دستگاه سیل وکیوم دست دوم

قیمت دستگاه سیل دستی ارزان در شرکت آراد ماشین با توجه به نوع دستگاه و نحوه عملکرد آن متفاوت است. دستگاه سیل از جمله دستگاه های بسته بندی بسیار پرکاربرد است که برای بسته بندی انواع سالاد و سبزی، فلافل، و ناگت، انواع نوشیدنی ها، عسل و مربا و ترشی و غیره استفاده می شود..

انواع سیل

دستگاه های سیل را به دو دسته اصلی تقسیم می کنند:

  • دستگاه سیل حرارتی
  • دستگاه سیل القایی

در دستگاه سیل حرارتی روش تولید گرما از طریق المنت برقی انجام می شود و در دستگاه سیل القایی از امواج القایی برای گرم کردن فلز آلومینیوم استفاده می شود.

دستگاه سیل دستی در واقع همان نوع سیل لیوانی می باشد قالب کوچکی دارد و مکانیزم ساده ای دارد.

دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل دستی از جمله ارزان ترین و مرغوب ترین نوع دستگاه سیل حرارتی می باشد و برای بسته بندی محصولات غذایی در ظروف مختلف استفاده می شود و جایگاه خاصی در طبقه بندی دستگاه های بسته بندی مواد غذایی به خود اختصاص داده است.

از انواع دستگاه های سیل حرارتی که با توجه به نیاز مشتری سفارش داده می شود شامل دستگاه دستی، اتوماتیک، نیمه اتوماتیک می باشد.

در فیلم زیر، دستگاه سیل القائی دستی شرکت آراد ماشین  معرفی شده است.

نحوه کار با دستگاه سیل دستی

چگونگی کار با دستگاه سیل دستی به قرار زیر است:
ظرف مورد نظر را درون دستگاه قرار می دهند و با استفاده از اهرم و پدال دستگاه، جمع کردن رول و سیل کردن به صورت دستی انجام می شود و لایه ی نازکی از سلفون یا فویل آلومینیوم روی آن قرار گرفته و کاملا پرس می شود.

قیمت ارزان ترین دستگاه سیل دستی

قیمت ارزان ترین دستگاه سیل دستی با توجه به درخواست مشتری، در شرکت آراد ماشین  مناسب و مقرون به صرفه است .

در زمان بسته بندی توسط دستگاه هیچ گونه گرد و غباری یا هوایی بعد از پرس شدن وارد ظرف نمی شود و اصول بهداشتی به طور کامل رعایت می شود و قیمت ارزانی دارد.

این دستگاه علاوه بر قیمت مناسبی که دارد از لحاظ بالا بودن کیفیت قطعات، کارایی بسیار بالا، سرعت بالایی که در بسته بندی دارد مورد توجه بسیاری از مردم قرارگرفته است.

قیمت مقرون به صرفه ی این دستگاه، عموم مردم را به این واداشته که کسب و کاری در این راستا ایجاد کنند چرا که مناسب فضاهای کوچک نیز هست و از این رو با خرید دستگاه سیل دستی می توان شروع یک کار صنعتی را رقم زد و در کیترینگ ها و رستوران ها مورد استفاده قرار داد.

راه اندازی و کار با دستگاه، بسیار آسان بوده و نیاز به هیچ آموزش تخصصی نیست.

دستگاه های آراد ماشین دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط .

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در صنعت ماشین سازی با بهره گیری از مجهزترین و با کیفیت ترین قطعات، انواع دستگاه های سیل کن و خشک کن را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و هم چنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور قرار داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها