دستگاه پرکن

دستگاه پرکن دست دوم برای پر کردن انواع مواد گرانولی


قیمت دستگاه پرکن لیوان برای پرکردن انواع مواد پودری، گرانولی و مایعات متفاوت می باشد. این دستگاه در مدل های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته می شود.

دستگاه های پرکن لیوان در پخش های مختلفی از صنایع غذایی استفاده می شوند مانند پرکردن ظرف عسل، پرکردن ظرف مربا، پرکردن ظرف خامه و… از این رو قیمت دستگاه پرکن لیوان بسیار متفاوت است و مشتری می تواند با توجه به بودجه و نوع کار خود دستگاه پرکن لیوان مورد نظر خود را انتخاب کند تا در کنار بهترین کارایی، کمترین هزینه را صرف کرده باشد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

انواع دستگاه پرکن آراد ماشین

دستگاه های پرکن شرکت آراد ماشین، در دو مدل نیمه اتوماتیک و اتوماتیک موجود می باشند. در مدل نیمه اتوماتیک دستگاه مجهز به یک پدال بوده که با فشردن آن محصول مورد نظر در ظرف ریخته می شود.

دستگاه پرکن لیوان اتوماتیک آراد ماسین مجهز به نوار نقاله است. ظروف با حرکت نوار نقاله زیر نازل های دستگاه قرار گرفته  و با میزان مشخصی از محصول پر می شوند.

انواع پرکن

دستگاه پرکن مایعات، پودر و گرانول

برای پرکردن مواد گرانولی دستگاه از سیستم توزین دار استفاده می کند. یعنی دستگاه دارای ترازوی دیجیتال می باشد و دقت بالایی عمل وزن کردن را انجام می دهد. محصولاتی مانند حبوبات، خشکبار، برنج و غیره گرانولی هستند.

پرکردن مایعات درون لیوان یا ظروف مختلف با استفاده از سیستم سیلندر پیستونی انجام می شود. با استفاده از پرکن مایع آراد ماشین می توان انواع عسل، مربا، دمنوش، سس و غیره را بسته بندی نمود. برای بستن و پلمپ کردن این ظروف از دستگاه سیل کن استفاده می شود.

جهت بسته بندی مواد پودری همچون پودر قهوه، نسکافه، شیرخشک و غیره از دستگاه پرکن مواد پودری استفاده می شود. این پرکن دارای یک همزن می باشد تا در حین ریختن محصول درون لیوان، مواد پودری قفل نشوند.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

جهت اطلاع از قیمت پرکن لیوان شرکت آراد ماشین، دریافت کاتالوگ دستگاه و بهره مندی از مشاوره رایگان محصولات بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها