیر یا همان آبگیری گوجه فرنگی در مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و با کیفیت بسیار بالایی طراحی و ساخته می شوند و برای مصارف خانگی، کارگاهی و صنعتی کاربرد دارد.

دستگاه رب گیر سطلی

با استفاده از این دستگاه حدود 5 تن گوجه فرنگی را میتوان در یک روز کاری آبگیری کرد . در دستگاه آبگیری سطلی با وجود موتوری با قدرت سه اسب بخار و اتصال مستقیم آن به یک پروانه، آبگیری با سرعت بسیار بالایی انجام می شود. گوجه ها کاملا له می شوند. با عبور از توری دستگاه پوست و دانه های گوجه در مخزن دستگاه باقی مانده و آب گوجه از دستگاه خارج می شود.

نیمه اتوماتیک بودن دستگاه به این دلیل است که در دستگاه رب گیر سطلی تفاله ها پس از آب گیری مقدار مشخصی از محصول و به صورت دستی تخلیه می شود.

دستگاه آبگیری پارویی

دستگاه آبگیری پارویی نیز دارای مکانیزم خاصی برای آبگیری گوجه می باشد و پره های پارویی شکل این دستگاه سبب شده است تا درصد بسیار بالایی ار آب گوجه ها جدا شده و تفاله ای که از دستگاه خارج می شود کاملا خشک باشد.

این دستگاه در هر ساعت حدود 200 الی 700 کیلو گوجه را آبگیری می کند. ویژگی خاصی که این دستگاه دارد تخلیه خودکار تفاله گوجه است.

چه دستگاه هایی در خط تولید رب مورد استفاده قرار می گیرند؟

برای تولید رب و سس گوجه فرنگی دستگاه های مختلفی مورد قرار می گیرد. دستگاه های شستشو، آبگیری، دیگ پخت، دستگاه های بسته بندی و… از جمله این دستگاه ها می باشند.

برای بسته بندی رب، در صورتی که قصد داریم رب را درون ظروف جار بسته بندی کنیم از دستگاه های پرکن و در بند استفاده می شود.

قیمت دستگاه رب گیر

دستگاه های آبگیری گوجه که به آن دستگاه رب گیر نیز گفته می شود با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند. عملکرد خوب این دستگاه ها، یک سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش، پشتیبانی 24 ساعته، ارسال دستگاه به تمام نقاط کشور و… موارد بسیار خوب و قابل توجهی است شرکت آراد ماشین در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

شما عزیزان با ورود به صفحه مشاوره رایگان آراد ماشین و ارتباط گرفتن با مشاوران این شرکت، علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، لیست قیمت، کاتالوگ، فیلم و عکس دستگاه مورد نظر خود را می کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها