قیمت دستگاه فر کوچک

قیمت دستگاه فر کوچک

افراد زیادی به دنبال قیمت دستگاه فر کوچک هستند. اگر جزو این افراد هستید، خواندن این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.
دستگاه های فر کوچک برای آشپزخانه منازل و برخی از رستوران ها مناسب بوده و با قیمت مناسب در دسترس مصرف کنندگان این کالا می باشد.
دستگاه های فر کوچک را می توان به صورت مستقیم و با قیمت مناسب از طریق سایت فروش اینترنتی تهیه و استفاده نمود. این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه در شرکت های داخلی و خارجی تولید شده است و بر اساس کیفیت و قیمت در بازار عرضه می شود. استفاده از دستگاه فر کوچک برای پخت و پز انواع غذا و دسر در منازل مورد استفاده بوده و این دستگاه فضای مورد نیاز برای پخت غذای حداقل 4 نفر را دارا می باشد.

کارشناسان و مشاوران آراد ماشین با قدرت مشاوره بالا، در خدمت مشتریان عزیز هستند تا هرگونه ابهام و پرسش در رابطه با دستگاه های آراد ماشین را برطرف کرده و با مشاوره صحیح به شما دوستان عزیز،کمکی در انتخاب دستگاه مناسب کنند.

قیمت دستگاه فر کوچک آراد ماشین

دستگاه های فر آراد ماشین به انواع مختلفی تقسیم می شوند و ملاک های گوناگونی برای دسته بندی آنها وجود دارد.
به دلیل تنوع در دستگاه ها و نوسان قیمت مواد اولیه برای شما مشتریان عزیز شرایطی را فراهم کرده ایم که به راحتی بتوانید از قیمت انواع دستگاه های فر آراد ماشین مطلع شوید. کافیست دکمه تماس با ما که در پایین صفحه شما نمایش داده می شود را لمس کنید تا به راحتی با کارشناسان ما در ارتباط قرار بگیرید و از تمامی قیمت ها مطلع شوید.

فر

انواع دستگاه فر آراد ماشین

قبل تر در رابطه با تنوع در دسته بندی فر ها صحبت کردیم. این تنوع در فر ها باعث شد که آراد ماشین اقدام به نوشتن مقاله ای دقیق در رابطه با فر ها کند که چکیده ای از آن را اینجا برای شما شرح داده ایم.
دسته بندی فر های آراد ماشین به این شکل است:

  • فر ساده
  • فر رو کابینتی
  • فر کانوکشن
  • فر گردان
  • فر بخار دار
  • فر های کامبی

برخی از فر ها به طور تخصصی در پخت نوعی از خوراکی تقویت شده اند اما این، به این معنا نیست که تنها صرف پخت نوع خاصی از خوردنی ها هستند.
هر کدام از محصولات نام برده شده در سه دسته صنعتی، نیمه صنعتی و غیر صنعتی قرار می گیرند که این موضوع به تعداد سینی ها، ابعاد دستگاه و یکسری ویژگی های خاص بستگی دارد.

آیا از گارانتی یکساله بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش آراد ماشین مطلع هستید؟
آراد ماشین، جهت آسودگی خاطر مشتریان عزیز خود از کیفیت دستگاه ها، یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش بی قید و شرط برای انواع دستگاه های فر خود در نظر گرفته است.

مشخصات و ویژگی های دستگاه فر کانوکشن

ابعاد سینی: 40*60
فاصله بین طبقات: 8 سانتی متر
ظرفیت دستگاه: 4، 6، 8، 10 سینی
عایق حرارتی: پشم سنگ
نوع حرارت دهی: غیر مستفیم

مشخصات و ویژگی های دستگاه فر گردان

ویژگی های فر گردان آراد ماشین
عایق بدنه پشم سنگ
مجهز به مشعل برنر
مجهز به پنل کنترل حرارت
مجهز به فن چرخش و سیرکولاسیون هوا
مجهز به ترموسات تنظیم دما تا 300 درجه سانتی گراد

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها