دستگاه های خشک کن آراد ماشین

دستگاه خشک کن میوه صنعتی ، یکی از ابزار های کار آمد در صنعت غذا محسوب می شود. امروزه صنعت میوه خشک به میزان بالایی از مصرف رسیده است و علاوه بر مصرف داخلی، صادرات نیز در این حوزه رونق گرفته است.
این دستگاه خط بطلانی بر تمامی روش های سنتی و خانگی که سبب پوسیدگی و خرابی محصول می شود، کشیده است. با استفاده از دستگاه های خشک کن به راحتی می توانیم میوه ها، سبزیجات، گوشت و… را خشک کرده و محصولی با کیفیت و خوشمزه تولید کنیم.
خلا وجود انواع دستگاه خشک کن مدرن در صنایع مختلف، به ویژه صنایع غذایی، ما را بر آن داشت که تا حد ممکن این خلا را با طراحی و ساخت کاملا اصولی و مهندسی پوشش دهیم و خوشبختانه در این زمینه موفق بوده ایم.

 

جهت دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با دستگاه ها کافی است با ما در ارتباط باشید. کارشناسان آراد ماشین با کمال احترام پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.
09197313849

گروه صنعتی آراد ماشین با دارا بودن کادری مجرب و دانش فنی بالا در زمینه تولید انواع محتلف این دستگاه، اقدام به عرضه دستگاه های خشک کن دست دوم و نو با قیمت مناسب و متناسب با بودجه شما نموده است.
هم اکنون، با تجربه مفید و ساخت و نصب چند صد خشک کن بزرگ صنعتی و تجهیز کامل کارخانجات متعدد، در ردیف واحد های ممتاز صنعتی کشور قرار گرفته ایم.
در این مسیر ما همواره رضایت مشتریان و کیفیت خدمات را در نظر گرفته و حتی برای خرید و فروش دستگاه دست دوم نیز شرایطی را در نظر گرفته ایم که مشخصا رضایتمندی مشتری را در اولویت های خود قرار داده ایم.

میوه خشک کن آراد ماشین

میوه خشک کن دست دوم

خرید دستگاه خشک کن میوه و یا چیپس میوه صنعتی آراد ماشین، یکی از بهترین پیشنهادات برای سرمایه گذاری در یک کسب و کار تولیدی می باشد که می تواند سودآوری خوبی را به همراه داشته باشد.
دستگاه های خشک کن میوه و سبزی، با تنوع بسیار مناسبی طراحی و ساخته شده اند و نیاز هر فرد را با بودجه های مختلف برطرف سازند. شما می توانید نمونه میوه خشک کن دست دوم آراد ماشین را از شرکت و با کیفیت بالا و همچنین ضمانت سلامت دستگاه خریداری کنید.
دستگاه مذکور، مناسب برای انواع کسب و کار های خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی می باشد و عمیقا در زمان و مصرف برق یا گاز و یا گازوئیل به صرفه است. ما دستگاه میوه خشک کن را به گونه ای طراحی کرده ایم که مدت زمان مصرف سوخت، نسبت به ساعات روشن بودن دستگاه، بسیار پایین باشد. این به این معناست که شما تنها 40 درصد از زمانی که دستگاه روشن است، شاهد مصرف سوخت خواهید بود.
چیپس میوه ای خوشمزه و با کیفیت را از دستگاه های خشک کن آراد ماشین که سابقه ی درخشان فراوانی در این زمینه دارند، بخواهید.

همین الان با لمس دکمه زیر با کارشناس های آراد ماشین تماس بگیر. ما با کمال احترام پاسخگوی تمامی سوالات شما هستیم

برای شناخت بهتر دستگاه، ویدئو چند ثانیه ای از دستگاه خشک کن سه کابین آراد ماشین آماده کرده ایم:

قیمت دستگاه خشک کن میوه خانگی دست دوم

قیمت دستگاه های آراد ماشین بسیار متنوع می باشد؛ چراکه چندین نوع دستگاه متناسب با نیاز های جزئی و کلی مشتری ساخته می شود و قطعا در نظر گرفتن قیمتی مناسب در کنار کیفیتی عالی برای آراد ماشین بسیار اهمیت دارد.
اگر با بودجه کم قصد راه اندازی خط تولید میوه خشک را دارید، شرکت آراد ماشین این محصول را به صورت دست دوم و متناسب با بودجه شما در اختیارتان قرار می دهد.
دستگاه های نو آراد ماشین از قیمت 14.000.000 تومان شروع می شود؛ شما می توانید با در نظر گرفتن کمترین بودجه خود با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید تا ما دستگاهی با توجه به نیاز های شما و هزینه مد نظرتان به شما معرفی کنیم.
کافی است بودجه مدنظر خود را به مشاوران آراد ماشین اعلام کنید، ما با توجه به بودجه شما انواع دستگاه نو و دست دوم را به شما پیشنهاد می دهیم. شما می توانید با استفاده از پیشنهادات ما، دستگاهی نو و با کفیت و یا دستگاه دست دوم در حد نو و کاملا تضمین شده خریداری کنید.
آراد ماشین، برای اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز، کارشناسان و مشاورانی حاذق را در نظر گرفته است که به راحتی می توانید با آنها تماس گرفته و متناسب با بودجه خود برنامه ریزی دقیقی انجام دهید.
همچنین این امکان فراهم است که به صورت حضوری در کارخانه حاضر شده و از دستگاه و خط تولید، بازدید کنید و با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین به صورت حضوری در ارتباط باشید.

دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم

دستگاه خشک کن میوه صنعتی دست دوم آراد ماشین با بهترین کیفیت و ضمانت سلامت دستگاه توسط شرکت به فروش می رسد. دستگاه های آراد ماشین از جمله بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های موجود در ایران است و با نمونه برند های بزرگ خارج از کشور رقابت می کند.

شما می توانید با خرید دستگاه خشک کن دست دوم یه صورت مستقیم از کمپانی آراد ماشین، اطمینان صد در صد از کیفیت و کارایی دستگاه و سالم بودن قطعات را داشته باشید.

دستگاه خشک کن میوه دست دوم آراد ماشین، کاملا اورهال شده و بدون خردگی و رنگ پریدگی است و شما می توانید پیش ا خرید از دستگاه بازدید حضوری کنید.
برای آشنایی بیشتر با دستگاه های دست دوم آراد ماشین کافیست با کارشناسان ما به شماره 09197313849 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزیت های دستگاه خشک کن میوه صنعتی

مزیت های استفاده از دستگاه خشک کن میوه شرکت آراد ماشین بسیار زیاد است. تنوع مناسبی از ظرفیت و ابعاد و کارایی، قیمت مناسب دستگاه ها و همینطور کیفیت بسیار بالای قطعات و ساخت، از جمله مزایای این محصول  می باشد. با بهره گیری از دستگاه های خشک کن می توان به بهترین نحو تمام میوه ها وسبزیجات را به صورت کاملا بهداشتی و کیفیت بالا خشک نمود.

خشک کردن میوه و سبزی با بهره گیری از دستگاه خشک کن صنعتی دست دوم، این امکان را نیز فراهم می آورد تا بتوان به محصولی باکیفیت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن دسترسی یافت و از سودآوری این تولید آسان بهره مند گردید. لذا قیمت خشک کن میوه صنعتی یکی از معیارهای اصلی در انتخاب آن است.

دستگاه خشک کن تک کابین
دستگاه سه کابین آراد ماشین

دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه

راه اندازی خط تولید میوه خشک و یا چیپس میوه با کمک دستگاه های ارزان قیمت و کوچک نیز امکان پذیر است. اما اگر می خواهید از دستگاه های صنعتی استفاده کنید و در ظرفیت های بالا شروع به کار کنید، مطالب زیر را بخوانید و از پیشنهادات آراد ماشین آگاه شوید.
ما تمامی دستگاه هارا به صورت نو و دست دوم به شما ارائه می کنیم:

  1. وان شست و شو
  2. پوست کن میوه
  3. اسلایسر
  4. دستگاه خشک کن
  5. دستگاه بسته بندی

آراد ماشین، تمامی دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه در حجم کم و زیاد را، با بهترین کیفیت و عملکرد در اختیار شما قرار می دهد.

دستگاه سبزی خشک کن دست دوم

با دستگاه های خشک کن آراد ماشین می توانید انواع میوه و سبزی را خشک کنید. اما اگر عمده کار شما خشک کردن سبزی و گیاهان دارویی است بهتر است به ظرفیت ورودی این محصول توجه کنید؛ چرا که حجم میوه و سبزی با یکدیگر بسیار متفاوت است. همانطور که قبل ترگفتیم دستگاه خشک کن سبزی فرقی با دستگاه خشک کن میوه ندارد و برای خشک کردن هر دو محصول می توانید از دستگاه خشک کن آراد ماشین استفاده کنید.

سبزی به علت وزن سبکی که دارد حجیم تر از میوه است و به همین دلیل فضای بیشتری احتیاج دارد. از خشک کن سبزی دست دوم آراد ماشین می توانید برای خشک کن انواع محصولات همچون میوه، گوشت و مرغ، برنج و انواع محصولات استفاده کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر کافی است با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید.

ویژگی دستگاه های خشک کن آراد ماشین

مجهز به کانوکشن حرارت
بدنه دارای عایق حرارتی XPS
قابلیت تنظیم دما تا 100 درجه سانتیگراد
دارای کنترل دما و تایمر دیجیتال ورطوبت سنج
سیستم گرمایشی: گازی، برقی، دوگانه و گازوئیلی
جنس بدنه دستگاه گالوانیزه رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای
ورق داخل دستگاه گالوانیزه رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای
مجهز به سیستم تخلیه رطوبت به صورت اتوماتیک و هوشمند

خط مشی آراد ماشین، ارائه دهنده بهترین خدمات به مشتریان و پیشرفت کیفیت مداوم در تولیدات می باشد.
با بهره گیری از انواع دستگاه خشک کن میوه صنعتی می توان انواع میوه و سبزیجات را به بهترین نحو، بدون دخالت انسان و با کیفیت بالا خشک نمود.
آراد ماشین، به پاس اعتماد ده ساله شما عزیزان، دو سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش، برای دستگاه های خشک کن در نظر گرفته است.
همچنین می توانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید و از مشاوره تلفنی و حضوری آراد ماشین بهره مند شوید.
آراد ماشین، جهت آسودگی شما عزیزان، نصب و راه اندازی دستگاه را بر عهده گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش آراد ماشین تماس بگیرید:

09197313849
09359460556

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غیوری
غیوری
3 سال قبل

مطالب مفید بود وقابل استفاده

افشین
افشین
3 سال قبل

سلام ,لطفا مشخصات و قیمت های خشک کن های شرکت رو برام ارسال بفرمائید.متشکرم

سعید یگانه
سعید یگانه
2 سال قبل

با عرض سلام من در حال ساخت یک کارخانه در شهرک صنعتی همدان هستم که مجوز بسته بندی و میوه خشک کنی گرفته ام به همین خاطر به تجربه و دستگاه های شما نیاز دارم لطفا راهنمایی کنید با تشکر

علی دزفول
علی دزفول
1 سال قبل

با سلام و احترام
من فکر راه اندازی سبزی خشک کنی هستم لطفا راهنمایی بفرمایید.