دستگاه آبلیموگیری صنعتی دست دوم

محصولاتی مانند آبلیمو و آبغوره از گذشته تاکنون یکی از چاشنی های محبوب و بسیار پر استفاده توسط ایرانیان می‎باشد. عمل آبگیری این محصول در گذشته به صورت دستی و به روش کاملا سنتی انجام می‎شده که بسیار پر زحمت بوده و از لحاظ بهداشتی نیز مورد تایید نبوده است. امروز صاحبان صنایع این عمل را با استفاده از دستگاه‎ های کاملا پیشرفته و مطابق با تکنولوژی روز انجام می‎دهند.

تماس با مشاوران آراد ماشین جهت دریافت قیمت و کسب اطلاعات بیشتر:

09197313849

ویژگی های کلی دستگاه آبلیموگیری صنعتی چیست؟

  1. استفاده از دستگاه آبلیموگیری صنعتی باعث سرعت بخشیدن به عمل آبگیری شده و از لحاظ بهداشتی کاملا تایید شده است و محصول نهایی به دست آمده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این دستگاه بهترین وسیله برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک خانگی، راه اندازی خط تولید صنعتی و استفاده در آبمیوه فروشی ها می‎باشد.
  2. این دستگاه با توجه به ظرفیت و بازدهی به دو دسته خانگی و صنعتی تقسیم شده و برای راه اندازی مشاغل خانگی بسیار مفید فایده است.
  3. دستگاه آبگیری دست دوم به دلیل دارا بودن سه توری مختلف با مش بندی های متفاوت، این قابلیت را دارد که محصولاتی مانند انگور، زرشک، انار و لیمو را به صورت کاملا حرفه‎ای آبگیری کند.
  4. تمیز کردن و شستشوی مداوم این دستگاه عملی بسیار ضروری است. طراحی و ساخت این محصول به گونه ای می‎باشد که شستشو و تمیز کردن آن بسیار آسان است.

 

هنگام استفاده از دستگاه آبلیموگیری صنعتی باید به چه نکاتی توجه کنیم:

اگرچه کار کردن و استفاده از این دستگاه بسیار آسان است؛ اما مستلزم رعایت نکات زیر می‎باشد:

  1. هنگام کار کردن با دستگاه نباید هیچ جسم خارجی مانند فلز یا چوب را وارد دستگاه کنیم.
  2. هنگام شست و شوی دستگاه باید دقت کنیم تا آب وارد موتور دستگاه نشود.
  3. سطح میوه و محصولات مورد نظر برای آبگیری را از هرگونه ذرات خارجی پاک کنید تا توری دستگاه آبلیمو گیری آسیب نبیند.

 

قیمت دستگاه آبلیمو گیری صنعتی دست دوم

بسیاری از صنایع و یا افرادی که قصد دارند کسب و کاری را در منزل راه اندازی کنند می‎توانند با خرید دستگاه آبلیموگیری دست دوم در هزینه های خود صرفه ‎جویی قابل توجهی انجام دهند. قیمت این دستگاه بسیار مناسب بوده و به نسبت دستگاه‎های آبگیری نو به میزان بیشتری مورد استفاده قرار می‎گیرد. استفاده از این دستگاه به دلیل سرعت بالا و انجام عمل آبگیری در کوتاه ترین زمان ممکن بسیار رایج شده است و به دلیل برخورداری از مدل های مختلف، به بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیاز تمام افراد می باشد.

با شروع فصل بهار و پاییز خرید این دستگاه کاربرد بسیاری دارد. با استفاده از این دستگاه علاوه بر آبلیمو می‎توان غوره و چند محصول دیگر را نیز آبگیری کرده و به صورت کاملا بهداشتی و با کیفیت مناسب استفاده کرد. دلیل پایین بودن قیمت این دستگاه به دلیل عدم کیفیت آن نیست؛ بلکه کارایی این محصول هم ردیف با دستگاه های آبلیموگیری نو می‎باشد.

 

دستگاه آبگیری لیمو

دستگاه آبلیموگیری دست دوم برند آراد ماشین چه ویژگی هایی دارد؟

  1. این محصول قابلیت دپوی محصولات را دارد و همچنین مجهز به موتوژن بوده و عمل آبگیر را با توان بالا انجام می‎دهد.
  2. جنس دستگاه از آلومینیوم مرغوب می‌باشد.
  3. در این دستگاه از سیستم ماردون و ماردون پرس استفاده شده است.
  4. دستگاه پرتابل است و حمل و نقل آن به علت تعبیه چرخ در پایه های آن بسیار آسان است.
  5. برق مصرفی دستگاه تک فاز بوده و این محصول دارای صدا و لرزش بسیار کمی می‎باشد.
  6. این دستگاه قابلیت آبگیری ظرفیت بالایی از لیمو را دارد که این عدد با توجه به نوع موتور هر دستگاه و نیاز مشتری متغیر است.

 

خرید دستگاه آبلیمو گیری صنعتی دست دوم از آراد ماشین:

خرید دستگاه آبلیمو گیری صنعتی دست دوم از آراد ماشین به متقاضی کمک می کند با هزینه کمتری بتواند این دستگاه را خریداری کند و در هزینه های خود صرفه جویی کند. قیمت پایین این دستگاه در مقابل کیفیت بسیار عالی آن اصلا قابل مقایسه نیست. شرکت آراد ماشین با کمک متخصصان خود تمام دستگاه های دست دوم را به طور کامل سرویس می کند و همراه با ضمانت سلامت به مشتری تحویل می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید. همچنین برای اطلاع از قیمت دستگاه آبلیموگیری دست دوم با ما تماس بگیرید. متخصصان ما به طور کامل آماده پاسخ گویی به تمام سوالات شما عزیزان هستند. این برند تجربه های متفاوت از صنعت و خدمات را به شما رائه می‎کند.

 

تماس با مشاوران آراد ماشین:

09197313849

3 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها