دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی دست دوم در بازار و در بین تولید کنندگان مختلف تفاوت هایی را دارا است. این دستگاه ظروف دایره ای شکل و درب دار حاوی مواد مختلف را به صورت دستی سیل می کندو فروش آن رونق مناسبی دارد، زیرا تمامی مشاغلی که در فروش محصولات خود به بازار سرعت و کیفیت و دقت را در نظر می گیرند دنبال دستگاه ها و وسیله های مناسبی برای این کار هستند.
این دستگاه های دست دوم نیز در بازار دستگاه های صنایع غذایی فروخته می شود چرا که قیمت دستگاه های دست دوم در نمونه های مختلف مناسب است و از مدل های صنعتی نیز قیمت کمتری دارند. استفاده از دستگاه های سیل مناسب باعث صرفه جویی در هزینه های واحد تولیدی می شود.

دستگاه های سیل به انواع مختلفی تقسیم می شوند اعم از دستگاه سیل وکیوم دست دوم و نو، دستگاه بسته بندی حرارتی و…

انواع دستگاه سیل القایی دست دوم

دستگاه های سیل انواع و اقسام متنوعی را دارا هستند و یکی از این مدل ها دستگاه سیل القایی می باشد.
این دستگاه بیشتر برای سیل کردن درهای ظروفی مثل قوطی ها و بطری های مختلف به کار می روند و با استفاده از انرژی مغناطیسی کار سیل کردن را به خوبی انجام می دهند. سیل القایی انواع مختلفی دارد که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم.
سیل القایی دستی: این مدل در ساعت حدود 1500 بار امکان سیل کردن دارد و می توان آن را به عنوان بهترین پیشنهاد برای کسب و کارهای کوچک ارائه داد.
سیل القایی نیمه اتوماتیک: نوع نیمه اتوماتیک با کارآیی راحت تر می تواند کار را برای تولیدی ها راحت تر کند و ظرفیت سیل کردن حدود 2500 ظرف در ساعت را دارد.
تمام اتوماتیک: نوع تمام اتوماتیک آن با سرعت بالا و تیراژ حدود 5000 تا 15000 در ساعت کار می کند. در این مدل، سیل کردن بدون تماس دست انجام می گیرد.

 

دستگاه سیل القایی دست دوم

خرید دستگاه سیل القایی دست دوم از آراد ماشین

خرید دستگاه سیل القایی دست دوم از آراد ماشین به صورت غیر حضوری هم ممکن است. در خرید آنلاین هم مانند خرید حضوری امکان تست محصول وجود دارد. شرکت آراد ماشین با در دست داشتن کارشناسان حرفه ای، این توانایی را دارد که تمام دستگاه های دست دوم را قبل از فروش به طور تخصصی سرویس کند. همچنین برای اطمینان بیشتر شما عزیزان دستگاه های دست دوم را به همراه ضمانت سلامت قطعات ارائه می هد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش آراد ماشین تماس بگیرید.

راه ارتباط با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین: 09197313849 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها