دستگاه بسته بندی سیل حرارتی اتوماتیک

قیمت دستگاه سیل کن در بازار و در بین محصولات و دستگاه های مختلف و متفاوت صنعتی بسیار مناسب است. انواع این دستگاه ها برای سیل کردن ظروف مختلف کاربرد دارند.
امروزه در بین شرکت های زیادی که کالاهای مختلف و با کیفیت و خصوصا کالاهایی مانند خوراکی ها را تولید می کنند شرکت ها و واحد های تولیدی زیادی هستند که از دستگاه های سیل استفاده می کنند. استفاده از این دستگاه بسیار مفید است و می تواند به راحتی برای هر نوع محصول مجاز و از پیش تعریف شده ای سرپوش بگذارد.
قیمت دستگاه سیل کن نیز در بازار و در بین فروشگاه های مختلف تفاوت دارد اما اگر شما مایل هستید تا درباره این دستگاه یا دستگاه های دیگر آراد ماشین مطلع شوید می توانید با کارشناسان خبره ما تماس بگیرید.

بسته بندی ظروف با سیل

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

انواع دستگاه سیل

دستگاه سیل کن دارای مدل های متفاوت و متنوع می باشد که این مدل های مختلف برای سیل کردن محصولات مختلف به کار گرفته می شوند. دستگاه سیل در انواع حرارتی و القایی طراحی و ساخته شده اند. در سیل القایی با استفاده از نیروی القایی عمل سیل ظروف انجام می شود و در سیل حرارتی با استفاده از حرارت تولید شده از طریق المنت، انواع ظروف در اشکال مختلف، سیل می شوند.

دستگاه سیل القایی

سیل القایی

دستگاه سیل القایی برای سیل کردن ظروف دایره ای که دارای در هستند استفاده می شود و در انواع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک طراحی و تولید می شود.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه سیل القایی شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط می باشند.

سیل حرارتی

دستگاه سیل حرارتی برای سیل ظروف در اشکال و اندازه های مختلف استفاده می شود. قالب دستگاه سیل با توجه به شکل ظرف، می تواند بصورت دایره ای، چهارگوش، بیضی و… ساخته شود.

با توجه به نوع عملکرد، دستگاه سیل حرارتی در انواع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک، طراحی و ساخته شده است و با توجه به تیراژ کار، این دستگاه می تواند بصورت کشویی، روتاری و خطی ساخته شود.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه سیل حرارتی فول اتومات، شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

جهت اطلاع از قیمت فروش دستگاه سیل کن و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها، با کارشناسان فروش و مشاوران آراد ماشین، تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها